بهترین منطقه چیتگر برای زندگی
محله بزرگی به نام چیتگر در منطقه ۲۲ تهران وجود دارد. این محله که در شمال غربی منطقه 22 تهران قرار دارد، یکی از محله های قدیمی شهر است، اما از سکونتگاه های زیبا و مدرنی تشکیل شده است.

برج ها و ساختمان های جدید زیادی در این منطقه ساخته شد. منطقه چیتگر آب و هوای مطبوعی دارد و به دلیل وجود پارک جنگلی و دریاچه چیتگر به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است. همانطور که می دانید اکثر نقاط تهران هوای آلوده دارند اما خوشبختانه منطقه چیتگر هوای سالمی دارد.

به همین دلیل بسیاری از مردم مایل به سکونت در این منطقه و خرید ملک و زندگی در 6200 هکتار از منطقه چیتگر هستند که 1300 هکتار آن مناطق سبز است. اگر شما هم می خواهید در این محله امن زندگی کنید و می خواهید بهترین منطقه چیتگر برای زندگی را بشناسید، ادامه این مقاله را بخوانید.

به عنوان مثال پروژه زاگرس یک پروژه بسیار مناسب است و بهترین منطقه چیتگر برای زندگی می باشد.

شماره تماس برای اطلاعات بیشتر درباره هتری منطقه چیتگر برای زندگی : ۰۲۱۴۸۴۲۵
 

تاریخچه منطقه چیتگر

منطقه چیتگر در تهران، از جنوب به بزرگراه تهران - کرج، از شمال به بزرگراه شهید همدانی، از غرب به بزرگراه پیکان شهر و آزادشهر و از شرق به بزرگراه آزادگان محدود می شود. زمین متعلق به خانواده فرمانفرئیان و فیروزگر بود.

اما با پیروزی انقلاب این زمین ها به سازمان های اراضی شهری واگذار شد. بعدها با افزایش جمعیت این منطقه مشکلات ترافیکی به وجود آمد و دولت برای رفع این مشکل منطقه چیتگر را وارد تهران کرد و نام آن را محله چیتگر گذاشت.

اکنون که با تاریخچه منطقه چیتگر آشنا شدید، بیایید محله های قابل سکونت آن را بررسی کنیم. البته مناطقی که در ادامه معرفی می کنیم توسط مشاورین املاک چیتگر و همچنین نظر کارشناسان و اهالی منطقه به عنوان بهترین مناطق شناخته شده اند. یک دیگر از بهترین مناطق و برج ها پروژه تریتیوم می باشد که بسیار مورد استقبال ساکنین منطقه 22 قرار گرفته است.
 

آزادگان

این محله که در اطراف منطقه چیتگر واقع شده است، فضایی دنج و آرام دارد که برای کسانی که به دنبال آرامش و خلوت هستند عالی است.
 

خیابان کوهک

این منطقه اطراف چیتگر طرفداران زیادی دارد. چون نزدیک پارک جنگلی چیتگر و در غرب این منطقه است. نکته مهم دیگر این است که ایستگاه مترو چیتگر در بلوار کوهک واقع شده است.
 

غرب دریاچه چیتگر

این منطقه از چیتگر به دلیل وجود برج‌ها، ساختمان‌های مسکونی و شهرک‌های زیبا و همچنین قرار گرفتن در غرب دریاچه چیتگر، بسیار مورد علاقه سرمایه‌گذاران است و یکی از بهترین مناطق برای زندگی در چیتگر است.
 

شمال بزرگراه خرازی

شمال بزرگراه خرازی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه خریداران و سرمایه گذاران قرار گرفته است. این منطقه از نظر امکانات پشتیبان کمی ضعیف است اما با پروژه های جدید و ساخت آپارتمان های مجلل و واحدهای مسکونی حامی می توان گفت این بلوک در منطقه 22 روند رو به رشدی خواهد داشت.

تعاونی‌ها و سازندگان معروف فعال در بخش مسکن منطقه شمال بزرگراه خرازی را با زمین‌های بکر فراوان و ایده‌آل برای عمارت‌های سفید، واحدهای همت، واحدهای شمشاد و شهرک کاسکاد کشف کرده‌اند و پروژه‌های جدید دیگری را نیز در نظر دارند. 
 

