جاهليت مدرن؛ توطئه گسترده جريان‌هاي ماسوني و صهيوني

جاهليت مدرن؛ توطئه گسترده جريان‌هاي ماسوني و صهيوني
جاهليت مدرن؛ توطئه گسترده جريان‌هاي ماسوني و صهيوني


 





 
فقدان معرفت امام معصوم و رويگرداني از وي عامل اصلي بروز جاهليت است
پس نبايد تبرج را فقط در آرايش خانم‌ها بدانيم بلکه مربوط به مناسبات ديگر جامعه هم است. ازطرفي شهري آكنده ما شهر تبرج است و تمام شهرهاي کشورهاي اسلامي مبتلاي به تبرج است. اما چشم ما فقط آن را در خيابان ولي‌عصر(عج) و در صورت خانم‌ها جستجو مي‌کند. اگر تبرج را از معماري و شهرسازي مدرن ما که زير نظر و امضاي شهرداري تاسيس شده و قد کشيده و بر ما غالب شده است را بگيريد چيزي باقي نمي‌ماند و همه چيز فرو مي‌ريزد.
در ميان منابع فاخر و بلند شيعي، گنجينه‌ها و جواهرات فراواني وجود دارد که ما کمتر به آن رجوع مي‌کنيم تا آن را دريابيم. بخشي از اين گنجينه‌ها مجموعه اخبار و روايات آخرالزماني هستند که مي‌توان گفت مسلمانان چنانكه بايد هنوز به سراغ اين مجموع از منابع نرفته‌اند.
در مقايسه با غرب و ايالات متحده آمريکا، جامعه مسلمين از جمله شيعه خانه امام زمان(عج) در پرداختن به مباحث مربوط به آخرالزمان و منجي‌گرايي، جهان آينده و آينده جهان يک تاخير 50 ساله دارد. جبران اين تاخير کار و تلاش مي‌طلبد. مخصوصا با نوعي کاهلي که در بين ما معمول است به اين سادگي نمي‌توان آن را جبران کرد.
براي اطّلاع شما عرض مي‌كنم تا سال 1997 ميلادي در ايالات متحده آمريکا 257 دانشگاه با موضوع تخصصي آخرالزمان و منجي‌گرايي کار مي‌کردند، در حالي که در کل جهان اسلام و از جمله ايران يعني شيعه‌خانه امام زمان(عج) با وجود هزارها د انشکده و دانشگاه دولتي و آزاد و غيره حتي دو واحد درسي اختياري با موضوع آخرالزّمان و مهدويّت وجود ندارد!
تا سال 1998 هم 1550 شبکه و ايستگاه راديويي و تلويزيوني با اين موضوع در آمريکا فعال بوده است و الان هم فعاليت‌ها ادامه دارد اين در حالي است که در کشور من و شما دو برنامه قوي در هفته که سرجمع چهار ساعت برنامه ارائه كند، وجود ندارد، نداريم. البته برنامه‌هاي شاعرانه زياد داريم. يک برنامه عطر عاشقي داريم که عصر جمعه ساعت 5-6 پخش مي‌شود. يک برنامه هم صبح‌هاي جمعه صبح که از شبکه 2 پخش مي‌شود. برنامه‌اي راديويي هم داريم که صبح‌هاي جمعه از ساعت 5/8 تا 10 صبح پحش مي‌شود.

