بهترین مرجع خرید گیفت کارت ، گیم کد
گیفت کارت ها معمولاٌ به شکل مجازی یعنی به صورت اعتبار دیجیتالی در اکانت شما با تایپ کردن کد گیفت کارت فعال می شوند اینجاست که با این اعتبار می توانید اقدام به خرید محصول نمایید.

وبسایت گیم کد چندین سال است در زمینه خرید گیفت کارت ٬ خرید جم بازی و خرید درون برنامه ای فعالیت درخشانی دارد . این سایت با پشتیبانی قبل از خرید ٬ پشتیبانی بعد از خرید از طریق تلگرام و تماس نلفنی به عنوان سایت نمونه یاد میشود.

از پر فروش ترین محصولات سایت گیم کد می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل آیتونز برای دسترسی نامحدود به پایگاه موسیقی اپل قابل استفاده می باشد. کمپانی اپل دارنده بزرگترین پایگاه موسیقی دنیا است.

گیفت کارت گوگل پلی انگلیس با قیمت دلخواه راه حلی مناسب برای خرید بازی از فروشگاه گوگل پلی محسوب می شود. گیفت کارت آمازون با قیمت دلخواه برای خرید کتاب ، مقاله ، فیلم ، سریال ، لوازم خانگی و غیره از فروشگاه آمازون طراحی شده است.
 

خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن جایگزین خوبی برای کریدیت کارت ها می باشد چون استفاده از کارت‌ های اعتباری بین ‌المللی جهت خرید از پلی استیشن استور از داخل ایران میسر نیست.
 

خرید گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی اعتباری را به اکانت گوگل پلی شما منتقل می‌ کند که به وسیله آن می ‌توانید نرم افزار یا بازی مورد نظرتان را تهیه کنید.
 

گیفت کارت استیم والت

گیفت کارت استیم والت و استیم امروزه چهره بازی های کامپیوتری است که با اکثر کمپانی های بزرگ بازی ساز مانند: Sega  ،         یوبی سافت ، اکتیویژن و غیره قرارداد دارد و به وسیله گیفت کارت استیم والت قابل دسترسی هستند.
 

گیفت کارت xbox

خرید گیفت کارت ایکس باکس ، دسترسی شما به XBOX Store  ، Windows Store و Windows Phone را برایتان فراهم می کند.

گیفت کارت ریزر گلد یک کمپانی فناوری چند ملیتی سنگاپوری آمریکایی می باشد که تجهیزات الکترونیکی مصرفی ، خدمات مالی و سخت افزارهای گیمینگ را طراحی ، گسترش و عرضه می‌ کند.

خرید درون بازی

 
بهترین مرجع خرید گیفت کارت ، گیم کد


سایت گیم کد در زمینه فروش جم انواع بازی و انواع برنامه فعالیت گسترده ای دارد و جم اکثر بازی ها و برنامه ها را برای فروش عرضه کرده است از جمله :
 

یوسی پابجی موبایل

یوسی پول رایج پابجی موبایل است و می‌ توانید به کمک آن هر چیزی که در بازی نیاز به فعال شدن را دارد ، خریداری کنید. به همین علت تهیه یوسی پابجی موبایل بسیار مهم دارد.
 

سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل برای آن طراحی شده تا بتوان از محصولات درون بازی استفاده کرد. بازی کالاف دیوتی قطعاٌ یکی از گیم هایی است که در بین پلیرهای ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و دارای ارزی به نام سی پی می ‌باشد.

فری فایر جزء گیم های اکشن است و به شکل آنلاین ، نبردی را در بین گیمرها ایجاد می کند و به کمک جم فری فایر می توان در این بازی ارتقاء پیدا کرد.

ویباکس فورتنایت برای شرکت در برخی از مبارزات و چالش ها کاربرد دارد زیرا باید برای آن ویباکس پرداخت نمود. چنانچه به حد کافی ویباکس در اختیار داشته باشید می ‌توانید بدون هیچ معضلی در ‌چالش های پیش روی خود شرکت نمایید.

الماس ایمو: ایمو از جمله نرم افزارهایی است که بسیاری از کاربران ایرانی به آن روی آورده ‌اند. بد نیست بدانید که این پیام رسان توانسته رکورد 500 میلیون دانلود و نصب را به نام خود ثبت کند.

خریدهای درون برنامه ای اندروید و IOS :

خریدهای درون برنامه ای اندروید و آی او اس ، یکی از روش های محبوب کسب درآمد برای گسترش دهندگان بازی و نرم ‌افزارهای کاربردی مختلف است که از این سیستم عامل ها استفاده می‌ کنند.

جم بازی

جم بازی برای آن است که بتوانید برای انجام برخی آپدیت های گیم یا خرید یک سری تجهیزات مورد نیاز در درون بازی هزینه آنرا پرداخت کنید.

سایت گیم کد دارای پشتیبانی شبانه روزی و آنلاین می باشد که شما را در هنگام خرید و پس از آن یاری می کند. شما پس از طی کردن مراحل خرید ، محصول خود را در کوتاه ترین زمان و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

گیم کد می تواند شما را در جهت شارژ آنی درون برنامه ای محصولات و جم کمک نماید. فروشگاه گیم کد دارای SSL و درگاه بانکی قابل اعتماد برای پرداخت هایتان می باشد.
نسخه چاپی