روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام
امروز می‌خواهیم درباره روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام صحبت‌هایی داشته باشیم. حتما می‌دانید که کسب و کار در اینستاگرام یک ایده بسیار جذاب است که بدون دردسر بوده و می‌توان بدون نیاز به هر گونه سرمایه اضافی آن را شروع کرد.

قابلیت‌های اینستاگرام در این راستا بسیار زیاد و هدفمند است اما جدیدا قابلیت ریلز نیز، به این دنیای پر مخاطب اضافه شده است. همین قابلیت باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها بهترین بهره‌وری را از اینستاگرام داشته باشند.

 تدارک یک ویدیوی کوتاه که بتواند تمام خواسته‌های مخاطب را پوشش دهد کار سختی است. اما این مورد در یک بستر هدفمند و جذاب انجام می‌گیرد تا حتی در این مدت کم هم مخاطب بتواند به چیزی که تمایل دارد دسترسی داشته باشد.

به نظر می‌رسد وجود ابزارها و فیلترهای جذاب و کاربردی باعث شده است تا تمایزی بین آنها و ویدیوی موجود در اینستاگرام باشد. این قابلیت باعث شده است تا سازندگان ریلز بتوانند به صورت کاربردی تر از آن استفاده کنند و تعامل و ارتباط زیادی با مخاطبان داشته باشند. 

چگونه می‌توانیم بازدید ریلز را افزایش دهیم؟

همان طور که مطالعه کردید؛ اینستاگرام یک بستر کم هزینه و پربازده برای شروع کسب و کار اینترنتی است. ساخت ریلزهای جذاب هم یکی از امکانات موجود در آن است. حال، ساختن و ارائه ریلز کافی نیست.

افراد باید توانایی‌هایی داشته باشند تا بتوانند ریلز ساخته شده را به دید مخاطبانِ بیشتری برسانند. یکی از موثر ترین روش ها که با واسطه آن میتوانید در بازدید ویدیو های ریلز خود قوقا به پا کنید، خرید ویو ریلز است! با این روش پست ریلز شما به سایر کاربران نمایش داده میشود و در مدت زمان اندکی آمار بسیار مناسبی را برای بازدید ریلز خود کسب خواهید کرد.

اما علاوه بر این روش سایر روش های دیگری نیز هستند که با کمک گیری از آن میتوانید بازدید ریلز خود را افزایش دهید.

استفاده از موسیقی و موزیک پرطرفدار

حتما با مشاهده ویدیوها و پست‌های موجود در اینستا متوجه خواهید شد که موسیقی‌های زیاد و جذابی مد شده‌اند. شما می‌توانید از بیشتر این موسیقی‌های همه پسند و گوش نواز برای ساخت ریلزهای جذاب استفاده کنید. گاهی یک موزیک به حدی برای مخاطب شیرین است که حتی برای گوش دادن به آن هم که شده تا آخر ریلز را تماشا می‌کند.

این قطعا به نفع افرادی است که ریلز می‌گذارند. آنها با این روش زودتر به مقصد می‌رسند. هدف آنها بازدید ریلز است که به لطف موسیقی و موزیک جذاب، محقق خواهد شد. اینستاگرام یک قابلیت جذاب دیگر هم دارد و آن این است که اگر موزیک خاصی در بین مخاطبان طرفدار پیدا کرده است، به مخاطبان جدید نیز، پیشنهاد می‌کند تا آن را مورد توجه قرار دهند.

 با این حساب، یکی از روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام با استفاده از موسیقی‌های پرطرفدار و محبوب است. احتمالا ندانید کدام موسیقی و آهنگ‌ها محبوب شده است اما دانستن این موضوع ساده است. شما می‌توانید با توجه به ریلزهای کاربران پرمخاطب این موضوع را به طور دقیق و کاملا راحت متوجه شوید.  

