هشت نکته زیرکانه برای آرایش کردن

هشت نکته زیرکانه برای آرایش کردن
هشت نکته زیرکانه برای آرایش کردن


 





 
خیلی از خانم ها بدون آرایش ، احساس لختی می‌ کنند ، اما اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد ، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می‌ رسد . آرایش کردن به آسانی که فکر می‌ کنید ، نیست . باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود کار کنید . با روش های درست آرایش کردن ، می‌ توانید عیوب خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی طبیعی خود را افزایش دهید .

چشم ها
 

1- قبل از اینکه ، تکنیکی را برای آرایش چشمان خود به کار ببرید ، مهم است مطمئن شوید که سایه چشم خوب و درستی را به کار می برید . تنها راه حصول اطمینان از انتخاب صحیح سایه چشم خود امتحان سایه ها و رنگ های مختلف است .
2- خیلی از خانم ها به دنبال راهنمایی هایی برای ترفیع رنگ طبیعی چشم خود هستند . خیلی خوب است که از یک خط چشم طبیعی ، قهوه ای تیره یا خاکستری ، استفاده نمایید ، این خط چشم ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند . خط چشمی‌ نازک بالا و پایین پلک خود بکشید . برای استفاده از سایه چشم ها ، نمونه ای را که با رنگ چشم شما مغایرت داشته باشد ، انتخاب کنید . این تضاد باعث بیشتر مشخص شدن چشم ها می‌ شود .
3- حلقه های تیره زیر چشم با یک پنهان ساز به طور کامل یا تا حدودی پنهان می‌ شوند . از یک پنهان ساز با تن رنگ گرم استفاده کنید . این پنهان ساز زیر چشمی ‌را تا ناحیه زیر چشم به کار ببرید و از زیر مجرای اشک شروع نموده و به سوی پایین تا طرف دیگر چشم ببرید . و با انگشت خود یا اسفنجی آنرا یکدست کنید تا خطوط روشن زیر چشم نیز پوشیده شوند ، چرا که این خطوط به بدی حلقه های تیره رنگ زیر چشم هستند . یکی دیگر از عوامل ایجاد حلقه های تیره زیر چشم ، ریمل سیاه می ‌باشد . پس از یک ریمل ضد آب استفاده کنید .
4- اگر از چشم های پف کرده رنج می ‌برید ، احتمالا دوست دارید این پف را از بین برده یا تا حدودی پنهان کنید . قبل از هر آرایشی ، از کمپرس آب گرم استفاده کنید . در این حالت حتی الامکان به طور خفیف آرایش نمایید . سایه چشم کمی‌ به کار ببرید . خط چشم باریکی بکشید یا اصلا نکشید . با این کار پف چشم شما کمتر به چشم می‌ آید .
5- آخر همه ، از ابرو های خود که چشم های شما را قاب گرفته اند غافل نشوید . تعداد کمی ‌از افراد به ابرو های خود توجه می‌ کنند . ابرو های بد شکل کل آرایش را به هم می‌ ریزند . اگر برای برداشتن ابرو های خود تازه کار هستید ، به یک آرایشگر ماهر مراجعه کنید تا حالت ابرو هایتان را درست نماید ، بعد از آن دیگر خودتان می ‌توانید ابرو هایتان را بردارید . از نازک و باریک کردن ابرو های خود دست بکشید ، چرا که پر کردن آنها کمی ‌مشکل است .

لب ها
 

6- برای آرایش لب ها ، از یک خط لب استفاده کنید و لب پایینی خود را یک کم بزرگتر کنید . برای لب ها از یک رژ لب نسبتا تیره استفاده نموده ، و برای مرکز لب پایینی از جلای روشن تر بهره بگیرید . اگر می خواهید لب های خود را کوچک یا بزرگ کنید لازم است که چندین مرتبه با خط لب خود این کار را تمرین کنید . اگر یک خط لب را خیلی پایین تر از حد معمول بکشید ، همچون دلقک ها به نظر می‌ رسید . حتی اگر آرایش لب شما خوب شود ، با پایداری رژ لب خود مشکل دارید . بنابراین باید از رژ لب های 24 ساعته یا بادوام استفاده کنید ، اما خیلی از افراد بر این باور هستند که این رژ لب ها خیلی خشک و گچ مانند هستند . اگر طرفدار این رژ لب ها نیستید ، اول با یک مداد لب های خود را رنگ کنید ، سپس روی آن رژ لب بمالید . مداد مثل یک چسب عمل می‌ کند و تمام روز رژ لب را نگه می‌ دارد .

گونه ها
 

7- اگر همه به شما می‌ گویند که ساختار استخوانی عالی دارید ، پس به استخوان های گونه خود نیز توجه کنید . این یکی از آسان ترین تکنیک های آرایشی می‌ باشد ، اما به کمی‌ تمرین نیاز دارد . روی گونه های خود برونز ملایم و تموج هایلایتی بمالید . از این تکنیک به طور مرتب بهره بگیرید و همیشه در پایان آرایش خود تبسم کنید تا مطمئن شوید ، هیچ لکه ای باقی نمانده است . اما از مقابله بیش از حد خودداری کنید . چرا که خطوط کنار صورت به طور کامل پوشیده نمی ‌شوند .

مراقبت کلی از پوست
 

8- اگر به دنبال امتحان تکنیک های جدید آرایشی برای چشم ها ، گونه ها یا لبان خود هستید ، به خاطر داشته باشید که مراقبت مرتب از پوست خیلی مهم است . به این معنی که هر روز پوست خود را بشویید و مرطوب کننده بمالید . شب هنگام هم آرایش صورت خود را پاک نمایید . بدون مراقبت صحیح و دائمی از پوست ، هیچ آرایشی باعث زیبایی پوست شما نمی ‌شود .
منبع:Salijoon.info
ارسال توسط کاربر محترم سایت :sajad2007




 

نسخه چاپی