آموزش ارز دیجیتال  به زبان ساده
ارز دیجیتال به شکل خاصی از پول گفته می شود که بر اساس علم رمز نگاری ایجاد شده است. ارز های دیجیتال در جهت بهره گیری از ویژگی های اساسی مثل غیرمتمرکز بود، تغییر ناپذیر بودن و شفافیت، از بلاک چین استفاده می کنند.

منظور از غیر متمرکز بودن ارز های دیجیتال، عدم کنترل آن ها توسط نهاد، گروه و یا سازمان های مختلف می باشد.

شما برای ارسال ارز های دیجیتال، هیچ نیازی به افتتاح حساب بانکی و یا استفاده از خدمات بانک ها نخواهید داشت و می توانید به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای در اینترنت به راحتی آن ها را به هر مقدار که می خواهید به شخص دیگری ارسال کنید.

رمز ارز های در واقع مانند ریال و دلار در دسته پول هایی قرار می گیرند که با ساز و کاری متفاوت ایجاد و توزیع می شوند.

ارز دیجیتال چیست؟

از نگاه بسیاری از افراد، بیت کوین اولین ارز دیجیتال حقیقی و یا رمز ارزی به شمار می آید که ایده آن در سال 2008 و توسط وایت پیپر بیت کوین مطرح شد. اولین سکه های بیت کوین در سال 2009 استخراج شد. ایده شکل گیری ارز های دیجیتال از مشکلات بزرگی هم چون اعتماد به شخص ثالث و دوبار خرج کردن برخوردار بود.

زمانی که شما از بانک برای انتقال و نگهداری پول های خود استفاده می کنید، در واقع به بانک اعتماد کرده اید. در صورتی که چنین اعتمادی در شکل گیری ارز های دیجیتال به چشم می خورد.

همین طور مشکل دو بار خرج کردن در سیستم های مالی که توسط سرور های مرکزی انجام می شد، با بررسی موجودی ها، از خرج کردن دوباره مقدار مشخصی از پول، جلوگیری میشد. اما بیت کوین اولین پول الکترونیکی عرضه شده بود که توانست مشکل عدم اعتماد و دوبار خرج کردن را به راحتی حل کند.

 
آموزش ارز دیجیتال  به زبان ساده
 

رمز ارز ها چگونه کار می کنند؟

رمز ارز ها در جهت اجرای تراکنس های خود، از مدل های مختلفی استفاده می کنند. به طور مثال بیت کوین از مدل اثبات کار بهره گیری می کند که در طی آن، استخراج کنندگان و یا ماینر ها تراکنش ها را تایید می نمایند.

تراکنش ارز های دیجیتال به صورت همتا به همتا عمل می نماید. لازم است بدانید که بر اساس مدل استفاده شده، نیاز به واسطه ها را از بین می برند.

اما مسئولیت نظارت بر شبکه ارز های دیجتال و تامین امنیت آن ها بر عهده نودها می باشد. نودها در واقع در شبکه های مختلف و به روش های متفاوت انتخاب می گردند. به طور مثال در بیت کوین، استخراج کنندگان یا ماینر ها هستند که این مسئولیت را بر عهده دارد. اما در ایساس و ترون، در مورد انتخاب نودها رای گیری صورت می پذیرد.

آیا برای ورود به بازار ارز دیجیتال نیاز به آموزش می باشد؟

لازم است بدانید که ارز دیجیتال جزو مواردی است که باید پیش از ورود به بازار آن، حتما دوره آموزش ارز دیجیتال را پشت سر بگذارید. این بازار به قدری فراز و نشیب دارد که باید به خوبی سیگنال ها را درک کنید و برای جلوگیری از متضرر شدن، آموزش ارز دیجیتال را سپری کنید.

توجه داشته باشید که دنیای ارز دیجیتال، با هر دنیای دیگری متفاوت است و باید پیش از ورود به آن حتما به صورت کامل دوره ارز دیجیتال را سپری کرده باشید.

بهترین بازی های ارز دیجیتال

ارز دیجیتال به قدری در جهان امروزی گسترش پیدا کرده است که برخی از بازی های اندروید، کامپیوتر و آیفون، ارز دیجیتال را به عنوان جایزه تعیین کرده اند. شما می توانید به راحتی در این بازی ها شرکت کنید و رمز ارز ها را به عنوان پاداش دریافت کنید.

یکی از بهترین بازی های ارز دیجیتال، اکشی اینفینیتی می باشد. این بازی ژانری مبارزه دارد و توسط کمپانی اسکای میویس طراحی و تولید شده است. بازیکنان در این بازی حداقل به 3 جانور کوچک مخصوص که AXIE نام دارند، برای شروع مبارزه نیازمند هستند.

از آن جایی که هر AXIE قدرت انحصاری خودش را دارد، این بازی بر استراتژی محور از لایه های تاکتیکی قوی تشکیل شده است. این امکان برای بازیکنان مهیا شده است تا با ترکیب قدرت AXIE ها، استراتژی ها را ایجاد نمایند و در میدان مبارزه پیروز شوند.
 
آموزش ارز دیجیتال  به زبان ساده

از دیگر بهترین بازی های ارز دیجیتال، می توانیم به بازی دیسنترالند، سند باکس، کریپتو کیتیز، تتان آرنا، لایت نایت، اسکای ویور، هش راش، همسایه ام آلیس، فارمرز ورلد، دنیای بیگانگان، اسپلینتر لندز، گادز آنچیند، آپلند، نئون دیستریکت، آوه گوچی، پلنت ورسوس آندد و الانگ وید د گادز اشاره کنیم.

هر یکی از بازی های ارز دیجیتال نام برده شده، دارای ژانری منحصر به فرد می باشند که جایزه تعیین شده برای آن ها ارز دیجیتال است. این بازی ها به صورت گروهی و یا انفرادی و بر اساس قوانین و قاعده های منحصر به خود انجام می پذیرند.

برای ورود به بازار ارز دیجیتال چه اقداماتی لازم است؟

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، پیش از این که وارد بازار ارز دیجیتال شوید، باید دوره آموزش ارز دیجیتال را سپری نمایید. شما می توانید بر اساس اطلاعات پایه ای که دارید، با مشاوران این مجموعه در تماس باشید و مناسب ترین دوره آموزش ارز دیجیتال را انتخاب کنید.

به طور کلی اموزش ارز دیجیتال، جزو آموزش هایی محسوب می شود که به شما کمک می کند علاوه بر آشنایی با الگوریتم ها و نحوه درآمد زایی از ارز های دیجیتال، اطلاعاتی به روز داشته باشید و برای جلوگیری از ضرر های مالی کلان، فوت و فن این بازار را به خوبی آموزش ببینید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره آموزش ارز دیجیتال میتوانید به آدرس https://hashamban.com مراجعه کنید همچنین میتوانید با شماره تلفن‌های ما تماس حاصل نمایید
نسخه چاپی