دانلود آهنگ های شاد پرطرفدار (گلچین آهنگ های شاد)
دانلود آهنگ شاد پرطرفدار جدید ایرانی شامل موارد بسیار شنیدنی و جذاب از خوانندگان مطرح کشورمان است که در طول 3 ماه گذشته توانسته است به‌خوبی مورد استقبال کاربران قرار گیرد. در این قسمت با ما باشید تا برای شادتر کردن اوقات فراغتتان، به معرفی این آهنگ‌ها و ارائه لینک‌های دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد آن به‌صورت کاملاً رایگان در سایت بپردازیم.

آهنگ پرطرفدار جدید شاد

یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید برای داشتن سپری کردن یک فرصت تفریحی داشته باشید، گوش‌ دادن به آهنگ است. بسته به مود و حالتی که در آن هستید، می‌توانید آهنگ‌های متفاوتی را گوش دهید. به‌طورکلی می‌توان برای آهنگ‌ها و موسیقی‌ها انواع مختلفی از ژانرها و مودها را تعریف کرد. مثلاً مود شادی، عروسی، غمگین، خیانت، کلاسیک، کمدی، کانتری، پاپ، دنس، الکترونیک، اکسپریمنتال، فیلد رکوردینگ، فولک، هیپ‌هاپ، جز، متال و ...

باتوجه‌ به طیف مختلف و متنوعی از هنرمندان ایرانی که در زمینه کاری خود از جمله خوانندگی در ایران فعالیت می‌کنند، شما هر ماه با انواع مختلفی از آهنگ‌ های شاد از این افراد مواجه می‌شوید که در این قسمت سعی کردیم گلچین بهترین آهنگ‌ های شادی که می‌توانید برای عروسی و رقص و جشن اقدام کنید را برای شما فراهم کنیم.

دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد

برای دانلود آهنگ شاد لیستی از بهترین و جدیدترین آهنگ‌ هایی خوانندگان عزیز کشورمان را آماده کرده‌ایم که می‌توانید برای لحظات شادی‌ بخش زندگی خود، عروسی‌، دورهمی‌ و مهمانی‌استفاده کنید.
 
برای دانلود آهنگ های جدید شاد برای عروسی و جشن و ماشین حتماً موارد زیر را در نظر داشته باشید:
 
دانلود آهنگ های شاد پرطرفدار (گلچین آهنگ های شاد)

آهنگ شاد "ملکه" از رامان روا: ملکه که با عنوان متن "کم کن از ادا مدات بی حده خوشگلیات" شروع می‌شود، یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین آهنگ های شادی است که در سه ماه گذشته منتشر شده است و می‌توان آن را یکی از پرانرژی‌ترین آهنگ‌های جدید ایرانی دانست. این آهنگ توسط رمان روا منتشر شده است. یکی از خوانندگان مشهور کشورمان که در سال 1371 به دنیا آمده است و فعالیت خود را از سال 1398 شروع نموده، رامان روا است که در زمینه موسیقی پاپ فعالیت می‌کند. شما می‌توانید آهنگ آن را از سایت ما دانلود کنید.

آهنگ "سر کوچه" از رضا مریدی: آهنگ "سر کوچه" که با متن "تا سر کوچه بری دل نگرون میشم" شروع می‌شود، یکی از آهنگ‌های شاد ایرانی است که می‌توانید آن را با صدای رضا مریدی گوش کنید. رضا مریدی، از خوانندگان دهه هفتادی ایرانی فعال در زمینه موسیقی پاپ است که در سال 1373 در شهر شیراز متولد شده است. شما می‌توانید از سایت ما اقدام به دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد از این خواننده نمایید.

آهنگ "عروس دومادیم دیگه" از میثم خداوردی: یکی از جدیدترین آهنگ‌های ایرانی در سبک شاد و پرطرفدار، آهنگ "عروس دومادیم دیگه، ملکه و شاهیم دیگه، ما مال همیمو هوا همو داریم دیگه" است که توانسته است در طول 3 ماه از انتشار آن به‌خوبی توسط مخاطبان مختلف مورد استقبال قرار بگیرد. 3 برادر خداوردی را می‌توان از جمله هنرمندان ایرانی دانست که به یک گروه موسیقی فان و شاد معروف هستند. برای دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد از جمله آهنگ عروس دومادیم دیگه، حتماً از سایت ما آن را باکیفیت بالا دانلود کنید.

آهنگ "دو تا دل عاشق" از بهنام بانی: بهنام بانی، خواننده لحظات خوب ما یکی دیگر از هنرمندانی است که یکی از آهنگ‌های شاد جدید خود را در هفته گذشته منتشر کرده است که به‌عنوان تیتراژ پایانی فیلم "گشت ارشاد 3" منتشر شده است. شما می‌توانید برای دانلود این آهنگ داغ و تازه شاد از بهنام بانی، از لینک دانلود سایت ما استفاده کنید. این آهنگ با عنوان ""صدای خنده های تو میگه باید برای تو جون دادش" در دسترس است.

