نفرات برتر آزمون سراسری چه کلاس کنکوری میرفتند؟
دانش آموزان بعد از پیمودن مسیر دوازده سال نظام آموزشی در ایران برای ورود به دانشگاه و رشته مورد علاقه خود باید در رقابتی بزرگ و تمام عیار شرکت کنند و در صورت موفقیت در کنکور سراسری دانش آموزان مزد تلاش های دوازده سال تحصیل و به خصوص یک سال منتهی به کنکور را خواهند گرفت.

متاسفانه با وجود این که بسیاری از دانش آموزان برای موفقیت در کنکور تلاش می کنند، اما نمی دانند که برای رسیدن به این هدف بسیار مهم باید چه کاری انجام دهند و از چه طریقی به هدف خود دست پیدا کنند.

اگر شما هم جز داوطلبان کنکور سراسری هستید شاید سوالاتی مانند:

آیا برای موفقیت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه باید در کلاس کنکور شرکت کرد؟
 

 نفرات برتر کنکور سراسری چگونه به هدف خود دست پیدا کردند؟
در ذهن شما باشد که در ادامه خواهیم گفت رمز موفقیت در کنکور سراسری نفرات برتر چه مواردی بوده است.

همواره برای موفقیت در کنکور فراموش نکنید که:
  1. برای خودتان هدف تعیین کنید
 داشتن هدف در تمام امور به افراد کمک میکند که انگیزه و تلاش خود را در زندگی بیدار نگه داشته و به امید بهبود هر چه بیشتر شرایط و دستیابی به ایده آل ها زندگی کند و همانطور که میدانید آدمی به امید زنده است. شما نیز برای داشتن آینده ای بهتر تلاش میکنید که بهترین نتیجه را در کنکور سراسری به دست بیاورید و با قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود آینده ای بهتر خواهید داشت پس پیش از قدم گذاشتن در مسیر آمادگی برای شرکت در آزمون سراسری ابتدا هدف خود را برای آینده مشخص کنید تا با آگاهی بیشتر بتوانید برای روزهای خود برنامه ریزی کنید.
 
  1. از اهمیت مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای کنکور غافل نشوید
در دهه های گذشته شاید اهمیت داشتنِ مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای دانش آموزان و خانواده های این عزیزان پوشیده مانده بود و گاها در مواقعی که بعضی از دانش آموزان در مسیر طولانی آمادگی کنکور دچار چالش، بحران روحی و بی انگیزگی و ناکامی میشدند در این رقابت بزرگ عقب می‌افتادند و از آینده و هدفی که برای خود متصور میشدند دور میماندند.

اما چند سالی است که مشاوران تحصیلی و انگیزشی مانند یک مربی همه فن حریف به کمک داوطلبان کنکور آمده اند و با راهنمایی های درست و به موقع مانع از خروج و انحراف دانش آموزان و داوطلبان کنکور از مسیر موفقیت میشوند.
 
  1. یک منبع معتبر آموزشی برای کنکور انتخاب کنید
بله ما هم میدانیم که اعتماد به یک منبع معتبر آموزشی برای کنکور این روزها در میان انبوهی از شعارهای تبلیغاتی فریبنده کاری سخت و دشوار است و حتی با انتخاب نادرست نه تنها به سختی باید مسیر موفقیت در کنکور را طی کنید بلکه هزینه های مالی سنگینی نیز به خانواده هایتان تحمیل میکنید.

طبق یک نظرسنجی میان دانش آموزان و دبیران در سراسر کشور بیشتر دانش آموزان و دبیران اعتماد خود نسبت به محتوای آموزشی سایت آلا را اعلام نمونده اند که همین موضوع میتواند در جهت دسترسی به یک منبع معتبر برای کنکور به دانش آموزان و داوطلبان شرکت در آزمون سراسری کمک کند.