خرگوش دره آزادگان

این منطقه از چیتگر ممکن است دورافتاده باشد، اما راحت ترین و آرام ترین قسمت بخش 22 است. چندین پروژه اطراف در حال ساخت آماده تحویل است. بنابراین کسانی که می خواهند در منطقه ای آرام و به دور از شلوغی مرکز شهر تهران زندگی کنند می توانند از پروژه های مسکن دانشگاه تهران، واحدهای مسکونی آفتاب مجلس و واحدهای مسکونی آقاب 1، 2 خانه خود را انتخاب کنند.
 
 
بهترین منطقه چیتگر برای زندگی
 

شهرک های واقع در نزدیکی منطقه 22

جالب اینجاست که در اطراف منطقه ۲۲ تهران و محله چیتگر شهرک های زیادی ساخته شده که برای سکونت بسیار مناسب است. از جمله این شهرک ها می توان به شهرک یاس، شهرک گلستان، شهرک چشمه، دهکده المپیک، شهرک صدرا و ... اشاره کرد.

علاوه بر این، پروژه‌های معروفی مانند برج سپهر در پردیس المپیک، واحدهای مسکونی عقیق، برج تامین اجتماعی و برج‌های دوقلوی خاتم گزینه‌هایی برای زندگی در منطقه چیتگر هستند.
 

قیمت آپارتمان در چیتگر در تهران چقدر است؟

قیمت خرید خانه در چیتگر یا شرکت در برنامه پیش فروش چیتگر به منطقه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. زیرا به عنوان مثال، نزدیکی به امکانات رفاهی، مراکز خرید، وسعت خانه، نزدیکی به دریاچه یا پارک جنگلی، آب و هوای خوب منطقه، همگی بر قیمت خانه های آن منطقه تأثیر می گذارند.

بسیاری از زوج های جوان در چیتگر کانکس می خرند و یا به برنامه پیش خرید کانکس در چیتگر می پیوندند، زیرا آن ها معمولاً قیمت کمتری نسبت به ویلا دارند. اگر امکان خرید ملک یا آپارتمان در منطقه را ندارید، مطمئناً می توانید با پرداخت رهن و اجاره خانه در چیتگر، تجربه زندگی در آن منطقه را کسب کنید.
 
 
بهترین منطقه چیتگر برای زندگی
 

محله های نزدیک پارک چیتگر

پارک جنگلی چیتگر یکی از بهترین پارک های تهران است که در سال 1341 تاسیس شد. این پارک زیبا دارای درختان زیادی است و فضای سبز بسیار خوبی برای عموم مردم است.

همچنین می توانید از امکانات رفاهی متعدد پارک مانند سالن ورزشی، زمین بازی، مرکز فرهنگی، سالن اجتماعات، مسیر دوچرخه سواری، انبار، ایستگاه آتش نشانی، ساختمان اداری، رستوران، بوفه، آلاچیق، چادر و پارکینگ استفاده کنید.

در اطراف پارک جنگلی چیتگر واحدهای مسکونی زیادی وجود دارد که طرفداران خاص خود را دارد، علاقه مندان به سکونت در حوالی سر سبز و خرم می توانند واحدهای این منطقه را انتخاب کنند.
 

دریاچه چیتگر و مناطق اطراف آن

اطراف دریاچه چیتگر نیز مکانی عالی برای زندگی است. این دریاچه که در ضلع شمالی منطقه چیتگر تهران واقع شده است، علاوه بر اینکه به عنوان یک اقامتگاه تفریحی و توریستی به شمار می رود، توسط فضای وسیع و انواع مکان های تفریحی، رستوران های مختلف، مراکز خرید، بام لند و سایر امکانات احاطه شده است. منطقه ایده آل آل بخشی از زندگی شده است.

جالب اینجاست که دریاچه کیگا دارای اسکله و اسکله ای برای لنگر انداختن قایق های شارژی، قایق های پدالی و قایق های موتوری، قایق های اتوبوسی یا کاتاماران است

برای دریافت اطللاعات می توانید با املاک چلسی تماس بگیرید. 40-30.co 
شماره تماس : ۰۲۱۴۸۴۲۵
نسخه چاپی