خرید لایک یکی از روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام

اگر تمایل دارید تا ریلز خود را به اکسپلور بفرستید و از این طریق بازدید زیادی دریافت کنید پیشنهاد می‌شود تا لایک های پست خود را افزایش دهید. این کار از طریق خرید لایک ریلز به سادگی امکان پذیر است.

با انجام این روش علاوه بر افزایش بازدید برای ریلز امکان افزایش فالوور نیز، وجود دارد. با وجود بیشتر شدن لایک‌ها و کامنت‌های شما اعتبار پیچ نیز، بالا رفته و کاربران به بازدید از پست‌ها و محتواهای دیگر شما هم تشویق می‌شوند. خلاقیت در ایجاد ریلزهای جذاب و پر از ایده نیز، سودمند خواهد بود.

استفاده از هشتگ مخصوص جهت افزایش بازدید بیشتر پست ریلز

استفاده از هشتگ در اینستاگرام بسیار کاربردی و مفید است. این مورد برای ساخت ریلزهای جذاب اینستاگرام هم وجود دارد. با این حساب باید توجه کرد که یکی از روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام قابلیت هشتگ گذاری است.

با استفاده از هشتگ، نوع و موضوع ریلز شناسایی شده و افرادی که تمایل به مشاهده موضوعاتی حول همان محور دارند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن ریلز را مشاهده می‌کنند. اگر به طور دقیق‌تر بخواهیم بیان کنیم، هشتگ در اینستاگرام شباهت زیادی به سئو در گوگل دارد. همان طور که با استفاده از سئو می‌توان محتواهای موجود در گوگل را بهینه کرده و به صفحه اول انتقال داد.

با استفاده از هشتگ گذاری نیز، ریلز شما بیشتر در معرض دید خواهد بود. انتخاب یک کلمه کلیدی در ریلز نیز مانند گوگل، کارآمد است. پس برای زمینه فعالیت خود یک کلمه مناسب انتخاب کرده و هشتگ گذاری را حول محور همان کلمه یا کلمات پیش ببرید.

 
روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام
 

قابلیت ادیت ویدیو

استفاده از قابلیت ویرایش ویدیو یکی از روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز است. همان طور که در پاراگراف‌های قبلی به آن اشاره شد، وجود امکانات ویرایش و ادیت ویدیو در ریلز باعث تمایز آن با ویدیوهای ساده در اینستاگرام شده است. با این حساب شما می‌توانید از این قابلیت به نفع خود استفاده کرده و افزایش بازدید داشته باشید.

با استفاده از قابلیت ادیت‌ خواهید توانست کلیپ‌های خود را زیبا و جذاب نمایید. افزودن موزیک که در قسمت‌های قبلی گفته شد نیز، با استفاده از این قابلیت ادیت امکان پذیر است. برای ویرایش ویدیو در ریلز بهتر است افکت و موسیقی مناسب را که طرفداران زیادی دارد انتخاب کنید. پس از آن، ساخت ریلز را شروع کنید.

بعد از اتمام کلیپ اول، مجددا این کار را تکرار کنید و  ساخت کلیپ دیگر را انجام دهید. علاوه بر این، می‌توانید فیلترهای جذاب را چاشنی کار کرده و با کمی خلاقیت، یک ریلز جالب و جذاب تولید نمایید.

کپشن جذب کننده و پرهیجان

انتخاب کپشن‌های مرتبط به موضوع ریلز یکی از روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام است. حتما می‌دانید که وجود کپشن‌های پر از ایده می‌تواند باعث برقراری ارتباط کاربرِ پیج با مخاطب شود. با این حساب، از این قابلیت اینستاگرام استفاده کرده و سعی در نگارش یک کپشن همه پسند داشته باشید.

