چرا برای مهاجرت به ترکیه باید از آرال گام کمک گرفت؟
«ترکیه؟ برای چی؟ می‌توانم از شما بپرسم برای چه قصد مهاجرت به ترکیه را دارید؟ کشورهای زیادی وجود دارند که از هر نظر از ترکیه بهتر هستند. اجازه دهید خدمات خود را در این باره شرح دهیم. برای مثال کانادا...» قطعا شما نیز با چنین سخنانی از سوی مشاورین تلفنی دفاتر مهاجرتی روبه‌رو شده‌اید. کسانی که راجع به کشورهای مورد نظر شما، هیچ اطلاعاتی ندارند و جز تبلیغ خدمات منحصربه‌فرد خود، نمی‌توانند کمک دیگری ارائه دهند. شاید حتی شروع به تحقیرتان کنند، یا صرفا مطالبی را که در وبسایت‌های مختلف وجود دارد را دیکته کنند.

اما آیا این تمام چیزی است که برای مهاجرت به ترکیه نیاز دارید؟ سرکوفت شنیدن، تحقیر شدن یا گوش دادن به اطلاعاتی که خودتان از قبل به آن‌ها واقف بودید؟ در این زمینه چکار باید کرد؟‌ مطمئنا یک راه،‌ یادگیری زبان ترکی استانبولی، مسافرت به ترکیه و آگاهی از تمام چم و خم‌های مهاجرتی است. اما آیا این کار هزینه‌بر و زمان‌بر نیست؟‌چقدر برای مهاجرت فرصت دارید؟ با افزایش روزافزون نرخ دلار و تورم، آیا بهتر نیست از همین حالا اقدام کنید و دو سال برای یادگیری زبان ترکی استانبولی وقت نگذارید؟! اگر این زبان را ساده گرفته‌اید یا تصور می‌کنید که مثل ترکی آذری خودمان است، سخت در اشتباه هستید! ترکی استانبولی از سخت‌ترین زبان‌هاست!

اما با این اوصاف چه می‌توان کرد؟! دفاتر مهاجرتی که سنگ خودشان را به سینه می‌زنند و ما هم صرفا می‌خواهیم به ترکیه که بیخ گوشمان قرار دارد مهاجرت کنیم و از خدمات جذاب آن بهره ببریم. راهش را به شما خواهیم گفت.

خدمات آرال گام

قصد داریم به شما موسسه مهاجرتی آرال گام،‌ یعنی موسسه‌ای را معرفی کنیم که خدماتی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. خدماتی که کمتر ممکن است در سایر دفاتر مهاجرتی دیده باشید. آرال گام از همان ابتدا،‌ یعنی سال 1394، برای مهاجرت به ترکیه تاسیس شد.

موسسین این مجموعه که برای انجام کارها و مراودات خود با ترکیه به کمک‌های زیادی نیاز داشتند و برای دستیابی به اطلاعات کامل، مجبور به سفرهای متعدد به ترکیه بودند، به این فکر افتادند که یک موسسه‌ی مهاجرتی برای ترکیه باز کنند و به مشتریانی که امکان مسافرت متعدد به این کشور ندارند را راهنمایی کنند.

خدمات آرال گام شامل مهاجرت تحصیلی، خرید ملک در ترکیه،‌ ثبت شرکت در ترکیه،‌ ثبت ازدواج بین‌المللی در ترکیه، اجاره‌ی ملک در ترکیه، اخذ اقامت شهروندی در ترکیه، اخذ پاسپورت ترکیه، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در ترکیه، افتتاح حساب بین‌المللی به صورت غیر حضوری، افتتاح حساب بانکی معمولی در ترکیه و ... خواهد شد.

دفتر اصلی این مجموعه در استانبول قرار دارد، ولی شما از طریق نمایندگی‌های آن در تهران، تبریز، ارومیه، اصفهان، مشهد، ازمیر و آنکارا می‌توانید جهت مهاجرت اقدام نمایید.

