بهترین قلم لمسی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

بهترین قلم لمسی در بازار ایران 
قلم لمسی فعال و غیر فعال

یک قلم فعال دارای نوک قلم مانند است و شامل اجزای الکتریکی از جمله حافظه، پاک کن های الکترونیکی و حساسیت فشار می باشد. می‌توان این قلم را به ‌صورت بی‌سیم به دستگاه لمسی متصل کرد.

یک قلم خازنی یا غیرفعال هیچ گونه حساسیت لمسی یا اجزای الکتریکی ندارد، بنابراین نمی توان آن را به صورت بی سیم به دستگاه لمسی متصل کرد. درعوض می‌توانید از آن درست مانند یک خودکار معمولی روی هر دستگاه صفحه لمسی استفاده کنید، این قلم حس طبیعی تری را هنگام طراحی و نوشتن ارائه می‌کند، زیرا روی برنامه‌هایی که به حساسیت فشاری نیاز ندارند، کار می‌کند. این قلم بهترین گزینه برای مبتدیان است.

نوک قلم به مرور زمان خراب می شود، اما برخی از خودکارها دارای نوک قابل تعویض هستند تا بتوانید، پس از آسیب دیدگی آن را به صورت دوره ای عوض کنید. یک قلم با نوک ظریف برای کسانی که به هنر دیجیتال علاقه دارند، مناسب است، زیرا حس واقعی قلم روی کاغذ را در دستگاه اندرویدی شما ارائه می دهد.

قلم فعال که در ابتدا برای رایانه‌ها و تبلت‌های قلمی مانند Wacom طراحی شده بود، اکنون یک انتخاب محبوب در میان طراحان و تصویرگرانی است که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند.

یک قلم با حساسیت فشار برای نمایشگرهای لمسی حساس مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی مناسب است و ما آن را به طراحان و تصویرگران با تجربه توصیه می‌کنیم.

سازگاری

یک ویژگی مهم قلم لمسی سازگاری با دستگاه ها است. بیشتر قلم‌های موجود در بازار امروزه با دستگاه‌های اندرویدی سازگار هستند. با این حال، برخی از قلم ها مانند Apple Pencil فقط روی iOS کار می کنند و برخی مانند S-Pen سامسونگ روی دستگاه های خاص با همان برند کار می کنند.

بهترین انتخاب یک قلم با سازگاری جهانی است که تقریباً روی همه دستگاه‌های صفحه لمسی کار ‌کند. می‌توانید از آن در چندین دستگاه استفاده کنید، و اگر دستگاه خود را عوض کنید، هرگز نیازی به تعویض بیش از حد قلم خود نخواهد داشت. برای تهیه قلم لمسی و سایر لوازم جانبی موبایل به سایت Mobit مراجعه کنید.

11 قلم برتر برای دستگاه های اندرویدی در سال 2022

 
بهترین قلم لمسی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)



بهترین قلم های لمسی 2022 :

قلم لمسی Adonit Dash 4

جدیدترین قلم از سری "Dash" Adonit می باشد و یک قلم شیک و برجسته است و بهترین قلم سازگار با دستگاه‌های اندروید در سال 2022 است.
این یک قلم دوتایی با نوک ظریف است که اندازه آن فقط 1 میلی متر است. این قلم برای طراحان و تصویرگران صرف نظر از سطح مهارت آن ها مناسب است. Dash 4 دارای قابلیت رد کف دست می باشد.
 
ابعاد: 7.56 x 2.22 x 2.22 اینچ
سازگاری: همه صفحات لمسی از جمله دستگاه های اندروید و ios
باتری: لیتیوم یون قابل شارژ
زمان اجرا (تا): 15 ساعت
حساسیت فشار: خیر

Staedtler 180 22-1 Noris Digital بهترین قلم فعال با قیمت مناسب

Staedtler یک برند معتبر و شناخته شده لوازم التحریر در آلمان است که تقریباً 200 سال قدمت دارد و دارای فناوری EMR می باشد. این قلم مانند یک مداد طراحی شده است و دارای حسی مشابه با نوک 0.7 میلی متری برای تجربه بهتر طراحی و نوشتن است.
 