ضرورت آگاهي از اخبار آخرالزماني
 

در حالي که سينماي ما از بند چارچنگولي و پوپک و مش‌ماشاءالله خلاص نمي‌شود! و درصد قابل توجّهي از آثار و محصولات سينماي ايران کمدي بوده است. پرهزينه‌ترين فيلم سينماي هاليوود با موضوع آخرالزمان است و پرفروش‌ترين آن هم با موضوع آخرالزمان است. جز اين طبق آمار 60 درصد از پرفروش‌ترين آثار سينمايي در هاليوود با موضوع آخرالزمان تاليف شده است.
اين در حالي است که حقايق مباحث نزد ماست و امام منتظر مربوط به شيعيان است و حلقه زلف شيعيان با او گره خورده است. اگر در گوگل کلماتي مثل اپوکاليس (آخرالزّمان) آنتي کرايس (ضدّ مسيح) را جستجو کنيد، براي شما قريب به سرجمع 390 ميليون صفحه انگليسي باز مي‌شود. معلوم است که خبرهايي بوده است که به آن پرداخته‌اند.
ضمن اينکه به استناد آن همه منابع روايي که در اختيار داريم به صراحت مي‌گويم در جهان امروز و شرايط امروزي هرکس و در هر موضعي در حالي که آگاهي از اخبار آخرالزماني نداشته باشد و بخواهد وضعيت کلان اجتماعي و سياسي و فرهنگي جهان امروز را بشناسد، تبليغ کند و اخذ تصميم کند، از نظر من بيراهه مي‌رود. بايد با اين رويکرد و اتکا به اين مجموعه منابع که مانند يک نورافکن هستند، بفهمد کجا زندگي می‌‌کند و شرايط را دريابد. شرايطي که در اين منابع بيان شده ولي ما به آن مراجعه نداريم.
سخن دوم بنده اين است که از اين حجم بزرگ اخبار و روايات آخرالزماني اولين شخصيتي که درباره قضاياي آخرالزمان، ظهور، ما قبل ظهور، عصر ظهور، پس از ظهور و حوادث اجتماعي، سياسي و اقتصادي آن مقاطع سخن گفته‌اند، رسول اکرم(ص) است . از فرداي روز بعثت شروع به بيان کرده‌اند. اگر لازم نبود که بيان نمي‌کردند آن هم نه يک پنجره و دو پنجره، دهها پنجره بر اين موضوع باز کردند و همه وجوه را پرداخته‌اند و هشدار و تذکر داده‌اند که ايهاالناس شما در اين شرايط قرار مي‌گيريد و راهکار هم وجود دارد اما ما عادت کرده‌ايم که فقط مراجعه‌مان به مباحث مهدوي يک مراجعه ظالمانه يک طرفه باشد، اطلاعات و اخبار آخرالزماني مثل تابلوهايي هستند که وقتي در جاده انتظار راه مي‌افتيم و مي‌رويم، اين اخبار و روايات به ما مي گويند.
1- چقدر از مقصد فاصله گرفته‌ايم.
2- چقدر تا مقصد راه مانده است.
همين‌طور به منزلة تابلوهايي‌اند که خطرات سقوط را به ما نشان مي‌دهد. هم اينکه با چه کسي بايد دوستي کرد و از چه کسي بايد بريد يعني تولي و تبري چگونه باشد. همين اندازه عرض کنم که درباره کمتر موضوعي از اصول و فروع دين داريم که به اندازه مباحث مهدويت روايت درباره آنها وجود داشته باشد.
