بورس تخت خواب قسطی کجاست
تخت خواب عنصر اصلی اتاق خواب محسوب می شود. در واقع اگر قرار باشد شما یک دکوراسیون جدید و بی نقص را در اتاق خواب تجربه کنید. نیاز است حتما از تخت خواب برای این فضا همراه با سایر اکسسوری های آن بهره بگیرید؛ اما اینکه از کجا و با چه شرایطی آن هم در این دوره پر نوسان قیمت دست به خرید بزنیم. امر بسیار مهمی است که در ادامه به آن پرداخته می شود. شاید خرید به صورت نقدی دیگر قدری برای شما دشوار باشد؛ اما این نوید را به می دهیم که به لطف تولید کنندگان متخصص در چهار دنگه، یافت آباد و دلاوران این امر برای شما این روزها فراهم شده است که بتوانید با کمترین هزینه بهترین خرید را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا پیرامون خرید تختخواب آن هم از بورس خرید مصنوعات چوبی به صورت شرایطی مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.
 

بورس تخت خواب های دو نفره کجاست؟

اگر در تهران ساکن باشید به خوبی با بازار مبل ایران که در یافت آباد و دلاوران واقع شده است آشنایی دارید. این بازارها تنها به فروش مبلمان اکتفا نکرده اند و سایر اکسسوری های چوبی را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده اند.
 

خرید تخت خواب از یافت آباد

 یکی از مشهور ترین و معتبر ترین مرکز خریدها در ایران یافت آباد است که صفر تا صد نیازهای شما را فراهم کرده است. شما به سادگی می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود از این بازار بزرگ دست به خرید بزنید. از آنجایی که محصولات به صورت سفارشی برای شما تولید می شود. شما نیز خریدتان را به صورت حضوری از این مراکز خرید دنبال می کنید. برخی از تولید کنندگان شرایطی را برای خرید به صورت اقساطی برای شما فراهم آورده اند که ایده ال ترین ها را درب منزل خود شاهد باشید.

بورس تخت خواب قسطی کجاست
 

لوکیشن یافت آباد

 برای رفتن به بازار مبل یافت آباد باید به منطقه 18 تهران سری بزنید. این منطقه از شمال به 45 متری زرند و از غرب به محله تولید دارو منتهی می شود. همچنین از سمت شرق و جنوب به ترتیب به محله آذری و وصفنارد شما را می رساند.
 

خرید تخت خواب دو نفره از دلاوران

 یکی دیگر از مرکز خریدهای که برای خرید سرویس خواب و تخت خواب های دو نفره در پیش روی شما است بازار مبل دلاوران است. از آنجایی که فروشگاه های بسیار بزرگی در این مرکز خرید واقع شده است. به جرئت می توانیم بگویم بعد از یافت آباد دومین بورس بزرگ چوب در تهران محسوب می شود. از همین رو شما به راحتی می توانید ایده ال ترین ها را برای خود خریداری کنید و حتی با برخی از تولید کنندگان که شرایط اقساطی نیز برای شما فراهم کرده اند آشنا شوید.

بورس تخت خواب قسطی کجاست
 

لوکیشن بازار مبل دلاوران

سه مسیر از سمت رسالت شرق، زین الدین شرق و بابایی شرق برای رسیدن به این مرکز خرید در پیش روی شما است. هر سه به سمت خروجی هنگام و میدان الغدیر شما را به دلاوران می رساند.
 

تخت خواب تک نفره

تخت خواب تک نفره را می توانید برای دیزاین اتاق خواب فرزند خود از سن یک سالگی تا سی سالگی با سه طیف گسترده در طراحی ساخت خریداری کنید؛ یعنی تخت خواب گهواره ای، تخت خواب نوزاد و نوجوان و سرویس خواب های لوکس انتخاب های است که با خرید از بورس تخت خواب ایران در یافت آباد و دلاوران برای شما فراهم است. تخت خواب های یک نفره برای دیزاین اتاق خواب های بچگانه یکی از بهترین اکسسوری های چوبی محسوب می شود.
 

کلام آخر پیرامون مجموعه مبل و میز

 اگر می خواهید مبلمان خود را از مرکز خریدی معتبر در شهر تهران به صورت اقساطی تهیه کنید. به شما توصیه می کنیم به مبل و میز در این راستا سری بزنید. یکی از معتبر ترین و برگزیده ترین وب سایت های آنلاین و خرید به صورت حضوری در حوزه مبلمان و سایر مصنوعات چوبی اعم از سرویس خواب، تخت خواب های دو نفره و تک نفره است که شرایط بی نظیری را در نوسانات قیمت حال حاضر برای شما فراهم کرده است.

بورس تخت خواب قسطی کجاست
 

خرید  تخت خواب از مبل و میز چگونه است؟

به صورت اقساطی اگر قرار است خرید خود را با مبل و میز تجربه کنید به راحتی می توانید با پرداخت نیمی از خرید خود نیم دیگر را در سه قسط بدون هیچ سود و بهره ای تجربه کنید. از آنجایی که هیچ سود اضافه ای در راستای این خرید اقساطی در پیش روی شما قرار ندارد. برای شرایط خرید اقساطی سرویس خواب نیاز به سه فقره چک برای پرداخت نیم دیگر مبلغ باقی مانده است و نیاز به حضور مشتری در مرکز خرید نیز است. این امر در حال حاضر فقط برای شهروندان تهرانی فراهم است که خرید اقساطی را با مبل و میز تجربه کنند و به زودی این امر برای کل کشور فراهم خواهد شد. حمل رایگان برای تهرانی های عزیز تا درب منزل نیز از مزیت های بارز خرید از مبل و میز محسوب می شود.
 

شرایط ویژه

شما برای خرید بالای 50 میلیون تومان باید همراه با گردش حساب باشد و در ضمن چک های پرداختی شما باید در وضعیت سفید باشد. از آنجایی که خرید بالای ده میلیون به صورت اقساطی است شما به غیر از تخت خواب می توانید سایر ملزومات مورد نیز خود را نیز خریداری کنید.
 

آدرس فروشگاه مبل و میز

خیابان کارگر جنوبی، نرسیده به میدان قزوین از پایین، بن بست دوم سوله درب سفید برای رویت مدل ها می توانید بر روی آدرس https://moblomiz.com/Products/bed-Set کلیک کنید.
نسخه چاپی