سه تور کیش گران قیمت و البته لوکس و با کیفیت نهال گشت

اگر به دنبال سفری هیجان انگیز با تفریحات مهیج و سرگرم کننده هستید، اولین مقصد پیشنهادی ما به شما جزیره کیش می‌باشد. با سفر به  کیش می‌توانید انواع و اقسام تفریحات آبی را در کنار ساحل زیبای جزیره داشته باشید و مدتی از مشغله کاری یا زندگی روزمره خود فاصله بگیرید. البته تفریحات جزیره کیش تنها به تفریحات ساحلی خلاصه نمی‌شود.


اگر در سفر به کیش محدودیت مالی نداشته باشید می‌توانید با رزرو یک هتل 5 ستاره لوکس و با کیفیت، علاوه بر امکانات رفاهی بی‌نظیر این هتل‌ها، از امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند مجموعه آبی، زمین تنیس، زمین چمن مصنوعی فوتبال، گیم نت، کلوپ غواصی، والیبال ساحلی، ساحل اختصاصی و ... برخوردار شوید. در ادامه قصد داریم تا سه هتل برتر جزیره کیش را که از محبوبیت بیشتری در میان مردم دارند را به شما معرفی نماییم. 

 
معرفی سه تا از بهترین هتل های کیش
 

هتل ترنج کیش، اقامتی بر روی دریا

هتل ترنج کیش از هتل‌های 5 ستاره لوکس کیش می‌باشد. این هتل در سال 1394، به دور از منطقه گردشگری جزیره و در شمال غربی کیش تاسیس گردید. به همین سبب آرامشی که در تور هتل ترنج کیش تجربه خواهید نمود را در هیچ یک از دیگر هتل‌های کیش نخواهید یافت.

هتل ترنج اولین هتل دریایی در ایران و خاور‌میانه می‌باشد که معماری آن الهام گرفته از هتل‌های دریایی جزایر مالدیو می‌باشد. این مجموعه دو فاز دارد که فاز اول آن اتاق‌ها و سوئیت‌های روی بستر کم عمق آب‌های ساحلی می‌باشد. در داخل فاز یک این مجموعه برای انتقال میهمانان از پذیرش به اتاق‌هایشان از ماشین‌های برقی استفاده می‌شود.

فاز دوم هتل ترنج نیز در ساحل و به صورت ساختمانی با تعداد طبقات بالا در حال ساخت می‌باشد. در حال حاضر با رزرو هتل ترنج کیش تنها می‌توانید در سوئیت‌‌های دریایی این هتل اقامت داشته باشید. در این تور علاوه بر تفریحات ساحلی به امکانات تفریحی و ورزشی دیگری همچون جکوزی، سالن بدنسازی، سرویس مرکز خرید، اتاق بازی کودک، سالن بیلیارد و اتاق ماساژ دسترسی خواهید داشت.

 
معرفی سه تا از بهترین هتل های کیش

هتل داریوش؛ نمایانگر تمدن پارسی در جزیره کیش

هتل داریوش کیش به سبب معماری منحصر به فرد و خدمات و امکانات بی‌نظیرش از دیگر هتل‌های نام آشنا و لوکس جزیره کیش به شمار می‌رود. این هتل در سال 1382 و در شرق جزیره کیش (بخش گردشگری جزیره) احداث گردید.
 
معماری هتل داریوش برگرفته از کاخ‌های دوره هخامنشی است و در داخل لابی و رستوران‌های هتل مجسمه‌هایی از شاهان و سربازان هخامنشی قرار دارد.

وجود ساختمان و محوطه بسیار لوکس و واحدهای اقامتی متنوعی مانند سوئیت کابانا از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل 5 ستاره داریوش به حساب می‌آید. به همین سبب برای رزرو تور هتل داریوش کیش باید هزینه بیشتری بابت رزرو اتاق پرداخت نمایید.

در صورت اقامت در هتل داریوش کیش می‌توانید از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش که شامل مواردی چون زمین تنیس، پینت بال، استخر، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، فروشگاه تجاری و سالن ماساژ می‌باشد استفاده نمایید

 
معرفی سه تا از بهترین هتل های کیش
 

هتل مارینا پارک کیش

اگر انرژی زیادی دارید و از تفریحات متنوع موجود در ساحل برایتان کافی نیست پیشنهاد ما به شما رزرو تور هتل مارینا پارک کیش می‌باشد. این هتل لوکس در سال 1390 و در شرق جزیره کیش به بهره برداری رسید.

هتل مارینا پارک 3 طبقه و 190 واحد اقامتی دارد و به دلیل فاصله کم هتل با ساحل، چشم انداز برخی واحدهای اقامتی آن رو به دریا می‌باشد. معماری ساختمان هتل مارینا پارک کیش مانند یک ستاره دریایی می‌باشد. با رزرو هتل مارینا پارک دسترسی مناسبی به مراکز خرید بزرگ جزیره کیش نظیر پردیس 1، پردیس 2، بازار پانیذ و همچنین مراکز تفریحی نظیر بولینگ مریم، پارک دلفین، باغ پرندگان، پیست کارتینگ و ... خواهید داشت.

در ساحل اختصاصی هتل، تفریحات آبی متنوعی همچون تیوپ بادی، پاراسل، غواصی، قایق بادبانی، جت اسکی، کایت بوردینگ، گشت دریایی، پدل بورد، جت فلایر و ... و در خود هتل نیز به امکاناتی مثل؛ زمین تنیس، مجموعه آبی، فروشگاه تجاری دسترسی خواهید داشت.
 

هتل‌های بالا را چگونه رزرو کنیم؟

هتل‌های ذکر شده در بالا همگی از بهترین هتل‌های لوکس 5 ستاره جزیره کیش می‌باشند که به سبب خدمات، امکانات و موقعیت مکانی بسیار مناسبی که دارند، قیمت بالاتری هم بابت اقامت از مسافران خود دریافت می‌نمایند. اما اگر برای سفر خود محدودیت مالی ندارید برای یکبار هم که شده در این هتل‌ها اقامت داشته باشید تا سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی تور هتل‌های ذکر شده و مشاهده قیمت تور کیش می‌توانید به سایت نهال‌گشت مراجعه کنید.
نسخه چاپی