با مطالعه‌اي که در منابع قرن سوم هجري قمري تا سال 1389 داشته‌ايم يعني تا 3 ماه پيش، بيش از 1200 موضع در اين منابع پرداخته شده است. از مجموعه اين مباحث يک هشدار بسيار جدي را حضرت رسول‌(ص) مي‌فرمايند: «شما دير يا زود در آينده در شرايطي قرار مي‌گيريد که اين شرايط، شرايط سخت جاهلي است و من ميان دو جاهليت برانگيخته شدم که جاهليت دومي از جاهليت اولي سخت‌تر است.
حالا بحث سر اين است که ما به اين دوره دوم رسيده‌ايم يا خير.
حضرت ابا عبدالله، امام صادق(ع) اشاره مي‌کنند: همانا امام مهدي ما، از مردم جاهل زمان خودشان بيش از رسول خدا در دورة جاهليت اول آزار خواهند ديد.
يعنی اينکه اين جاهليت خواهد آمد و به مراتب سخت‌تر از زمان پيامبر(ص) است. وقتي که سوره احزاب آيه معروف «ولا تبرجن تبرج الجاهليه الاولي...» آمد. به امام معصوم مراجعه مي‌کنند که اينکه مي‌گويند خودتان را مانند زنان دوره جاهلي نيارائيد يعني چه، که امام صادق(ع) مي‌فرمايند: جاهليت ديگري در پيش خواهد بود و شما آن را تجربه خواهيد کرد.
کسي به اندازه اميرمؤمنان(ع) نتوانسته است اين دو جاهليت را وصف کند. امام معصوم که سخني را بيان مي‌کنند براي سرگرم کردن کلمات مترادف به کار نمي‌برند و سخن لغو به‌کار نمي‌برند. کلام محکم است و هر کلمه معني مخصوص خودش را دارد. حضرتشان مي‌فرمايد: مردم قبل از بعثت رسول خدا(ص) در حيرت بودند، در ضلالت بودند در سرگرداني و در فتنه جهل و فساد غوطه‌ور بود. هواهاي نفساني سرکش آنان را از جاده حق دور کرده بود. جهل و ناداني آنان را سبک مغز، در کارهاي خود مضطرب و مبتلا بودند.
اما همين عزيز بزرگوار وضع مردم را در جاهليت دوم چنين توصيف مي‌کنند که:
«باطل در جاي خود و در محل خود جايگير، جهالت بر مرکبهايش سوار مي‌شود، گروه ستمگر بزرگ و بزرگتر مي‌شود، دعوت‌کننده به سوي حق کمياب و روزگار چونان گزنده‌اي وحشي حمله مي‌آورد. شتر باطل با سکوت عربده مي‌کشد. قوت مي‌يابد، مردم بر معصيت پيمان مي‌بندند و بر دينداري از هم فرار مي‌کنند، بر دروغ و ناروا بر يکديگر سبقت مي‌گيرند، بر راستي با هم دشمني مي‌کنند. فرزند باعث خشم پدر، باران باعث حرارت مي‌شود، مردم پست و فرومايه فراوان و خوبان کمياب، توانمندان همچون گرگ، حاکمانشان درنده، ميان حالان طعمه و نيازمندان همچون مردگان بي‌رمق، راستي ناپديد و دروغ فراوان، مردم به زبان اظهار دوستي مي‌کنند و به دل دشمني دارند و فسق عامل نسب، عفت باعث شگفتي و مردم اسلام را همچون پوستيني وارونه مي‌پوشند.»
اين توصيف عمومي و اجتماعي است. به استناد منابع روايي مي‌شود گفت که عامل اصلي جاهليت اول و دوم اين است که علَم هدايت را نمي‌يابند و نه دانشي دارند که به وسيله آن بفهمند همانا نجات‌دهنده اهل بيت(ع) هستند.
حضرت فاطمه زهرا(س) به صراحت خطاب به مهاجرين و انصار مي‌فرمايند: «هجرت جز به سوي ما نيست و نصرت و ياوري جز براي ما نيست و احسان جز درباره ما نيست و هر کس از ما روي برگرداند همانا مبتلاي به جاهليت شده است.»