ابعاد: 6.89 x 0.3 x 0.3 اینچ
نوک: 0.7 میلی متر
سازگاری: سازگار با اندروید و سایر دستگاه‌های غیر iOS که دارای فناوری EMR هستند
باتری: N/A
زمان اجرا (تا): ∞
حساسیت فشار: 4096 سطح

قلم جهانی Digiroot بهترین قلم ارزان قیمت

اگر به دنبال یک قلم 2 در 1 مقرون به صرفه هستید که قابل اعتماد، سازگار جهانی و دارای نوک خوبی برای طراحی و نوشتن باشد، قلم جهانی Digiroot یک گزینه ارزان قیمت است. این قلم باتری یا سایر ویژگی‌های فانتزی ندارد، اما اگر یک خودکار معمولی می‌خواهید، گزینه مناسبی است.
 
ابعاد: 5.7 x 2.5 x 0.4 اینچ
نوک: نوک فیبر 0.6 میلی متری و نوک دیسک 0.68 میلی متری قابل تعویض
سازگاری: همه تلفن‌های همراه خازنی، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها/کامپیوترهای لمسی و کتابخوان‌های الکترونیکی
باتری: N/A
حساسیت فشار: خیر

Adonit Dash 3 بهترین مداد برای نوشتن و یادداشت برداری

Adonit Dash 3 گزینه مقرون به صرفه تر از Dash 4 است، یک قلم خازنی با نوک 1.9 میلی متری است که دقیق و پاسخگو است و هنرمندان و طراحان آن را دوست دارند. این قلم برای کسانی که برای طراحی اولیه و یادداشت برداری به یک قلم با بودجه کمی نیاز دارند، گزینه‌ای فوق‌العاده است.
 
ابعاد: 5.6 x 0.3 x 0.3 اینچ
سازگاری: جهانی (اندروید، iOS و اکثر دستگاه های صفحه لمسی)
دکمه ها: یک
باتری: قابل شارژ لیتیوم یون
زمان اجرا (تا): 14 ساعت
حساسیت فشار: خیر

Samsung S Pen Pro بهترین گزینه برای دستگاه های سامسونگ

این قلم با قیمت بالایی عرضه می شود، اما بدون شک بهترین قلمی است که می توانید در صورت استفاده از دستگاه سامسونگ خریداری کنید. این قلم فعال می تواند به طور یکپارچه با دستگاه شما از طریق بلوتوث ادغام شود و به شما این امکان را می دهد که محتوا را بین دستگاه ها کپی-پیست کنید و آن را در رایانه لوحی یا رایانه شخصی خود به اشتراک بگذارید.
 
ابعاد: 6.89 x 0.3 x 0.3 اینچ
نوک: 0.7 میلی متر
سازگاری: انتخاب دستگاه های اندرویدی سامسونگ
دکمه ها: یک
باتری: قابل شارژ لیتیوم یون
زمان اجرا (تا): 16 روز
حساسیت فشار: 4096 سطح

قلم 2 در 1 Meko Universal بهترین قلم 2 در 1 برای دستگاه های اندرویدی

قلم 2 در 1 Meko Universal یک خودکار زیبا و سبک وزن با حسی عالی است. این قلم 2 در 1 نامیده می شود، زیرا دارای نوک دیسکی فوق العاده نازک در یک طرف آن برای دقت و حساسیت بالا و بدون تاخیر است. این قلم برای دست‌نویسی و طراحی با جزئیات عالی است.
 
ابعاد: 6.34 x 2.6 x 0.67 اینچ
نوک: دیسک و نوک فیبر قابل تعویض
سازگاری: جهانی (اندروید، iOS و همه تبلت های دیگر)
دکمه ها: ندارد
باتری: N/A
حساسیت فشار: خیر
 

 Adonit Pro 4بهترین گزینه غیرفعال برای استفاده عمومی

این قلم با طراحی شیک و لوکس، جایگزین مقرون به صرفه تری برای سری Dash است. Adonit Pro 4 یک بسته همه جانبه عالی است که به همراه یک گیره خودکار ساده ارائه می شود و می توانید، آن را به جیب یا کیف خود متصل کنید.
 
