اهمیت آموزش ارز دیجیتال
آموزش ارز دیجیتال، راهی اصولی و حرفه ای برای ورود به بازار معامله رمزارز ها است. بسیاری از افراد، بخصوص در ایران، اقدام به ورود بدون آموزش ارز دیجیتال به بازار های مالی می کنند. نتیجه ورود بدون آموزش در اکثر مواقع از دست رفتن کامل سرمایه و ورشکستگی می شود. در این مقاله به دلایل اهمیت آموزش ارز دیجیتال و راه های کسب مهارت در معامله رمزارز ها خواهیم پرداخت. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
 

آموزش ارز دیجیتال، راهی مناسب برای معامله رمزارز ها است.
 

تاریخچه اختراع ارز های دیجیتال 

هدف از ایجاد اولین ارز دیجیتال، افزایش امنیت کاربران در هنگام انجام معامله بود. ارز های دیجیتال این امکان را فراهم می کردند تا نقل و انتقالات مالی در زمانی بسیار سریع و با امنیت بالا انجام شود.

نقل و انتقالات مالی به وسیله ارز هایی مانند دلار و ریال، نیازمند ارائه مشخصات انتقال دهنده و دریافت کننده ارز است و علت آن نیز صدور این ارز ها توسط بانک های مرکزی کشور های مختلف می باشد.

در مقابل رمزارز هایی مانند بیت کوین توسط هیچ مرجع رسمی صادر نمی شوند و پشتیبان آنها شبکه ای به نام بلاک چین است. بلاک چین یک بستر امن برای انجام تراکنش های مالی می باشد که امنیت آن را کاربران با انجام معاملات تامین می کنند. این شبکه توسط مجموعه ای از بلوک ها تشکیل شده است که اطلاعات معاملات در آن ذخیره می شود.
 
در این شبکه تنها رابط کاربر با رمزارز خریداری شده، رمز کیف پول الکترونیکی او است. به همین دلیل ماهیت فرد انتقال دهنده و دریافت کننده پول پنهان می ماند و دلیل امنیت بالای معامله رمزارز ها نیز همین عامل است.
 

 
اهمیت آموزش ارز دیجیتال
معامله رمزارز ها بدون آگاهی و تجربه کافی منجر به صفر شدن سرمایه می شود.
 

معامله در بازار رمزارز ها 

علاوه بر استفاده از رمزارز ها به منظور انجام انتقالات مالی با امنیت بالا، می توان از نوسانات ارز های دیجیتال برای انجام معاملات مختلف نیز استفاده کرد.
 
هر رمزارز نوسانات بسیاری را تجربه می کند و با استفاده از اندیکاتور های مختلف می توان این نوسانات را پیش بینی کرد. خرید یک رمزارز در پایین ترین قیمت یک روند و فروش آن در بالاترین قیمت همان روند می تواند سود خوبی را به معامله گر برساند. یادگیری اندیکاتور های مختلف نیازمند آموزش ارز دیجیتال مناسب است و بدون آموزش هرگز نباید وارد بازار رمزارز ها شد.
 

آموزش ارز دیجیتال 

در ایران همگام با سایر نقاط جهان، آموزشگاه های زیادی برای آموزش ارز دیجیتال تاسیس گردید. تاسیس این تعداد موسسه سبب ایجاد فضای باز یادگیری می شود و این یک نکته مثبت به حساب می آید اما اعتبار هر کدام از این موسسات بحثی دیگر است که نیاز به بررسی دقیق دارد.
 
متاسفانه بسیاری از موسسات آموزش ارز دیجیتال در ایران از اعتبار کافی برخوردار نیستند و هدف از تاسیس بسیاری از آنها تنها مالی است. ورود به این موسسات نه تنها موجب یادگیری و آموزش ارز دیجیتال نمی شود، بلکه ضرر های مالی کلانی نیز به دنبال خواهد داشت.
 
در این بین اندک موسساتی وجود دارند که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. یکی از این موسسات، آموزشگاه مدرسان پیشتاز نام دارد. این موسسه با بکارگیری اساتید مجرب و حرفه ای توانسته است تا آموزش ارز دیجیتال را به صورت اصولی به دانشجویان خود ارائه دهد. دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز دارای بخش های مختلفی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
 

 
اهمیت آموزش ارز دیجیتال
آموزش پرایس اکشن یکی از بخش های مهم آموزش ارز دیجیتال است.
 