عامل اصلي بروز جاهليت
 

چنانکه رسول خدا به امام علي(ع) مي‌فرمايند: «اي علي هر کس با کينه نسبت به تو بميرد به مرگ جاهليت مرده است. فقدان معرفت درباره حجت حيّ خدا و رويگرداني از امام مبين، عامل اصلي بروز جاهليت است.» جاهليت وجوه مختلفي دارد. به همين دليل وجهه فرهنگي و تمدني دارد و وقتي چيزي وجهه فرهنگي و تمدني پيدا مي‌کند در اقتصاد و روابط اجتماعي و سياسي هم دخالت مي‌کند.
اين يک موضوعي نيست که مربوط يک خانم باجي باشد که در يک مسجد و يا محله‌اي يقه‌اش را بگيريم يا سراغ دختري را بگيريم که موهايش نمايان شده است. بلکه موضوع وسيع‌تر است. يعني وجهه تمدني و فرهنگي دارد و پيدا است که مسئوليت خيلي سخت‌ است. ديگر نمي‌شود سراغ دو نفر آدم ساده رفت. در وجهه اجتماعي مظاهر جاهليت اينهايي هستند که بيان مي‌کنم. حالا ببينيم که چقدر ما به آن گرفتاريم و جامعه جهاني چقدر به آن گرفتار است.
با مقايسة جاهليت تجربة شدة پيش از بعثت مظاهر جاهليت مدرن در مناسبات اجتماعي عبارتند از:
1- تعصب قبيله‌اي و حزبي 2- افتخار به نسب 2- زنده به گور کردن دختران 4- خودآرايي و تبرج 5- شرب خمر، قمار غنا و... از امام معصوم(ع) نقل شده است که: «هر کس در قلبش، ذره‌اي عصبيت داشته باشد در روز واپسين با عرب جاهلي محشور مي‌شود.»
در اصطلاح هر نوع وابستگي شديد در انديشه و در عمل که مزاحم کمال باشد، اين عصبيت است هرکس تعصب بورزد درباره انديشه و عمل و شخصي و جناحي که عقل و شرع آن را تاييد نکند، اين متعصب مصداق عصبيت جاهلي است. حضرت علي(ع) مي‌فرمايد: «خاموش کنيد در قلبهايتان اين آتشي را که زبانه مي‌کشد از تعصب‌هاي جاهلي و آنچه که از عصبيت و کينه در جان شما و قلب شماست. اگر مجبور و ناگزير به تعصّب هستيد و شايسته است که تعصب داشته باشيد دربارة مکارم الخصال يعني براي مکارم اخلاقي.»

ابتلاي بشر امروز به عصبيت مدرن
 

اما به راستي اگر احزاب را از مناسبات امروز سياسي جهان برداريد چيزي باقي مي‌ماند؟ تمام جريان‌هاي ماسوني که تمام اقتصاد، سياست و فرهنگ جهان امروز را گرفته است، روي تعصب جاهلي استوار است. تمام ايدئولوژي‌هاي چهارصد سال گذشته بر پايه تعصب است. يعني به واقع وقتي نگاه کنيم از خاندان‌هاي زرسالاري که مثل اختاپوس و زالو خون خلق روزگار را مي‌مکند تا آن پرچم‌هاي رنگين بر بلنداي سازمان‌هاي جهاني همه و همه روي تعصب جاهلي سوارند و يکي از مظاهر جاهلي که تعصب ورزيدن است در همه مناسبت‌هاي اجتماعي و سياسي جهان امروز ساري و جاري است و بشر امروز مبتلاي عصبيت مدرن است.
همانطور اشاره شد وقتي که درباره آن آيه معروف سوره احزاب از حضرت امام صادق(ع) پرسيدند، امام فرمودند که همانا جاهليتي در پيش است و شما خود را مانند زنان عصر جاهلي نيارائيد.
حالا مومنين ما الحق و الانصاف وقتي به اين عبارات مي‌رسند فوراً سراغ موي خانم‌ها مي‌روند البته نه اينکه نبايد بروند و حق هم همين است ولي من مي‌خواهم بگويم موضوع را بايد فرهنگي و تمدني نگاه کنيم که تبرج به چه معنا است. تبرج از برج مي‌آيد يعني توسعه در ديدار و حاضر شدن در صحنه مانند برج و خود نمودن، تظاهر و خودنمايي به قصد خودفروشي که بايد مصاديق آن را همه جا رديابي کنيم.
يک مصداق تبرج خودآرايي دختران و زنان و آمدن به خيابان است، اما همه مصاديق تبرج اين نيست. فرمودند در واقع خودآرايي به قصد خودفروشي، ضدخويشتن‌داري و ضدافتادگي است. در حال حاضر در انگلستان 300 ميليون پوند فقط خرج جراحي زيبايي مي‌کنند. در آمريکا 5/8 ميليون عمل جراحي زيبايي صورت مي‌گيرد که مردم براي اين قضيه 11 ميليارد دلار پول هزينه مي‌کنند. بازار محصولات آرايشي 7/1 ميليارد پوند در سال است. در يک سمپوزيم بيان شده بود که جراحي بيني در دنيا رو به کاهش است ولي در ايران رو به افزايش گذاشته است! طبق آمار جهاني در هر ثانيه 22 رُژ لب مصرف مي‌شود و بخش عمده‌اي از مصرف‌کنندگان ايراني و عرب هستند. روزانه در تهران 2 تا 4 هزار نفر براي تزريق داروي رفع چين و چروک صورت اقدام و براي آن 182 ميليارد تومان هزينه مي‌کنند. يعني معادل 2 ميليون بشکه نفت خرج صاف کردن صورتهايشان مي‌کنند و نتيجتاً ايران به عنوان سومين مصرف‌کننده لوازم آرايشي در خاورميانه قابل شناسايي است. جالب است که بخش بزرگي از اين لوازم قاچاقي و از طريق چمدان وارد مي‌شود!