ابعاد: 5.51 x 0.35 x 5.51 اینچ
نوک: دیسک دقیق 9.25 میلی متری
سازگاری: همه دستگاه های لمسی خازنی
حساسیت فشار: خیر

Evach Active Stylus Digital Pen بهترین گزینه سازگار با بودجه شما




 
بهترین قلم لمسی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)




قلم دیجیتال Evach Active Stylus یکی دیگر از قلم های مقرون به صرفه است و به عنوان جایگزین قلم S برای کسانی که از دستگاه های سامسونگ استفاده می کنند، طراحی شده است. همانطور که گفته شد، این قلم به طور جهانی با تمام دستگاه ها سازگار است.

این یک قلم 2 در 1 با طراحی و نوشتن نوک مسی الاستیک 1.5 میلی متری و یک نوک مشبک در انتهای دیگر است که می تواند، برای اسکرول کردن، برجسته کردن جملات و سایر کاربردهای عمومی استفاده شود.
 
ابعاد: ‎74 x 0.35 x 1 اینچ
نوک: 1.5 میلی متر نوک
سازگاری: اندروید، iOS و سایر تبلت ها و گوشی های هوشمند محبوب
دکمه ها: یک
باتری: قابل شارژ لیتیوم یون پلیمر
زمان اجرا (تا): 8 ساعت
حساسیت فشار: خیر
 
 Meko Fine Tip Active Digital Stylus Penبهترین قلم غیرفعال از نظر قابلیت اطمینان

قلم استایلوس دیجیتال فعال Meko Fine Tip انتخابی محبوب در میان هنرمندان و طراحان است، زیرا نوک 1.6 میلی متری آن تجربه طراحی عالی را ارائه می دهد. کیفیت ساخت آن عالی است و عمر باتری مناسبی دارد.
 
ابعاد: ‎02 x 2.64 x 0.75 اینچ
نوک: 1.6 میلی متر
سازگاری: اندروید، iOS و اکثر دستگاه های لمسی دیگر
باتری: لیتیوم یون قابل شارژ
زمان اجرا (تا): 9 ساعت
حساسیت فشار: خیر

Musemee Notier Prime بهترین گزینه برای مبتدیان

اگر تازه وارد دنیای هنر و طراحی دیجیتال هستید و یک قلم ارزان قیمت چیزی است که به آن نیاز دارید، Musemee Notier Prime انتخاب مناسبی است. این قلم سازگاری جهانی دارد و دارای نوک فوق العاده حساس و طراحی ارگونومیک است که به شما امکان می دهد در زاویه ای که با آن راحت هستید طراحی کنید.
 
ابعاد: ‎12 x 0.39 x 0.39 اینچ
نکته: دیسک دقیق قابل تعویض
سازگاری: سازگار با تمامی صفحات لمسی خازنی
زمان اجرا (تا): ∞
حساسیت فشار: خیر

قلم S جایگزین نوت 20 سامسونگ، بهترین قلم برای عمر باتری خوب

قلم S جایگزین نوت 20 سامسونگ است که از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود. قلم S کاملا شارژ شده را می توان تا 30 دقیقه یا حدود 200 کلیک استفاده کرد.

کاربران هنگامی که باتری حدود 20 درصد است، یک اعلان دریافت می کنند تا به آنها یادآوری شود که قلم را شارژ کنند. این قلم از باتری فوق خازن انرژی می گیرد. شارژ کامل آن تنها 40 ثانیه طول می کشد. بهترین ویژگی قلم S نوک های متعددی است که دارد.
 
ابعاد: 4.14 x 0.17 x 0.17 اینچ
نوک: ضخامت 0.7 میلی متر
سازگاری: همه دستگاه های سامسونگ
زمان اجرا (تا): 30 دقیقه
حساسیت فشار: 4096 سطح

فروشگاه اینترنتی مبیت 
نسخه چاپی