اجاره خانه مبله در تهران با اسنپ روم
شهرهای بزرگی مثل تهران که کانون تجمع ادارات، سفارت‌خانه‌ها، مراکز درمانی، خدمات آموزشی و ... هستند، مهاجران و مسافران موقت بسیاری را در خود جای داده‌اند. افرادی که با هدفی غیر از تفریح وارد پایتخت می‌شوند و برای مدت کوتاه اقامت خود به دنبال یک خانه هستند. در این حالت اجاره خانه مبله یا سوئیت در تهران بهترین انتخاب است.

اگر شما هم به دنبال خانه اجاره روزانه در تهران هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.
 
اجاره خانه مبله در تهران با اسنپ روم
 

اجاره خانه مبله در تهران

خانه‌های مبله فراوانی در تهران وجود دارد که نیاز کلیه مسافران را تامین می‌کند. خانه‌هایی با متراژ، امکانات و موقعیت‌های مکانی مختلف. تنها کافیست سری به سامانه‌های رزرواسیون آنلاین بزنید و خانه موردنظر خود را پیدا کنید.

این سامانه‌ها به شما این امکان را می دهند که پیش از رزرو خانه موردنظر خود، تصاویر آن را ببینید و اطلاعات و جزئیات مربوط به آن را مطالعه کنید. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده خانه مبله خود را رزرو کنید.

اجاره سوئیت در تهران

به طور کلی سوئیت به واحدهای آپارتمانی گفته می‌شود که یک سالن پذیرایی یا نشیمن داشته و شامل یک یا دو اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام است.

 برخی از این سوئیت ها به آشپزخانه و بالکن نیز مجهز هستند و خیال شما را بابت آشپزی راحت می‌کنند. اینکه شما بتوانید در سوئیت خود آشپزی کنید و مجبور به تهیه غذا از بیرون نباشید، کمک بسیار بزرگی به کاهش هزینه‌های شما خواهد کرد.

خانه اجاره روزانه تهران

خانه اجاره کردن در مواقعی که سفرنه آنقدر کوتاه است که هتل یا مسافرخانه گزینه خوبی باشد و نه آنقدر طولانی که اجاره بلند مدت و اسباب کشی به شهر مقصد بیارزد، بهترین انتخاب ممکن است.

در این حالت شما یک خانه با تمام امکانات مختص به خود دارید که در پایان روز به آن برگردید و استراحت کنید. هیچ تغییری هم به جز تغییر مکان و محیط  خانه‌تان، در زندگی عادی‌تان ایجاد نمی‌شود. بنابراین لازم نیست نگران محل اقامت خود در مسافرت‌های کمی طولانی‌تر باشید.

 کارآفرینان و فعالان حوزه گردشگری این امکان را فراهم آورده‎‌اند تا با هزینه‌ای کمتر، یک خانه تمام و کمال برای خود و خانواده‌تان در سفر داشته باشید.
 

مزایای اجاره خانه مبله در تهران چیست؟

صرفه‌جویی در هزینه

اجاره سوئیت در تهران به مراتب هزینه کمتری نسبت به اسکان در یک اتاق هتل دارد. چرا که در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها معمولا هزینه‌های خدمات جانبی نیز وجود دارد که هزینه یک شب اقامت را بیشتر از اجاره خانه مبله در تهران می‌کند.
 

جابه‌جایی آسان

هنگامی که شما یک سوئیت اجاره می‌کنید، در حقیقت یک خانه با کلیه امکانات را دریافت کرده‌اید که در آن نیاز به تامین هیچ وسیله اضافی نیست، بنابراین تنها کافیست لباس‌ها و لوازم شخصی خود را همراه داشته باشید و این جابه‌جایی شما را بسیار آسان می‌کند.
 

حفظ حریم شخصی

با اجاره سوئیت، شما درگیر قوانین سکونت در هتل، مراجعه بخش خدمات به اتاق شما برای نظافت یا انتظامات آن نخواهید شد. در نتیجه حریم شخصی شما نیز حفظ خواهد شد.
 

اجاره کوتاه مدت

اگر به هر دلیلی برای مدتی کوتاه قصد سفر به تهران را دارید، اجاره خانه مبله امکان خوبی است که به شما کمک می‌کند تا این مدت را در یک خانه واقعی ساکن شوید که هم وسایل و امکانات کافی دارد و هم بتوانید برای یک مدت کوتاه و محدود آن را اجاره کنید.

اما اجاره آپارتمان مبله معایبی هم دارد که بهتر است آن را بدانید:

  • وسایل خانه ممکن است متناسب با خواست، نیاز یا سلیقه شما نباشد.

  • گاهی پیش می‌آید که فضای کافی برای قرارگیری وسایل شخصی شما در آپارتمان اجاره شده وجود ندارد.
  • برخی آپارتمان‌های مبله تنها وسایل ضروری و اولیه را دارند و گاهی شما مجبور به تهیه لوازم بیشتری برای استفاده شخصی‌تان خواهید بود.
  • سوئیت‌ها به دلیل اینکه در اختیار افراد مختلفی قرار می‌گیرند، ممکن است در معرض آسیب قرار بگیرند و کیفیت برخی وسایل برای زندگی کافی یا مناسب نباشد.
  • هزینه اجاره آپارتمان مبله نسبت به آپارتمان معمولی کمی بیشتر است.
البته این موارد پیش از اجاره سوئیت در تهران قابل بررسی است و می‌توان پیش از عقد قرارداد از آن مطلع شد. البته نکات دیگری هم وجود دارد که بهتر است پیش از خانه اجاره روزانه تهران به آن توجه کنید.

 
اجاره خانه مبله در تهران با اسنپ روم
 

نکات خانه اجاره روزانه تهران

  1. اگر خودروی شخصی دارید، از مالک خانه راجع به پارکینگ یا جای پارک سوال کنید.
  2. همراه داشتن حیوان شخصی یکی از مواردی است که لازم است با کسب اجازه از صاحب‌خانه اتفاق بیفتد.
  3. دسترسی به وسایل نقلیه عمومی را بررسی کنید. این کار به کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد شما کمک بسیاری خواهد کرد.
  4. فاصله نانوایی، سوپرمارکت، داروخانه و فروشگاه‌هایی که برای تامین نیاز روزمره خود به آن احتیاج دارید را به خوبی بررسی کنید.
  5. اگر اهل غذای رستوران هستید، از نزدیکی آن به خانه‌ای که اجاره می‌کنید مطمئن شوید.
  6. اگر ممکن است میهمان یا رفت و آمد داشته باشید، مالک خانه را از آن مطلع کنید.

در پایان

در صورتی که قصد دارید یک اقامت کوتاه مدت را در تهران تجربه کنید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم، سوپر اپلیکیشن اسنپ به صورت آنلاین و همچنین به صورت تلفنی خانه مبله موردنظر خود را رزرو و اجاره کنید.

اسنپ روم با پشتیبانی 24 ساعته خود در هر ساعتی از شبانه‌روز همراه شماست. به همین خاطر با خیالی آسوده، آپارتمان مبله مناسب خود را پیدا کرده و با آرامش سفر کنید.
نسخه چاپی