آموزش ارز دیجیتال: یادگیری استفاده از اندیکاتور های مختلف 

برای تحلیل نمودار های مالی رمزارز ها، نیاز به استفاده از اندیکاتور هایی مانند ایچیموکو دارید. در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز، نحوه کار با انواع اندیکاتور ها به شما یاد داده خواهد شد.
 

آموزش ارز دیجیتال: یادگیری پرایس اکشن

در آموزش پرایس اکشن مدرسان پیشتاز شما یاد خواهید گرفت که چگونه بدون استفاده از اندیکاتور به معامله بپردازید. مبنای پیش بینی در پرایس اکشن، تحلیل و تفسیر اخبار بازار های مالی جهانی و افراد تاثیر گذار در این بازار ها است.
 

آموزش ارز دیجیتال: یادگیری نحوه استفاده از خدمات صرافی های خارجی 

 
صرافی های خارجی مانند باینس و کوینکس به دلیل تحریم های مالی از ارائه خدمات به کاربران ایرانی اجتناب می کنند. در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز به شما روش هایی یاد داده خواهد شد تا بتوانید با وجود این تحریم ها از خدمات صرافی های خارجی استفاده نمایید.
 

آموزش ارز دیجیتال: یادگیری کار با کیف پول الکترونیکی

کیف پول های الکترونیکی مانند تراست والت لازمه انجام معامله در بازار رمزارز ها می باشند. سرمایه شما برای معامله باید در این کیف پول های الکترونیکی قرار بگیرد و سپس شما می توانید در صرافی های مختلف شروع به انجام معامله نمایید. در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز نحوه کار با کیف پول های الکترونیکی مختلف به شما یاد داده خواهد شد.
 
کانال سیگنال ارز دیجیتال 
ورود به بازار رمزارز ها بدون آموزش ارز دیجیتال بسیار خطرناک است و می تواند منجر به از دست رفتن تمام سرمایه شما شود. به افرادی که علاقمند به  معامله در بازار رمزارز ها هستند و آگاهی کامل در مورد نحوه معامله ندارند پیشنهاد می شود تا از کانال سیگنال ارز دیجیتال استفاده نمایند. کانال سیگنال ارز دیجیتال، زمان مناسب خرید و فروش یک رمزارز را به کاربران اعلام می کند و بدین ترتیب افراد می توانند بدون آموزش ارز دیجیتال به معامله در بازار رمزارز ها بپردازند.
 
ذکر این نکته بسیار مهم است که باید از کانال هایی سیگنال گرفت که معتبر باشند. استفاده از کانال های نامعتبر که تنها با اهداف مالی تشکیل شده اند نتیجه ای جز ضرر های مالی کلان در پی نخواهد داشت.
 
یکی از بهترین کانال ها در این زمینه، کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز است. این کانال توسط تریدر های مجرب و حرفه ای آموزشگاه مدرسان پیشتاز تاسیس شده است و سیگنال هایی بسیار دقیق را به کاربران خود ارائه می دهد.
 

سخن پایانی

راه های کسب درآمد در دنیای امروز تغییر کرده است. شما اگر می خواهید به کسب درآمد بالایی برسید باید از روش های بروز استفاده نمایید. یکی از این روش ها، معامله ارز دیجیتال است. معامله رمزارز نیازمند آموزش ارز دیجیتال اصولی است و ورود بدون آموزش به بازار رمزارز ها موجب ضرر های کلان خواهد شد.
 
یکی از بهترین موسسات جهت آموزش ارز دیجیتال، آموزشگاه مدرسان پیشتاز است. این آموزشگاه با بکارگیری اساتید مجرب و حرفه ای توانسته است محیطی بسیار کارآمد و مفید را برای کارآموزان خود فراهم کند.

آموزشگاه مدرسان پیشتاز دوره های دیگری هم برگزار می کند. از جمله این دوره ها می توان به دوره آموزش فارکس، آموزش برنامه نویسی پیشرفته، آموزش مدیریت سرمایه و آموزش تعمیرات موبایل اشاره کرد.
نسخه چاپی