قابلیت جدید این نوع فضای مجازی در حال پیشرفت به سوی سئو سازی مطالب است. به همین خاطر استفاده از کلمات کلیدی در این حوزه که مرتبط به موضوع اصلی ریلز باشد می‌تواند اینستاگرام را مدیریت کاربردی نماید. علاوه بر این، به این نکته توجه داشته باشید که کاربران در آن حیطه و زمینه فعالیت، چه کلماتی را جستجو می‌کنند.

بررسی این شرایط باعث می‌شود تا بتوانید یک روش خوب برای افزایش ریلزهای خود داشته باشید. برنامه ریزی برای نگارش یک کپشن جذاب و مرتبط که خلاقانه باشد باید در طول زمان و با صرف وقت انجام شود.

استفاده از خدماتی که برای اینستاگرام ارائه شده است

همانگونه که میدانید روش هایی است که در اینستاگرام میتوانید با استفاده از آنها آمار بی نظیری را برای پست خود رقم بزنید و حتی به کمک این روش ها پست خود را وارد اکسپلور نیز کنید.

اما چگونه؟ برای مثال شما با استفاده از خدمات اینستاگرام (https://www.kharidview.ir/instagram/) میتوانید هر آماری که برای پست خود نیاز دارید را افزایش دهید؛ این خدمات شامل سرویس هایی چون افزایش لایک، ویو، کامنت و...... حتی افزایش شیر و سیو پستتان است! پس اگر بصورت جدی قصد دارید شاهد افزایش بازدید آمار ریلز خود باشید به شدت پیشنهاد میکنیم که از این خدمات ویژه نهایت استفاده را ببرید.

تلاش برای جذب مخاطب در ثانیه‌های ابتدایی

همان طور که می‌دانید کلیپ‌ها و ویدیوهای موجود در اینستاگرام به قدری زیاد است که افراد اگر ابتدای فیلم باب میلشان نباشد سریعا آن را رد می‌کنند. با این حساب، سعی کنید در آن زمان کم ریلز از همان ابتدا یک ویدیوی جالب تهیه کنید تا مخاطب را ترغیب به ماندن در ریلز کند.

این مورد یک روش حرفه ای برای افزایش آمار بازدید ریلز شما است. اگر چنین کاری را مورد توجه قرار ندهید مطمئن باشید علاوه بر اینکه بازدیدهای ریلز شما کاهش خواهد یافت بلکه شاید فالوورهای خود را نیز از دست دهید.

 
روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام

 

درگیر کردن کاربر با محتوای موجود در ریلز تز دیگر روش‌های افزایش بازدید ریلز است!


فارغ از ریلز اگر کاربران را با موضوعات موجود در محتواهای اینستاگرامی درگیر کنید مطمئن باشید که آنها ارتباط عمیقی با شما و پیج‌‍تان خواهند داشت. دعوت از کاربر در خصوص نظردهی به محتوای موجود یکی از روش‌های افزایش آمار بازدید ریلز اینستاگرام است. برای شروع این کار می‌توانید از روش پرسش و پاسخ در ریلز استفاده کنید.

سعی کنید در پایان ریلز خود از یک سوال مرتبط با موضوع استفاده کنید. علاوه بر دریافت پاسخ می‌توانید از کاربر بخواهید که از شما سوال کند و جواب مرتبط را دریافت کند. به این عمل در اینستاگرام کال تو اکشن گفته می‌شود و باعث جذب هر چه بیشتر مخاطب خواهد شد. علاوه بر سوال خاص می‌توانید از وجود سوال‌های پرتکرار هم بهره ببرید. 

علاوه بر تمام این روش‌های ذکر شده برای افزایش بازدید ریلز می‌توانید از ساخت دابسمش، دادن موقعیت مکانی به ریلز، انتشار ریلز در استوری، عملیات آنباکس، نمایش پشت صحنه، استفاده از ویدیوهای قبل و بعد، آموزش در حوزه‌های مختلف، سفر، نمایش استعداد و صدها مورد دیگر نیز، بهره مند شوید. اگر کمی هم خلاقیت چاشنی کار کنید به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.
نسخه چاپی