کانادا یا آمریکا کدام کشور برای تحصیل مناسب است؟
افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان را دارند، بدون شک سوال‌های زیادی در خصوص شرایط و روند مهاجرت خود دارند و قطعا یکی از مهم‌ترین موضوعات در بحث مهاجرت، داشتن آگاهی و اطلاعات کافی در این زمینه است.

متقاضیان اقامت کانادا، آمریکا و انگلستان  باید قبل از هر اقدامی به کمک یک مشاور مهاجرتی، اطلاعات لازم را کسب نمایند. موسسه مهاجرتی ونوس ایرجی به مدیریت خانم ونوس ایرجی، یک تیم مهاجرتی با تخصص، دانش و تجربه بالا در زمینه مهاجرت به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان است که تجربه موفق انجام صدها پرونده مهاجرتی را در کارنامه خود دارد.

خدمات سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی

موسسه مهاجرتی ونوس ایرجی یکی از معتبرترین و مشهورترین سازمان های ارائه کننده خدمات مهاجرتی مربوط به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلستان است. دفتر مرکزی این سازمان در شهر تورنتو کانادا واقع شده و خدمات متنوع مربوط به انواع برنامه های مهاجرتی را به متقاضیان محترم ارائه می نماید.

رسالت اولیه سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی ارایه خدمات و یاری رسانی به متقاضیان از سراسر دنیا بوده تا به عالی ترین خدمات مشاوره دسترسی داشته باشند. برخی از خدمات مهاجرتی این سازمان در زمینه‌های زیر ارائه می‌شود:

روش های مهاجرت به کانادا
روش های مهاجرت به انگلستان
روش های مهاجرت به آمریکا
ویزای اکسپرس انتری کانادا
ویزای کارآفرینی در کانادا
تحصیل در کانادا
تحصیل در انگلستان
تحصیل در آمریکا
ویزای تحصیلی کانادا
ویزای تحصیلی انگلستان
ویزای تحصیلی آمریکا
بورسیه تحصیلی کانادا
بورسیه تحصیلی انگلستان
بورسیه تحصیلی آمریکا
ویزای استارتاپ در کانادا

ویژگی های مشاورین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی

مشاورین مهاجرت کارشناسانی هستند که به متقاضیانی که می‌خواهند برای تحصیل، کار، سفر یا اهداف تجاری مهاجرت کنند، پشتیبانی، مشاوره و کمک حقوقی ارائه می دهند.

مشاور مهاجرت مسئول ارائه مشاوره و راهنمایی به متقاضی در مورد نحوه دریافت مدارک مورد نیاز و تکمیل این فرآیند بدون مشکل است.

مشاور مهاجرت باید در مهلت‌های زمانی مقرر فعالیت‌های خود را انجام دهد و به طور مرتب از طریق ایمیل، جلسات حضوری یا تلفن با اداره مهاجرت و متقاضی ارتباط برقرار کند. مهمتر از همه، مشاور مهاجرت باید دانش زیاد و به‌روزی از رویه‌های مهاجرت و همچنین قوانین مرتبط داشته باشد. در اینجا چند ویژگی مهم مشاورین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی را آورده‌ایم:
 

با قوانین مهاجرت به کانادا، انگلستان و آمریکا آشنا هستند.

مشاورین مهاجرت سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی، پیش‌زمینه‌ و دانش قوی در مورد قوانین مهاجرت دارند و می‌توانند راه‌حل‌های مناسب برای مسائل مهاجرتی که با آن‌ها سر و کار دارید، ارائه دهند. علاوه بر این، اگر در طول فرآیند درخواست شما تغییراتی در قوانین و رویه‌های مهاجرت رخ دهد، شما را در جریان قوانین جدید قرار می‌دهند و حتی در صورت لزوم گزینه دیگری را پیشنهاد می‌کنند.
 

مهارت های ارتباطی قوی و فوق‌العاده‌ای دارند.

بخشی از کار مشاورین سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی این است که با افراد زیادی به خصوص با متقاضیان صحبت می‌کنند. مشاورین مهاجرتی ما با مشتریان خود می‌توانند به خوبی ارتباط برقرار کرده و پیچیدگی‌های فرآیند مهاجرت را توضیح دهند، طوری که مشتریان عزیز آن را کاملا متوجه شوند.
 

