قیمت بلیط هواپیما از شهر وان ترکیه به استانبول
شهر وان که از بزرگ‌ترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود، مرکز استانی به همین نام در شرق ترکیه است.

این شهر ترکیه از راه زمینی هم به ایران بسیار نزدیک بوده و همواره میزبان تعداد زیادی از ایرانیان است. در قرون گذشته این شهر به عنوان پایتخت حکومت ارامنه بود و از لحاظ تاریخی قدمت زیادی دارد. با خرید تور استانبول از علی بابا می‌توانید از مزایای مختلفی بهره‌مند شوید.
 

آب و هوا

در خصوص آب و هوا، باید گفت که در اواخر بهار تا اول فصل پاییز آب و هوای معتدل، همراه با بارش کم در شهر وان حاکم است. در زمستان، آب و هوای این شهر سرد و برفی است اما در مقابل تابستان‌های گرم و خشکی دارد.
 

ویزا

براساس توافق‌نامه‌های امضا شده بین دولت ایران و ترکیه، شهروندان ایرانی اجازه دارند تا ۹۰ روز بدون ویزا به شهر وان سفر کنند و تنها در زمان ورود به خاک ترکیه به پاسپورت مهر زده خواهد شد؛ البته برای این سفر پاسپورت شما باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
 

جاذبه های گردشگری وان

شهر وان دارای جاذبه‌های توریستی طبیعی، تاریخی، تفریحی و رفاهی است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد
 

جاذبه‌های تاریخی

اگر به شهر وان سفر کردید و به جاذبه های تاریخی علاقه‌مند هستید موارد زیر را از یاد نبرید

-صومعه واراگاوانک
-قلعه هوشاپ
-مسجد جامع وان
-قلعه چاووش تپه
-مسجد کایا چلبی
-موزه وان
-قلعه وان
 
قیمت بلیط هواپیما از شهر وان ترکیه به استانبول

 
مواردی که ذکر کردیم در بازه‌های مختلف زمانی ساخته شده و هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارا هستند که در این مقاله فرصت بررسی همه آن‌ها نیست، اما اگر نام هر کدام را به صورت جداگانه سرچ کنید اطلاعات مهمی به دست خواهید آورد که پیش از سفرتان به وان لازم است.
 

جاذبه‌های طبیعی

طبیعت زیبای وان پتانسیل بالایی به جهت طبیعی داشته و با سفر به این شهر می‌توانید از هوای پاک و طبیعت زیبا لذت ببرید. در ادامه تعدادی از این مناطق را نام خواهیم برد.
-جزیره آختامار
-آبشار مرادیه
-اسکله وان

هر یک از موارد بالا مناطق منحصر به فردی هستند که با جستجو بیشتر می‌توانید بیشتر در خصوص آن‌ها بدانید. علاوه بر آنچه گفتیم مکان‌های تفریحی و مراکز خرید زیادی در شهر وان وجود دارد که می‌توانید ساعات خوشی را در آن جا بگذرانید.
 

استانبول

استانبول، شهر شلوغ و پر جمعیت ترکیه را شاید بتوان شناخته شده‌ترین و توریستی‌ترین شهر ترکیه دانست. استانبول یک کلان شهر زیبا و البته پر ترافیک است که در تمام فصول سال به ویژه بهار و تابستان میزبان توریست‌هایی از فرهنگ‌ها و ملیت‌های متفاوت است. این شهر زیبا و تاریخی محل اتفاقات مهم و تاثیر گذار تاریخ ترکیه بوده و هست.

اقامت در این شهر برای هر فرد، با هر سلیقه‌ای دلنشین خواهد بود. امکانات مناسب، هتل‌های زیبا و مکان‌های تاریخی و تفریحی، همه و همه در دل استانبول جای گرفته‌اند.
 

جاذبه‌های تاریخی استانبول

شهر استانبول پر از مکان‌هایی است که می‌توانید تاریخ ترکیه را در آن لمس کنید. در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:
 
-برج گالاتا
-کاخ   توپکاپی
-مسجد رستم پاشا
-مسجد سلطان احمد
-مسجد آیا صوفیه
-مسجد فاتح
-کلیسای چورا
-موزه مولوی
-موزه پرا
-موزه هنر
 
 به طور کلی شهر استانبول قلب تپنده تاریخ ترکیه است و آنچه گفتیم تنها گوشه‌ای از اماکن تاریخی استانبول بود که اگر علاقه‌مند باشید می‌توانید تحقیق بیشتری به عمل آورید.

 
قیمت بلیط هواپیما از شهر وان ترکیه به استانبول
 

جاذبه‌های طبیعی

این شهر پر هیاهو پر از پارک‌های زیبا بوده و تا جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده هم فاصله چندانی ندارد، تعدادی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از:
-امیرگان پارک
-پارک اورمانیا
-کولین داغ
-دریاچه ساپانچا
-آکیازی
-ایگنیادا
-ساحیل پارک
پولونزکوی
 

پرواز وان استانبول

وان و استانبول در فاصله ۱۲۶۵ کیلومتری از یکدیگر قرار دارند و مدت تخمینی پرواز میان ‌آن‌ها یک ساعت و چهل و پنج دقیقه است. البته این زمان ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی متغیر باشد. این پروازها از فرودگاه وان به مقصد فرودگاه آتاتورک یا سابیحا به پرواز در می‌آیند.

ایرلاین‌های متفاوتی نیز در این خطوط فعالیت داشته و با توجه به خدمات ارائه شده قیمت بلیط‌ها همچون پرواز تهران استانبول متفاوت خواهد بود. کسانی که تجربه سفر داشته باشند به وسعت بازه قیمت پروازها و تورهای تفریحی همچون قیمت تور ترکیه استانبول کاملا واقف هستند. قیمت این پرواز داخلی ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
 

کلام آخر

اگر می‌خواهید بهترین پرواز را با بهترین قیمت تجربه کنید، به سایت علی بابا رجوع کرده و آن را جستجو نمایید. از قیمت تور ترکیه استانبول و پرواز تهران استانبول گرفته تا پرواز وان به استانبول را در سایت ما خواهید یافت. بدین ترتیب به ساده ترین حالت ممکن و با چند کلیک یک تجربه عالی را برای خود رقم خواهید زد.

البته بهتر است به این مقاله اکتفا نکرده و باز هم در خصوص پرواز خود و تمایلتان نسبت به آن اطمینان حاصل کرده و سپس تور یا بلیط پرواز خودتان را خریداری نمایید. به وسیله سایت علی بابا خواهید توانست در کوتاه ترین زمان، خدمات گردشگری با کیفیت را خریداری نمایید.
نسخه چاپی