مشاوره‌ی رایگان

شایان ذکر است که شما جهت مهاجرت به ترکیه می‌توانید به صورت رایگان با این مجموعه مشاوره شوید. اگرچه منظورمان از مشاوره‌ی رایگان، دیکته کردن مطالبی که در وبلاگ‌های مختلف وجود دارد نیست. برخی از دفاتر مهاجرتی حتی جهت مشاوره‌ی تلفنی هم هزینه‌ای دریافت می‌کنند تا با شما از روش‌هایی صحبت کند که به احتمال زیاد، خودتان نیز می‌دانستید. اما آرال گام، به صورت تلفنی یا حضوری، مشاوره‌ای کامل و رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد و برای اینکه اطلاعات بیشتری را مطرح کند، شما را مجبور به قرارداد بستن نمی‌کند.

پس اگر تمایل دارید که به صورت کامل راهنمایی شوید و از چم‌وخم‌های مهاجرت به ترکیه سردربیاورید، فقط کافی است که با این مجموعه تماس بگیرید. البته ما هنوز تمام خدماتی که درباره آرال گام است را ذکر نکرده‌ایم! پس به خواندن ادامه دهید.
 
چرا برای مهاجرت به ترکیه باید از آرال گام کمک گرفت؟

صداقت مجموعه‌ی آرال گام

از همان ابتدا که وارد سایت می‌شوید، می‌توانید در بخش «درباره‌ی ما»، صداقت خالصانه‌ی مجموعه را ببینید. موسسانی که برای کار با ترکیه به اطلاعات نیاز داشتند و خودشان در گذشته با مشکلاتی روبه‌رو بودند.

حتی به این نکته نیز اشاره شده است که از ابتدا، این مجموعه صرفا جهت مهاجرت به ترکیه تاسیس شد، ولی از سال 1398، تغییراتی در نوع خدمات آن لحاظ گردید. از این رو امروزه شما می‌توانید جهت مهاجرت به سایر کشورها از جمله کانادا، آلمان، مالزی، چین، روسیه و جمهوری آذربایجان نیز از آرال گام کمک بگیرید.

شایان ذکر است که برای ارائه‌ی خدمات در سایر کشورها به جز ترکیه نیز اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از آن‌جا که این موسسه، با نماد و هویت خاص خودش، حس اطمینان را در مشتری ایجاد کرده و سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی مهاجرت دارد، پس طبیعتا می‌توان جهت مهاجرت به سایر کشورها نیز به آن اعتماد کرد.

از دیگر خدمات آرال گام  می‌توان به دانشنامه یا به عبارتی، وبلاگ و وبسایت https://aralgam.com اشاره کرد. با مراجعه‌ای ساده به وبسایت این مجموعه با دریایی از مطالب روبه‌رو خواهید شد که ممکن است در سایر وبلاگ‌ها نظیر آن را ندیده باشید. از کمک و راهنمایی که جهت مهاجرت به ترکیه نیاز داشته‌ باشید، در قالب مقاله‌هایی منحصر‌به‌فرد، دست اول و کامل وجود دارد.

این مقاله‌ها به شما به صورت کلی و جزئی راجع به مهاجرت به ترکیه توضیح خواهد داد و به ترتیب دسته‌بندی شده‌اند. این مطالب تا جایی دقیق و جزئی هستند که سطح درآمد مربوط به هر رشته‌ی تحصیلی را در سال 2021 مشخص کرده‌اند و هر سال نیز مطالب،‌ به‌روز رسانی خواهند شد. پس از این جهت، می‌توانید مطمئن باشید که مطالب کپی‌شده یا تکراری نیستند و صحت تمامی آن‌ها توسط موسسین مجموعه که به زبان ترکی استنابولی و انگلیسی مسلط هستند، تایید می‌شود.

در آخر هم می‌توان به کیفیت بالای خدمات کلی آرال گام اشاره کرد. شعار این مجموعه، به طور حتما رضایت مشتری است و به‌خاطر صداقتی که دارد، از همان ابتدا به این نکته اعتراف کرده که رضایت یک مشتری، چندین مشتری دیگر را به همراه می‌آورد. پس این مجموعه در راستای افزایش کلی خدمات خود می‌کوشد و حتی فرصت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظر را برای مخاطبان فراهم کرده است. پس در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود را از طریق تماس تلفنی یا ایمیل، به مشاورین و موسسین مجموعه منتقل کنید.

قطعا کمتر مجموعه‌ی مهاجرتی را دیده‌اید که چنین خدماتی ارائه می‌دهد. پس می‌توان تضمین کرد که اعتماد به این مجموعه جهت مهاجرت و خروج از کشور، تجربه‌ای دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.
نسخه چاپی