هتل آپارتمان‌های ارزان مشهد
بیشتر افراد قبل از سفر در نقطه‌ای که باید دنبال اقامتگاه برای سفر باشند. در آن نقطه می‌ایستند در سایت‌های مختلف شروع به چرتکه انداختن قیمت‌ها می‌کنند. در نهایت هتل را به ‌عنوان لایق‌ترین اقامتگاه در بازی رقابت بهترین امکانات و رفاه معرفی میکنند. اما اقامتگاه‌های دیگر چطور؟ نمی‌شود روی آن‌ها برای اقامت چند روزه یا چند هفته‌ای حساب باز کرد؟  آیا باید نزدیکی به جاهای دیدنی مشهد را یک امتیاز مثبت برای محل اقامتگاه یا هتل در نظر بگیریم؟

سفر به مشهد حس و حال مخصوص خودش را دارد. با حال خوب یا بد به مشهد سفر کنید. قطعاً حال شما در این شهر خوب می‌شود. بیش از 80 % حال سفر به  این بر می‌گردد که سفر چطور پیش رود. 20 % دیگر برای اقامت است. هتل یا سوئیتی که در آن می‌مانید هر چند کم تأثیر خود را در حال سفر دارد . ناگفته نماند این درصد‌ها برای هر فرد در هر سفر فرق می‌کند.

فارغ از مقصد سفر در هر شهری که سفر کنید در کنار هتل کلی گزینه دیگر برای انتخاب وجود دارد. مثل سفر به یزد که در کنار هتل، هتل‌های بوم گردی است یا سفر به مشهد که در کنار هتل مشهد نزدیک حرم ارزان قرار دارد. از آن جایی که مقصد مشهد است. بریم کمی در هتل آپارتمان مشهد استراحت کنید تا از نزدیک این هتل‌ها را بشناسید. هتل مشهد نزدیک حرم ارزان بهترین گزینه برای تجربه سفری اقتصادی است.

هتل آپارتمان‌های ارزان مشهد
 

تفاوت هتل با هتل آپارتمان

شاید همه امکان رزرو هتل درویشی مشهد(https://www.alibaba.ir/hotel/ir-mashhad/mashhad-darvishi ) یا امثال آن را نداشته باشند و به دنبال هتل آپارتمانی ارزانتر باشند.  هتل آپارتمان با طراحی خاص این احساس را در شما به وجود می‌آورد که هتل مانند خانه شما است. این حس باعث راحتی بیشتر در سفر  می­شود. بریم در یک بازی دوئل هتل آپارتمان را با هتل معمولی از نظر مدت اقامت، هزینه و تعداد افراد هر اتاق بررسی کنیم.
 

مدت اقامت

حتما در چک لیست سفرتان مشخص کرده‌اید؛ که چند روز را در شهر مشهد بمانید. اگر برای سفر طولانی مدت یک هفته‌ای یا یک ماه برنامه ریزی کرده‌اید. باید گفت که هتل آپارتمان گزینه مناسب سفر شما است.
 

هزینه   

قبل از سفر به هزینه‌های آن نگاهی بیندازید. با مدیریت مالی، هزینه‌های سفر را مدیریت و کنترل کنید. در این بین اگر دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستید. باید گفت که هتل آپارتمان در مقایسه با هتل معمولی هزینه کمتری دارد. البته باید به این نکته توجه کرد که هتل آپارتمان با توجه به امکانات مختلف، هزینه متفاوت‌تری دارد.
 

تعداد افراد هر اتاق

اقامت در هتل معمولی نهایتا با 4 نفر میسر است. اما در هتل آپارتمان تا 10 نفر امکان اقامت وجود دارد.

هتل آپارتمان‌های ارزان مشهد
 

امکانات هتل آپارتمان مشهد

تجربه آشپزی در سفر برای عده‌ای لذت بخش است، برای عده‌ای دیگر که اهل رستوران گردی در سفر هستند شاید دوست داشتنی به نظر نیاید. اما انتخاب هتلی که آشپز خانه داشته باشد. باعث راحتی بیشتر در سفر می­شود. هتل آپارتمان از این قاعده جدا نیست با داشتن آشپزخانه احساس بهتری در سفر به شما هدیه می­دهد. در آشپزخانه این هتل‌ امکاناتی چون: یخچال، گاز، ماشین ظرف شویی و لباس شویی قرار دارد.

حالا وقت آن است که کلید اتاق‌های هتل مشهد نزدیک حرم را از قسمت پذیرش بگیرید. درهتل بمانید با تجربه خود، آن را بهتر بشناسید.

هتل آپارتمان جمالی
این هتل در یک موقعیت عالی در خیابان امام رضا 8  قرار دارد. با پای پیاده فاصله این هتل با حرم 10 دقیقه است. قیمت هتل آپارتمان جمالی از 300 تومان شروع می‌شود. مسجد گوهر شاد، موزه آستان قدس رضوی و بازار امام رضا از مراکز تفریحی و خرید نزدیک به هتل است.
 

هتل آپارتمان ارم پارک

یکی از هتل مشهد نزدیک حرم، هتل آپارتمان ارم پارک است؛ که در خیابان امام رضا 8 در نزدیکی مترو 17 شهریور و بسیج قرار دارد. نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی از مزیت‌های این هتل به‌ حساب می‌آید. هتل با سرآشپزان حرفه‌ای خود منوی انتخابی خوشمزه­ای برای ناهار، شام و صبحانه در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت هتل برای هر شب 300 تومان است.
 

هتل آپارتمان میقات

هتل آپارتمان میقات در خیابان امام رضا 28 ساخته­شده است. قیمت این هتل از 450 تومان شروع می‌شود. آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و یخچال و تلویزیون از امکانات هتل است.
 

هتل آپارتمان شقایق

از آنجایی که این هتل در خیابان خسروی نو قرار دارد. جزو هتل مشهد نزدیک حرم است.  این هتل در 24 ساعت شبانه روز ازمسافران پذیرایی می‌کنند. اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، خدمات باربری از خدمات این هتل به مهمانان به شمار می‌آید. هزینه هتل آپارتمان شقایق از 350 شروع می‌شود.
 

هتل آپارتمان یا هتل

در مشهد، هتل قیمت‌های مختلفی دارد. از هتل‌های گران قیمت تا هتل مشهد نزدیک حرم که قیمت پایین­تری دارد و هتل آپارتمان‌های ارزان و گران قیمت وسط شهر. با پاسخ به پرسش‌ها که چه مدت در سفر باشید؟ هتل چه امکاناتی دارد؟  با خانواده سفر کنم کدام هتل مناسب است؟ اگر مجردی سفر کنم هتل آپارتمان رزرو کنم یا هتل؟ شروع کنید و هتل مناسب خود را پیدا کنید.
نسخه چاپی