 
مدرسه آنلاین آلا
 
  1. فریب تبلیغات و فضاسازی های موسسات کنکوری را نخورید
همانطور که هم ما میدانیم و هم شما به خوبی آگاهی دارید گردش مالی در حوزه آموزش و کنکور بسیار بالاست و هر ساله انواع و اقسام اسامی موسسات و دبیران و نام های تجاری مختلفی در حوزه کنکور به گوشمان میخورد و یا حتی با تبلیغات گران قیمت و رنگارنگ این موسسات و دبیران در تلویزیون و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر رو به رو شده ایم در این شرایط توصیه ما به شما دانش آموزان گرامی این است که نهایت دقت و آگاهی خود را در جهت تشخیص درست برای انتخاب موسسه و کلاس های کنکور به کار ببرید

و این تصور را در ذهن خود نداشته باشید که اگر یک موسسه و یا یک دوره آموزشی قیمت بالایی دارد نسبت به دیگر دوره ها و آموزش های کنکوری نکات خاص تر و نایاب تری به شما ارائه میدهد بلکه این یک فضا سازی برای ترقیب دانش آموزان و داوطلبان برای شرکت از آن دوره و کلاس کنکور میباشد.
 
  1. در کنکورهای آزمایشی معتبر شرکت شرکت کنید
آزمون کنکور در قالب سوالات تستی چهار گزینه ای برگزار میشود و داوطلبان باید علاوه بر تسلط کافی به مباحث درسی، در اصول تست زنی مهارت و سرعت عمل خود را افزایش دهند به همین منظور به شما توصیه میکنیم برای ارزیابی خود بهتر است در کنکورهای معتبر آزمایشی همانند سه آ، قلمچی، گزینه دو و.... شرکت کنید.
 
  1. نهایت عزم و پشتکار خود را در یادگیری مفاهیم آموزشی به کار ببرید
داشتن اراده، عزم و پشتکار لازمه موفقیت در هر امری است از این رو برای موفقیت در رقابتی به بزرگی آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها که بیش از 90 درصد داوطلبان این میدان خود را برای رقابت تمام عیار آماده کرده اند حفظ و داشتن عزم و پشتکار امری لازم و ضروری است هر چند که ممکن است در این بین گهگاهی دچار از دست دادن انگیزه شوید که همانطور که پیش تر صحبت کردیم در این زمان داشتن مشاوره تحصیلی و انگیزشی میتواند به خوبی شما را از این بحران به سلامت عبور دهد.
 
  1. برنامه ریزی مطالعاتی داشته باشید
با توجه به حجم زیاد دروس و مباحثی که باید برای کنکور مطالعه کنید به طوری که شما باید دروسی که طی سه سال در پایه دهم، پایه یازدهم و پایه دوازدهم آموخته اید را مجدد به خوبی آموزش ببینید و در زمان های تعیین شده ای اقدام به جمع بندی آن ها کنید داشتن برنامه مطالعاتی برایتان از نان شب هم واجب تر میشود.
 
  1. در هر شرایطی روی آلاء حساب کنید
سایت آلا (Alaatv.com)  را که حتما میشناسید یا بهتر است اینطور بگوییم مگر میشود در ایران دانش آموز باشید و عضو خانواده 6 میلیونی آلا نباشید؟!

 
دوره کنکور راه ابریشم


مجموعه آلا به همت جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف از سال 1392 برای اجرای عدالت آموزشی در کشور شروع به فعالیت کرده است و در حال حاضر بیش از 6 میلیون دانش آموز عضو خانواده آلاء هستند و این خانواده روز به روز نیز بزرگتر میشود.

هم اکنون در سایت آلا به صورت رایگان تمام دروس از متوسطه اول تا متوسطه دوم و کنکور توسط دبیران برتر در حوزه آموزش دروس و کنکور به صورت ویدیویی در استودیوهای مجهز به تخته هوشمند آموزش داده شده است همچنین چند سالی است که با دوره کنکور آنلاین راه ابریشم، آلا سنت شکنی بزرگی در نحوه ارائه آموزش در کلاس های کنکور و همینطور هزینه های سرسام آور این حوزه کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دوره صفر تا صد کنکور راه ابریشم پیشنهاد میکنیم در مروگر اینترنت خود سایت آلا را جستجو کرده و از نظرات نفرات برتر کنکور سراسری که از آموزش های سایت آلا استفاده کرده اند اطلاع پیدا کنید و همینطور با خیال آسوده به منبع معتبر کنکوری که توسط 6 میلیون دانش آموز تایید شده است دست پیدا کنید.
نسخه چاپی