بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید گوشی موبایل
این روزها خرید گوشی موبایل به صورت اینترنتی امری متداول شده است. اما این که از کدام فروشگاه خرید میکنیم اهمیت ویژهای دارد. فرقی نمیکند قصد خرید گوشی اپل را داشته باشیم یا گوشی نوکیا. در هر صورت باید فروشگاه اینترنتی معتبری را انتخاب کنیم.

در ادامه مهمترین ویژگیهای این سایتها را بیان میکنیم و در انتها یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی را برای خرید انواع کالای دیجیتال معرفی خواهیم کرد.


 
بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید گوشی موبایل
 

مزایای خرید اینترنتی موبایل

خرید آنلاین دستگاههای هوشمند برای بسیاری از افراد غیرممکن به نظر میرسد. اما کسانی که این تجربه را داشتهاند، میدانند که اتفاقا بهتر است این محصولات به صورت اینترنتی خریداری شوند. زیرا پشتیبانی 7 روزه و 24 ساعته آنها بسیار غنیتر از پشتیبانی در خرید حضوری است. همچنین با توجه به هزینههای جانبی خرید حضوری، قیمت تمام شده در حالت اینترنتی کمتر و مقرونبهصرفهتر است.

مزیت دیگر خرید گوشی موبایل در فضای آنلاین این است که شما میتوانید مدلهای مختلف را با هم مقایسه کنید و به فراخور بودجهای که در نظر گرفتید و نیازی که دارید دستگاه مناسب خود را تهیه کنید.
 

بهترین گوشی موبایل

تعریف بهترین گوشی برای هر کس متفاوت است. ممکن است شما فقط برای تماسهای روزانه و نهایتا چک کردن چند پیام از موبایل خود استفاده کنید. در این حالت خرید گوشی نوکیا میتواند در میان گزینههای شما قرار بگیرد زیرا کیفیت و جنس بدنه این محصول تضمین شده است و با اینکه شاید در حد گوشیهای ردهبالا توانایی نداشته باشد برای کارهای روزمره اتفاقا بسیار کارآمد است.

به طور مثال گوشی نوکیا مدل G20 دارای 128 گیگ رم داخلی است و دوربینی 48مگاپیکسلی دارد. شما میتوانید از میان این مدل و مدلهای دیگر، گوشی قیمت مناسب و مورد علاقه خود را خریداری کنید.

از طرفی ممکن است نگاه شما به تلفن همراه چیزی فراتر از یک دستگاه برای پاسخگویی به تماسها و پیامها باشد. در این حالت نیاز است به مقدار قابل توجهی بودجه خود را افزایش دهید و به دنبال گوشیهای برند گرانقیمت مانند اپل بگردید.

در این میان فروشگاه لیپک را میتوان یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی دانست که بستری مناسب برای خرید گوشی موبایل فراهم کرده است. در این سایت انواع محصولات از برندهای معتبر ارائه میشوند و توضیحات مفصل هر محصول میتواند دید مناسبی برای مشتری ایجاد کند تا از میان گزینههای موجود بهترین محصول مناسب خود را تهیه کند. اما چرا فروشگاه لیپک را معرفی کردیم؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.
بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید گوشی موبایل
 

6 ویژگی بهترین فروشگاه آنلاین موبایل

در این بخش به بررسی مهمترین ویژگیهای فروشگاههای آنلاین موبایل میپردازیم:


1. امکان برگشت کالا تا 7 روز

در بیشتر مواقع در خرید حضوری امکان برگشت کالا وجود ندارد. اما در خرید آنلاین از سایتهای معتبر، در صورتی که گوشی از حالت پلمپ خارج نشده باشد میتوان آن را تا 7 روز پس از خرید بازگرداند و از خرید گوشی موبایل انصراف داد.
 

2. خدمات پس از فروش

خدماتی که پس از فروش کالا توسط یک فروشگاه اینترنتی ارائه میشود اهمیت زیادی دارد. در واقع اصل اعتبار یک فروشگاه به این خدمات است و سایتهای فروشگاهی محبوب معمولا بهترین افراد را برای پاسخگویی و ارائه خدمات پس از فروش انتخاب میکنند. به این ترتیب مشتریان با خیالی آسوده خرید میکنند.
 

3. قیمت مناسب کالا

سایتهای فروشگاهی زیادی دستگاههای هوشمند و لوازم جانبی آنها را میفروشند اما فروشگاهی موفق است که محصولات اصل را با قیمتهای حقیقی و مناسب به مشتریان ارائه دهد. به طور مثال در خرید گوشی اپل مقایسه قیمتها برای همه در اولویت است و سایتی محصول خود را خواهد فروخت که قیمتی درست اعلام کند.
 

4. تحویل به موقع

یکی از نگرانیهای خریداران گوشی این است که دستگاه خود را دیر تحویل بگیرند. در حالی که فروشگاههای معتبر همواره در سریعترین زمان ممکن محصولات مشتریان را برایشان ارسال میکنند. آنها با اعلام دقیق زمان رسیدن محصول به مشتریان این اطمینان را میدهند که خرید مناسبی کردهاند و همه چیز طبق برنامهریزی پیش خواهد رفت. از طرفی بسیاری از افراد که وسایل دیجیتال را میخرند تا به کس دیگری هدیه دهند میتوانند مطابق زمانبندی سایت برنامهریزی کنند.
 

5. تضمین اصالت کالا

متاسفانه در حال حاضر تعداد کالاهای دیجیتال فیک در بازار زیاد شده است و فروشگاهی که بتواند اصالت کالا را تضمین کند اعتبار زیادی کسب خواهد کرد. اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید حتما در بخش تضمین اصالت کالا از این موضوع مطمئن شوید. اگر فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان چنین موردی را ذکر نکرده باشد بهتر است برای خرید کالا قدری بیشتر تامل کنید.
 

6. تامین کالا در سریعترین حالت

بسیاری از گوشیها یا لوازم جانبی موبایل خیلی زود فروخته میشوند و سایتها موجودی آن را صفر میکنند اما اگر فروشگاه لوازم دیجیتال شما بتواند به سرعت موجودی سایت را شارژ کند این شانس را خواهید داشت که به سرعت محصول مدنظرتان را تهیه کنید.








 

سخن آخر

خرید گوشی موبایل به صورت اینترنتی هر روز بیش از پیش متداول میشود. از طرفی آگاهی کاربران در انتخاب دستگاه دیجیتال مناسب نیز رو به افزایش است. بنابراین توجه به نکات و ویژگیهایی که در این بخش به آنها اشاره کردیم میتواند به شما در انتخاب فروشگاه آنلاین مناسب و خریدی راحت یاری کند.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما به سایت lipak.com سری بزنید و از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لیپک دیدن کنید. زیرا این فروشگاه تمامی ویژگیهای گفته شده را در بالاترین سطح کیفیت دارد. از طرفی محصولات موجود در آن فقط به گوشیهای موبایل محدود نمیشود. انواع لپ تاپ، تبلت، هندزفری، ساعت هوشمند و... نیز در این سایت وجود دارد و شما میتوانید در میان انواع برندها و قیمتها محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید.
نسخه چاپی