خریداری گوسفند زنده یا گوشت گوسفند
انسان در اکثر مواقع بین  خرید گوشت گوسفند یا گوسفند زنده دچار دوراهی می شود . خرید گوشت گوسفند در مواقعی ضروری است؛ پس بهتر است انجام شود. اگر میخواهید خریدتان به صرفه باشد پیشنهاد میکنیم گوسفند زنده بخرید و گوشت آن را بین خانواده تقسیم کنید.

چون در این صورت علاوه بر گوشت آن از جگر ،کله پاچه و دیگر قسمت های گوسفند نیز بهره مند می شوید . اما در خرید هر دو نوع باید دقت کنید تا از سلامت کامل برخوردار باشند.

همانطور که میدانید گوشت گوسفند خواص زیادی برای بدن انسان دارد و منبع ویتامین های گروه B,B12, B6   است و حاوی مواد معدنی روی ، منیزیم و آهن می باشد. برای افرادی که کمبود آهن شدید دارند خصوصا گوشت گوسفند پیشنهاد می شود .
 

برای اینکه از سلامت گوشت باخبر شوید با ما همراه باشید :

تشخیص سلامت گوشت گوسفند :

اگر قصد خرید گوسفند زنده  یا گوشت آن را دارید باید از سلامت گوشت اطمینان پیدا کنید .به طور کلی سه نوع گوشت گوسفندی وجود دارد :

گوشت بره که بسیار نرم و لطیف است. رنگ قرمز و صورتی دارد.  به راحتی پخته می شود . به همین دلیل گرانتر از بقیه گوشت ها بوده و کمتر خریداری می شود .

گوشت گوسفند بالغ که گوشت قرمز تیره تری دارد و از بره چاق تر است . گوشت سفت تری دارد و پخت آن زمان بیشتری می برد. اما طعم قوی تری به نسبت بره دارد چون حاوی اسید های چرب غلیظ تری است. گوشت گوسفند بالغ قیمت ایده آلی دارد و قابل خرید برای هر قشری است.




 

گوشت بره

گوشت قوچ یا میش به دلیل بالاتر رفتن سن گوسفند و غلظت بالاتر اسید های چرب از گوشت گوسفند بالغ؛ تیره تر و سفت تر است . به همین دلیل خواهان زیادی ندارد .

در کل هرچه سن گوسفند زنده بالاتر می رود؛  کیفیت گوشت آن نیز کمتر می شود . در واقع گوسفند هرچه سن کمتری داشته باشد گوشت آن ارزش غذایی بالاتری دارد .

نشانه های گوسفند سالم از ظاهر آن کاملا پیداست برای مثال : پشم های سالم دارد و پشم هایش نمی ریزد ، هوشیار است و گوش تیزی دارد، هیچگونه ترشحی از گوش و بینی اس خارج نمی شود و دارای چشمان براق و وزن ایده آلی  است.

معرفی دام کالا :
مرکز دام کالا از برترین مراکز فروش گوسفند زنده در سطح کشور است . صفر تا صد پرواربندی گوسفندان در مرکز ما انجام می شود .

شما می توانید با اطمینان کافی از قیمت گوسفند و سلامت گوسفند خریداری شده مطلع شوید . در واقع مرکز ما چندین سال است که به صورت حضوری به فروش گوسفند پرداخته .

امّا برای رفاه مشتریانی که در مناطق دورتر از تهران و کرج هستند و امکان دسترسی آسان و به موقع به محصولات را ندارند؛ در سال ۹۸ وب سایتی را راه اندازی نموده تا امکان خرید اینترنتی فراهم شود.

دلیل متمایز بودن مجموعه ما نسبت به سایر مراکز :

مرکز ما با قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد بین رقیبا و در سطح ایران از نظر فروش گوسفند زنده متمایز شده است .

از جمله این ویژگی ها می توان به: کیفیت خوب گوسفندان ، رعایت بهداشت و لازم در محل نگهداری آنان ، واکسیناسیون کامل و به موقع گوسفندان ، نحوه پرورش ، نوع تغذیه که کاملا ارگانیک است اشاره کرد. تغذیه ارگانیک یعنی از مواد شیمیایی و هورمونی در خوراک گوسفندان استفاده نمی شود.





 

تغذیه ارگانیک برای گوسفندان.

مرکز ما دارای دامپزشکان ماهر است که سلامت و کیفیت گوسفندان را بررسی می کنند. این پزشکان چکاپ هفتگی را انجام می دهند تا از وجود بیماری و انگل در گوسفندان باخبر شوند. اگر غیر از این باشد؛ بیمار شدن گوسفندان در نهایت موجب بیمار شدن مشتریان می شود که عواقب جبران ناپذیری دارد.

 ارسال رایگان سفارش گوسفند زنده به تهران و کرج ، ارسال رایگان قصاب جهت انجام عمل ذبح طبق احکام اسلامی ، ارسال رایگان سفارشات به موسسات و مراکز خیریه ؛ همگی از مزیت های مرکز ما محسوب می شوند.

وبسایت خرید گوسفند زنده:

برای خرید گوسفند زنده که دارای سلامت کامل و با بهترین قیمت است؛ می توانید از سایت مرکز ما  که دامکالا نام دارد؛ سفارش خود را ثبت نمایید. ما برای مشتریان در سایت انواع نژاد گوسفندان ، رنگ ، وزن و قیمت واقعی آن ها را قرار داده ایم تا خرید آسان تری داشته باشند .

 علاوه بر موارد ذکر شده؛  قوانینی را نیز در نظر گرفته‌ایم تا هیچگونه سو استفاده‌ای انجام نگیرد. مشتریان حتما برای ثبت سفارش خود باید گوسفند زنده مورد نظر را انتخاب کنند و ثبت آدرس درست را داشته باشند .

اگر خرید مشتری به محل برسد و مشتری حضور نداشته باشد سفارش برگشت می خورد و باید مبلغ سفارش مجددا پرداخت شود.  برای انجام عمل ذبح توسط قصاب هیچگونه انعامی در نظر گرفته نشده است مگر اینکه خود مشتری بخواهد اینکار را انجام دهد.

امکان ثبت سفارش فقط برای تهران و کرج وجود دارد و اگر کسی خارج از این محدوده سفارشی ثبت کند طی ۳ روز کاری با آنها تماس گرفته می شود و مبلغ واریزی عودت داده می شود. ثبت سفارش کاملا به صورت اینترنتی است ولی اگر کسی شرایط آن را نداشت باید بعد از واریز مبلغ سفارش از رسید آن عکس گرفته و برای ما بفرستد .

و در آخر اگر سوال یا مشکلی در رابطه با خرید گوسفند زنده  از سایت ما داشتید می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید. ما در کمترین زمان مشکل شما را رفع خواهیم کرد.






خرید گوسفند سالم.
نسخه چاپی