پيشنهاد GAME

پيشنهاد GAME
پيشنهاد GAME


 






 

بازي در دنياي مجازي
 

اين روزها آشنايي با اينترنت و کامپيوتر گريز ناپذير است. يکي از سرگرمي هاي کودکان ، بازيهاي کامپيوتري است. براي همين هم شما بايد آنقدر با دنياي بازي هاي کامپيوتري آشنايي داشته باشيد که بتوانيد چند بازي مناسب فرزندتان انتخاب کنيد تا او سرگرم شود. دراين بخش ،شما را با يکسري از باز يهاي کامپيوتري آشنا مي کنيم که دست کم فرزندتان هنگامي که پاي کامپيوتر مي نشيند، وقتش را تلف نکرده باشد. پس اين شما و اين پيشنهادهاي ما.

شرک شويد
 

اين يک پيشنهاد ويژه براي کوچولوي شما.اگر فرزندتان کارتون شرک را دوست دارد و صبح تا شب چند باري کارتون را مي بيند، مي توانيد براي اين که دل بندتان را ذوق زده کنيد،يک نسخه بازي کامپيوتري آن را بخريد.
دراين بازي تمام شخصيت هاي دوست داشتني کارتون «شرک» حضور دارند و فرزند شما مي تواند براساس داستان اصلي کارتون، يک بازي کامپيوتري جذاب را هم تجربه کند.اين بازي جذابيت هاي تصويري بالايي دارد و به اندازه تماشاي يک کارتون خوب کودک شما را سرگرم مي کند، با اين تفاوت که اين بار کوچولوي شما بازيگر نقش اول کارتون است و هرکاري دلش بخواهد در فضاي انيميشني انجام مي دهد.
گروه سني: اين بازي براي کودکان (7)تا(12) سال مناسب است.

دوز اينترنتي
 

يکي از خاطرات همه ما از دوران کودکي، بازي «دوز» است.
احتمالا نيازي نيست براي شما قانون اين بازي را توضيح بدهيم. شما هم بد نيست براي اين که فرزند باهوشي داشته باشيد ،اين بازي را به فرزندتان ياد بدهيد .البته در بازي «دوز» مشکل اصلي هميشه انتخاب رقيب است.
براي همين پيشنهاد ما به شما، نسخه اينترنتي اين بازي است .براي اين کار،شما بايد به سايت اينترنتي کودکان برويد و درآنجا بخش بازي دوز را انتخاب کنيد.
دراين بخش ،فرزند شما مي تواند نامحدود با يک رقيب فرضي دوز بازي کند و شما خيال تان راحت باشد که او وقتش را پاي کامپيوتر تلف نمي کند.
گروه سني: اين بازي براي افراد(9) تا (99) سال مناسب است.

بازي آموزش زبان
 

يکي از بازي هايي که شما مي توانيد براي وقت فراغت فرزندتان انتخاب کنيد، مجموعه بازي هاي کامپيوتري آموزش زبان به کودکان است که از سوي دانشگاه هاي انگليس جهت آموزش به کودکان طراحي شده و پاسخي به نياز شماست.
اين مجموعه، از آواز گرفته تا بازي کامپيوتري و قصه دارد که براساس بالاترين استانداردهاي آموزشي براي کودکان طراحي شده وازبهترين وسايل کمک آموزشي زبان در دنيا به حساب مي آيد. آموزش زبان دراين مجموعه با دين انيميشن، آواز و داستان هاي جالب و آموزنده صورت مي گيرد. بازي آموزش زبان در (5) مجموعه تنظيم شده که کل (5) مجموعه با (64) بازي به مبلغ (16) هزار تومان به فروش مي رسد.
گروه سني: اين بازي براي کودکان زير (12) سال مناسب است.

موتورسواري بدون گواهينامه
 

يکي از بازي هايي که هميشه کودکان به آن علاقمند هستند، مسابقات اتومبيل سواري و موتور سواري است. دراين بازي ها هيجان کودکان به قدر کافي تخليه مي شود والبته به خاطر جذابيت هاي زيادي که اين بازي ها دارند،شما بايد روي ميزان وقتي که کودک تان براي اين بازي ها مي گذارد، دقت کنيد.
اگر شما چندان روي اين موضوع وسواس نداشته باشيد، شايد فرزندتان براي چند ساعت پاي اين بازي بنشيند و مشکلات ذهني و جسمي زيادي را براي او به همراه داشته باشد. با اين وجود با يک نظارت خوب، هم دلبند شما مي تواند از اين بازي لذت ببرد، هم شما خيال تان راحت باشد که اين بازي ها عوارض زيادي براي شما ندارند.
گروه سني : فقط کافي است فرزند شما بالاي (5) سال داشته باشد.
منبع: نشريه شهرزاد شماره 16



 

نسخه چاپی