عجيب ترين نکات کتاب رکوردهاي گينس

عجيب ترين نکات کتاب رکوردهاي گينس
عجيب ترين نکات کتاب رکوردهاي گينس


 






 
در اين دنيا اين قدر اتفاقات عجيب و غريب مي افتد که حد و حساب ندارد، اگر به ابن حرف باور نداريد سري به کتاب رکوردهاي گنيس بزنيد.

چاق و لاغرترين زوج جهان
 

جان بروور مينوچ آمريکايي سنگين ترين انسان روي زمين به وزن حدود 635 کيلوگرم با يک دختربه نام جانت به وزن 50 کيلوگرم ازدواج کرد. تفاوت وزن اين دو انسان حدود 585 کيلوگرم است، تصور کنيد.

ماهي پرنده
 

يک ماهي پرنده در جنوب آسيا يافت مي شود که مي تواند در خشکي زندگي کند و بپرد. اين ماهي حتي توان اين را دارد که از درخت نخل بالا برود.

رکورد جراحي زيبايي
 

سيندي جکسون آمريکايي در انجام عمل جراحي زيبايي دست بعضي دخترهاي ايراني را از پشت بسته و در بيست سال گذشته بيش از صد هزار دلار خرج بيش از 50 عمل جراحي زيبايي کرده است که 9 مورد از آن جراحي کامل بوده است. سيندي دختر يک کشاورز است که رسانه هاي جهان او را«عروسک باربي زنده»لقب داده اند.

کنسرت دويست ساعته
 

از 4 تا 12 نوامبر سال2006، کنسرتي به مدت 200 ساعت متوالي و بدون توقف با حضور هنرمندان متعدد در کانادا برگزار شد.

دختر با 6 متر مو
 

شيه چيوپينگ از چين، دختري است که موهايش را از 13 سالگي در سال 1973 کوتاه نکرده است. وقتي بلندي موهاي او را در سال 2004 اندازه گرفتند حدود 5/627 متر بود.

کيک 230 لايه
 

مردي به نام جين پرنتي، در ژوييه 2006 کيک بزرگي را در230 لايه پخت و تزيين کرد. او بر اساس عقايد ميهن دوستانه اش کيک خود را با سه رنگ قرمز، سفيد و آبي در آورده است.

قارچ 150000متري
 

چند سال پيش در يکي از جنگل هاي ميشيگان آمريکا گزارش شد که يک قارچ خاکي حدود 15 هکتار (معادل 150000 متر) از جنگل هاي آمريکا را فرا گرفته است. اين قارچ بيش از صد تن وزن دارد.

کوتاه ترين طول عمر در جهان
 

کوتاه ترين طول عمر در جهان متعلق به نوعي از حيوانات به نام "افمروپترا" است. اين حيوانات پس از آنکه به دنيا مي آيند در کمتر از يک ساعت از دنيا مي روند.

يک ساعت و نيم زير يخ
 

در 17 آوريل سال 2008، وانگ جين تو از چين که به مدت يک ساعت و نيم تمام تنش در تماس مستقيم با تکه هاي يخ بود رکورد جهاني جديدي را به جاي گذاشت.

انسان بيست و نه انگشتي
 

در شرق لندن در تاريخ 16 سپتامبر پسر بچه اي به دنيا آمد که 14 انگشت دست و 15 انگشت پا داشت. اين تعداد بيشترين تعداد دست و پايي است که براي يک انسان ثبت شده است.

جوان ترين استاد دانشگاه
 

دختري به نام عاليه صبور از آمريکا در فوريه 2008 درسن 18 سالگي به عنوان عضو هيات علمي دانشگاه کانکوک کره جنوبي در مقام استاد تمام وقت به استخدام درآمد.

45 دقيقه در آغوش مارها
 

در 5 نوامبر سال2007، فردي به نام جکي بيبي از آمريکا به مدت 45 دقيقه با 87 مار در يک وان نشست.
منبع:نشريه موفقيت، شماره 185



 

نسخه چاپی