آهنگ های جدید را از کجا دانلود کنیم ؟

موزیکدل (Musicdel.ir) یکی از بهترین سایت های دانلود آهنگ جدید ایرانی میباشد که کامل ترین آرشیو اهنگ های جدید را در اختیار شما قرار میدهد.

دانلود بهترین آهنگ های شاد و جدید ایرانی

در ادامه معرفی و دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد از خوانندگان مطرح کشورمان می‌توان گفت:
 
دانلود آهنگ های شاد پرطرفدار (گلچین آهنگ های شاد)

آهنگ "گندم زار" از میثاق راد: از جدیدترین آهنگ‌های میثاق راد که به سبک شاد با تنظیم و میکس اشکان محمدیان در ماه گذشته منتشر شده است، می‌توان به آهنگ "تو گندم زار موهات، هزار رنگین کمونه، بشین تا که ببافم، موهاتو دونه دونه" اشاره نمود که برای دانلود آن از سایت موزیکدل به‌ صورت رایگان اقدام کنید.

آهنگ "سبزه بانمک" از احمد سعیدی: از جدیدترین آهنگ‌های شاد ایرانی بایستی به آهنگ "بی خبر نزاریم از خودت، ندی به قلب من شوک، از هرچی بدت اومد رک، دل من از تو که سیاه نمیشه" از احمدی سعیدی نام برد که خواننده 34 ساله اهل شیراز است و در زمینه پاپ فعالیت می‌کند. این آهنگ هم اکنون در لیست دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد باکیفیت بالا در دسترس است.

آهنگ "حالیش نمیشه" از میثم ابراهیمی: آهنگ "دلم حالیش نمیشه، میگه این آخریشه" از جدیدترین آهنگ‌های شاد و جذاب در سال 1400 از میثم ابراهیمی است که توانسته است با ریتم جذاب و شاد خود، دانلود زیادی را از سوی کاربران برای خود ثبت کند. میثم ابراهیمی، خواننده مطرح و محبوب ایرانی است که در سال 1364 در شهریور ماه متولد شده است و اکنون با بیش از 844 هزار فالوور در اینستاگرام، چهره‌ای محبوب و شناخته شده در میان خوانندگان ایرانی است. این خوانده به سبک هاپاپ فعالیت می‌کند.

آهنگ "گلنار" از فرشید سما: یکی از جدیدترین آهنگ‌های شادی که با مخصوص عروسی و لحظات شاد شما است، آهنگ "گل سرخ خونه، می‌شه بی تو پرپر، دل مجنون من" از فرشید سما است که نسخه بازخوانی شده این آهنگ از صدرالدین می‌باشد. این آهنگ را می‌توانید برای رقص به خصوص با مود بندری آن بسیار جذاب دانست. شما می‌توانید اکنون این آهنگ بازخوانی شده را با بهترین کیفیت از سایت ما دانلود کنید.

آهنگ "یه شب" از ماهور افشار: از آهنگ‌های جذاب، جدید و شاد ایرانی است که از خواننده تازه نفس ایرانی به نام ماهور افشار سروده شده است. در همین سبک می‌توان آهنگ "تو باهامی" را نیز معرفی کرد که توانسته است تنها در دوهفته گذشته از انتشار آن، بازخوردهای خوبی را در بخش دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد دریافت کند.

آهنگ "سلام علیکم" از امید حاجیلی: سبک جدیدی از موسیقی شاد که می‌توانید آن را از سایت ما دانلود کنید، آهنگی به نام "سلام علیکم" است که با لهجه و زبان عربی و فارسی مخلوط شده و مود و ریتم آن می‌تواند روح و نفس تازه‌ای به شما ارائه کند.

آهنگ "جذاب تو دلی" از حسین منتظری: آهنگ "بی تو گیر من پام، نمیاد کسی به چشام، ای وای ای وای" از جدیدترین آهنگ‌ها در لیست دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد از خواننده و هنرمند موسیقی ایرانی است. در این سبک همچنین می‌توانید آهنگ "صاحب اختیاری" را در سبک عاشقانه و شاد از این خواننده دانلود کنید.

معرفی موارد دیگر در لیست دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد

اگر قصد دارید تا چندین مورد دیگر از آهنگ‌ های جدید و مطرح ایرانی در سبک شاد از سایت موزیکدل را در لیست دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید شاد خود قرار دهید، از موارد زیر غافل نشوید:
آهنگ منم منم از پیمان یارا
آهنگ یکی یه دونه از سینا درخشنده
کالکشن‌های آهنگ‌های شاد از یوسف زمانی
آهنگ همه چی آرومه از اشوان
آهنگ من بد تو خوب از ماکان بند
آهنگ کر کیه از فرشاد آزادی
آهنگ دستور بده از مرتضی اشرفی
آهنگ شاهین بنان از چال رو گونت
آهنگ ماهی از علی منتظری
آهنگ دلم عاشق شده از هاوش
آهنگ "قربون چشمات" از کسرا هیما
نسخه چاپی