با این راهکارها بلیط کیش را ارزان بخرید؟
بلیط کیش را گران نخرید! تا زمانی که می‌توان برای سفر به یکی از جذاب‌ترین جزایر ایران، کمترین هزینه را پرداخت کرد؛ خرج کردن پول‌های هنگفت مخصوصا برای خرید بلیط کیش کاملا بی معنی است. حالا ما اینجا هستیم تا بهترین و ارزانترین راهکارها برای پرواز کیش را با شما به اشتراک بگذاریم.

اول از همه باید بگوییم که برای راحتی امور، می‌توانید تا تامین بلیط هواپیما و رزرو هتل در کیش خود را به فلای تودی بسپارید تا بخش بزرگی از هزینه‌های شما برای سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی کم کنیم؛ درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد. با این حال، باز هم راه کارهای مفید دیگری برای داشتن یک سفر ارزان به کیش وجود دارد که در ادامه قرار است تا درباره آنها برایتان بگوییم.

آخر هفته به کیش سفر نکنید!

وقتی اسم تعطیلات به میان می‌آید، ناخودآگاه آخر هفته‌ها در خاطر هر کسی تداعی می‌شود. به هر حال وقت همه آزاد است و فرصت بیشتری برای خوش گذرانی وجود دارد اما با این حال، پیشنهاد می‌کنیم تا به هیچ عنوان روزهای پایانی هفته را برای سفر به کیش انتخاب نکنید!

تجربه ثابت کرده که در این موقع از هفته نه تنها بلیط‌های پرواز به کیش گران‌تر از دیگر اوقات هستند بلکه به خاطر استقبال زیاد مسافران، معمولا صندلی خالی ندارند.

خرید بلیط هواپیما از مرجعی ارزان و مطمئن

 
با این راهکارها بلیط کیش را ارزان بخرید؟


برای خرید بلیط هواپیما به مقصد کیش، ریسک نکنید و بلیط خود را از مرجعی ارزان و در عین حال مطمئن همچون فلای تودی خریداری کنید. بلیط هواپیما کیش در فلای تودی به صورت سیستمی از ارزانترین به گران‌ترین دسته بندی می‌شود و همین کمک بزرگی برای داشتن یک سفر ارزان به کیش است.

البته این ارزانی، دلیل بر محدود بودن انتخاب‌های پیش رویتان نیست بلکه می‌توانید برنامه پرواز به کیش در تاریخ مورد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و هر پروازی که قیمت ارزان‌تری داشت و به تاریخ مورد نظرتان برای سفر نزدیک‌تر بود را در نهایت انتخاب کنید.

برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما کیش در فلای تودی، هم می‌توانید از فیلترهای موجود در صفحه استفاده کنید و هم از ابزاری که از قبل برایتان در نظر گرفته‌ایم؛ بهره مند شوید. تقویم قیمتی، نمودار قیمتی و سیستم اطلاع از آخرین قیمت، هر سه به شما کمک می‌کنند تا هم از نظر زمانی و هم قیمتی، گزینه‌های مختلف برای پرواز به کیش را مورد بررسی قرار دهید.

اگر هم بلیط مورد نظرتان را پیدا نکردید، می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه یا ایمیل خود، به محض ارزان شدن بلیط هواپیما کیش از آن با خبر شوید و با کمترین قیمت، خرید کنید.

برای خرید بلیط پرواز به کیش، راه آسانی در پیش دارید. تنها کافیست تا وارد سایت فلای تودی شوید و در بخش پروازهای داخلی، اطلاعات خواسته شده همچون زمان سفر، نوع بلیط (یک طرفه، رفت و برگشت یا پرواز به چند شهر)، تعداد مسافران و کلاس پروازی را وارد کنید تا با انتخاب گزینه جستجو، بعد از چند ثانیه به تمامی پروازهای کیش در تاریخ مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

از برنامه های تخفیفی کیش غافل نشوید!

با این که کیش جزیره نسبتا گرانی است اما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های تخفیفی که مختص به ساکنان و مسافران این جزیره است، در زمان استفاده از امکانات کیش از تخفیف‌های ویژه‌ای برخوردار شد.

این پلتفرم‌ها به شما کمک می‌کنند تا در زمینه تفریحات دریایی، جشنواره‌ها و جنگ‌های شبانه، کشتی‌های تفریحی، رستوران‌ها، تفریحات غیرآبی، خدمات VIP و خدمتی موسوم به کیش گردی، تخفیف‌های قابل توجهی دریافت کنید.

رزرو هتل ارزان در کیش

 
با این راهکارها بلیط کیش را ارزان بخرید؟


رزرو هتل‌های ارزان کیش هم کاری ندارد البته به این شرط که رزرو خود را از طریق پلتفرمی ارزان و جامع همچون فلای تودی انجام دهید. بهترین هتل های کیش که البته قیمت رزرو ارزانی دارند را می‌توانید در صفحه رزرو هتل‌های داخلی سایت فلای تودی پیدا کنید.

تنها لازم است تا زمان سفر خود را به همراه تعداد اتاق‌ها و همراهانتان وارد کرده و بعد گزینه جستجو را انتخاب کنید. بعد از چند ثانیه تمام هتل‌ها و اقامتگاه‌های کیش به ترتیب اولویت از ارزانترین مجموعه‌های اقامتی برای شما نمایش داده خواهند شد.

می‌توانید اول مقایسه کنید و بعد از بررسی‌های مختلف ببینید که کدام مجموعه اقامتی برای شما از هر نظر مناسب است تا بهترین انتخاب را برای رزرو داشته باشید. همچنین برای کاهش هزینه‌های موجود، می‌توانید با انتخاب گزینه تخفیف ویژه، به نسبت دیگر مجموعه‌های اقامتی موجود، هتل ارزان تری را از فلای تودی رزرو کنید.

برای سفر ارزان به کیش، در فصل گرما به این جزیره سفر کنید

بهترین زمان از لحاظ آب و هوایی برای سفر به کیش، از اواسط پاییز تا پایان فصل زمستان و روزهای اول بهار است. در مقابل، با این که کیش در فصل تابستان بسیار گرم و آفتابی است اما با این حال، همه چیز در این جزیره ارزان‌تر از دیگر مواقع است! از هزینه خرید پرواز به کیش گرفته تا رزرو هتل، ورودی جاذبه‌ها و دیگر تفریحات مختلف در این جزیره، هزینه‌ای ارزان‌تر از دیگر زمان‌ها دارند.
نسخه چاپی