معرفی رستوران های نوشهر
یکی از جذابیت های سفر رفتن به رستوران های آن شهر است. طعم ها معجزه می کنند و فضایی خاطره انگیز برایمان ثبت می کنند. از طرفی دیگر غذا و نحوه ی سرو کردن آن به گونه ایی معرف فرهنگ آن منطقه است.

 
معرفی رستوران های نوشهر



نمی شود به شمال سفر کرد و از غذاهای شمالی چشم پوشی کرد، باید سری به رستوران های شمالی بزنیم و خود را به غذایی ناب دعوت کنیم.

غذاهایی که با عطر و طعم معجزگر خود همیشه در ذهن ماندگارند. ممکن است پیش از خرید ویلا در نوشهر برایتان مهم باشد که به رستوران های این شهر دسترسی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم رستوران های نوشهر را معرفی کنیم.

رستوران حسن رشتی

اگر به نوشهر سفر کرده باشید حتما اسم این رستوران را شنیده اید که از قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های نوشهر است. در خیابان فردوسی شمالی و در نزدیکی بندر نوشهر قرار دارد. منوی این رستوران انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی را شامل می شود، فضای خوب و برخورد درست پرسنل از جمله مزیت های این رستوران است.

 
معرفی رستوران های نوشهر

رستوران آفتابگردان

از جمله رستوران های قدیمی نوشهر است که ساختمان جدید آن مشرف به ساحل است. اگر مایل باشید غذای خود را در فضای باز و رو به دریا میل بفرمایید این شرایط برای شما فراهم است. همچنین این رستوران فضای مناسبی برای صرف غذا در میهمانی ها است. منوی این رستوران غذاهای ایرانی و محلی را شامل میشود. از جمله مزیت این رستوران پارکینگ اختصاصی است.

رستوران نرگس خاتون

دو و نیم کیلومتر بعد از میدان آزادی ، رستوران نرگس خاتون در سمت جنوبی جاده قرار دارد، رستورانی لوکس و شیک که انواع غذاها چه ایرانی و چه محلی را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند. علاوه بر میز و صندلی های شیک و مرتب ، چند تخت برای نشستن و سرو غذا به شیوه سنتی به چشم می خورد .قطعا  همه ی این امتیازات مثبت موجب شده که این رستوران مقصد گردشگرانی باشد که به نوشهر سفر می کنند.

 
معرفی رستوران های نوشهر

 

رستوران گیلانه برتر

از جمله رستوران های شیک و محبوب نوشهر است. فضای دلنشین این رستوران ، موزیک زنده و غذای با کیفیت آن از جمله مزیت های این رستوران است. علاوه بر این اگر اهل سالاد های متنوع و ماست های طعم دار شده باشید منوی سالاد بار این رستوران را از دست ندهید. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و محلی می باشد.


در سالهای اخیر که تقاضا خرید ویلا در شمال افزایش یافته، دست منفعت طلبان و سودجویان در این زمینه برای خرید و فروش غیرقانونی ملک در شمال باز شده است.

آنقدرها که به نظر میرسد خرید و فروش ملک در شمال آسان نیست و بهتر است با مشاوران باتجربه در این زمینه مشورت کنیم. مشاوران خبره تیم املاک ساحل آماده همکاری با شما هستند.

اکبرجوجه نوشهر

اگر طرفدار اکبرجوجه هستید و مایلید این غذای لذیذ را در یکی از شعبات معتبر با رسپی اصلی آن میل بفرمایید حتما به اکبرجوجه نوشهر سر بزنید. ساختمان بزرگ و رو به ساحل این رستوران ، پارکینگ اختصاصی، نزدیک بودن به ساحل و مرکز شهر و کیفیت بالای غذایی که سرو میشود از جمله مزیت این رستوران در نوشهر است.

 
معرفی رستوران های نوشهر
 

رستوران مالاتا نوشهر

در سفر به شمال کشور نمی شود از خوردن ماهی سفید چشم پوشی کرد. اگر مشتری پروپاقرص غذاهای دریایی هستید ، قبل از پارک جنگلی سیسنگان ، رستوران مالاتا در انتظار شماست. در منوی این رستوران خبری از کباب نیست اما می توانید ماهی را تنوع و طعم های لذیذی سفارش دهید.



 
معرفی رستوران های نوشهر
 

چلوکبابی گلبرگ

حقیقتا غذا خوردن در چلوکبابی صفای دیگری دارد. در ساحل معروف حسینی چلوکبابی گلبرگ با کباب های تازه و لذیذ در حضور مشتری طبخ می شود. عطر و طعم این کباب ها بسیار وسوسه برانگیز است. رستوران گلبرگ در واقع جیگرکی و کبابی بوده و همیشه شلوغ و پرطرفدار است.

 
معرفی رستوران های نوشهر

 
شما عزیزان می توانید برای سرمایه گزاری در این شهر ساحلی زیبا اقدام به خرید زمین در نوشهر بفرمائید که با توجه به رشد روز افزون این شهر زیبا، سرمایه گزاری بسیار مطمئن و پر سودی خواهد بود.، برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره های مندرج در سایت املاک ساحل amlaaksahel.ir تماس حاصل نمایید.
نسخه چاپی