بسیار صبور هستند.

مشاورین مهاجرت سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی مشکلات مشتریان خود را درک کرده و با صبوری کامل به تمام سوالات مشتریان خود پاسخ می‌دهند.
 

سوابق تحصیلی مرتبط دارند.

خانم ونوس ایرجی، مدیر این سازمان، دارای مدرک رسمی مشاوره مهاجرت تحصیلی کانادا و دارای 15 سال سابقه مدیریت در شرکت های بین المللی در ایران و همچنین 10 سال سابقه مدیریت شرکت های مهاجرتی در کانادا هستند. این سازمان، تجربه موفق انجام صدها پرونده مهاجرتی را در کارنامه خود دارد.

مهاجرت به کانادا، انگلستان یا آمریکا؟

شباهت‌های زیادی بین این کشورها وجود دارد. با این حال، برخی از تفاوت‌های قابل توجه نیز وجود دارد. کانادا اغلب به عنوان جامعه مهاجرپذیرتر که نرخ جرایم در آن پایین است، در نظر گرفته می شود. این کشور همچنین دارای دو زبان رسمی است (انگلیسی و فرانسوی) و سیستم سیاسی آن بیشتر شبیه به انگلستان است.

 
کانادا یا آمریکا کدام کشور برای تحصیل مناسب است؟


ساعات کاری و تعطیلات رسمی در کانادا سخاوتمندانه‌تر و مشابه با کشورهای اروپایی است، در حالی که آمریکا تعطیلات عمومی کمتری دارد. با استناد به آمار، هوای کانادا تمیزتر است، کانادایی ها به طور متوسط ​​دو سال بیشتر از همتایان خود عمر می‌کنند.

با این حال، بیشتر مناطق کانادا زمستان های طولانی و سردی دارد. همچنین فرهنگ تجارت الکترونیک آن به اندازه آمریکا و انگلستان توسعه یافته است.

هم کانادا و هم آمریکا هر ساله پذیرای هزاران مهاجر هستند. هزینه زندگی در کانادا و آمریکا اگر در شهرهای بزرگ زندگی کنید، گران‌تر است، اما به طور کلی، هزینه زندگی و البته میزان دستمزد در آمریکا نسبت به کانادا بیشتر است.

سیستم مدارس در آمریکا و کانادا بسیار شبیه هم هستند. اما در مورد سیستم دانشگاهی، کانادا و انگلستان سیستم مشابهی دارند و همچنین شهریه‌های بسیار کمتری نسبت به دانشگاه‌های آمریکا دریافت می‌کنند.

اما در آمریکا فرصت‌های بورسیه تحصیلی زیادی برای دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط وجود دارد. همچنین 5 دانشگاه آمریکا در بین لیست 10 دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

 
کانادا یا آمریکا کدام کشور برای تحصیل مناسب است؟


مهاجرت به هر یک از این کشورها مزایا و معایب خود را دارد و بهتر است برای مهاجرت کشوری را که با شرایط شما سازگار‌تر است، انتخاب کنید.

هدف ما در سازمان مهاجرتی ونوس ایرجی ارائه بهترین گزینه ها و روش های مهاجرتی مناسب برای متقاضیان محترم بوده که با مشاوره درست با کمک شما عزیزان از بین گزینه های مختلف، مناسب‌ترین برنامه و روش مهاجرتی را انتخاب و بتوانیم متقاضیان محترم را در فرایند پیچیده مهاجرت که پیش روی آنهاست یاری نماییم.

این سازمان با توجه به این اصل که بهره مندی از بهترین خدمات مشاوره مهاجرت به کشورهای کانادا، آمریکا و انگلیس حق طبیعی هر متقاضی مهاجرت در هر نقطه از جهان است، با بهره مندی از مشاوران مهاجرتی و حقوقی متخصص و وکلای رسمی عضو انجمن مشاورین مهاجرت، در تورنتو کانادا تاسیس شده است.
نسخه چاپی