آثار تبرج جاهلي در معماري شهرها
 

پس نبايد تبرج را فقط در آرايش خانم‌ها بدانيم بلکه مربوط به مناسبات ديگر جامعه هم است. ازطرفي شهري آكنده ما شهر تبرج است و تمام شهرهاي کشورهاي اسلامي مبتلاي به تبرج است. اما چشم ما فقط آن را در خيابان ولي‌عصر(عج) و در صورت خانم‌ها جستجو مي‌کند. اگر تبرج را از معماري و شهرسازي مدرن ما که زير نظر و امضاي شهرداري تاسيس شده و قد کشيده و بر ما غالب شده است را بگيريد چيزي باقي نمي‌ماند و همه چيز فرو مي‌ريزد.
اينکه عرض کردم مطالعه راجع به منابع آخرالزماني واجب است به اين جهت هم هست که اگر شهرداران ما و شوراهاي اسلامي شهر ما و کارشناسان شهرداري و تصميم‌گيران شوراي عالي انقلاب فرهنگي درباره اين قضايا آگاهي کافي داشتند به اين راحتي از کنار همه قضايا رد نمي‌شدند که شهرهاي کشورهاي اسلامي خارج از محدوده فرهنگ ديني و اسلامي، مظهر تمام قد تبرج جاهلي بشود؛ آن هم به اسم مدرنيته و نوسازي.
ابن خلدون درباره ويژگي‌هاي شهرها مي‌گويد: در شهرها دلاوري، دينداري، شجاعت، اخلاق و فطرت پاک از بين مي‌رود. شهرها تبديل به محل‌هايي مي‌شوند که اخلاق، شجاعت، عفت، پاکدامني از ميان آن مي‌رود به مراتب ساكن باديه، صحرا و روستا سالم‌تر است.
رسول خدا(ص) فرمودند: «خانه هر کس وقتي درب آن بسته مي‌شود مانند مسجدالحرام مامن است. امام جعفر صادق(ع) مي‌فرمايد: هرکس بدون اجازه نگاه به خانه کسي کند و صاحبخانه چشم او را کورکند به صاحب چشم ديه تعلق نمي‌گيرد.» آيا خانه‌هاي ما امن است؟ بايد چشم چند نفر را از صبح تا شب کور کنيم؟ چون در خانه‌هايي و برج‌هايي و آپارتمان و اماکني سکونت داريم که اگر پرده را کنار بزنيم همه چيزمان نمايان است. يعني در واقع ما مبتلا به نوعي از معماري هستيم که در آن معماري، اولين چيزي که از بين رفته، ‌امنيت است.
وقتي ما شهرها را به گونه‌اي طراحي مي‌کنيم که تمام قد نمايشگاه معماري شيطاني ماسوني است، ديگر چه مي‌خواهي در آن شهر بماند. براي مثال ساختمان مترو خيابان ميرداماد که معماري آن از نوع معماري ماسوني غرب است! در معماري ماسوني که شيطاني است، انرژي‌هاي روحاني معنوي از آن منطقه دور مي‌شوند و انرژي و نيروهاي شيطاني غالب مي‌شوند. در زمان قديم مرسوم بود بناي خانه‌ها و ابنيه بالاتر از مسجد نبود، اما حالا در اين شهر بزرگ کدام بنا کوتاه‌تر از مسجد است؟ رسول خدا(ص) فرمود: هر صبحگاه شيطان خيمه خودش را در بازار نصب مي‌کند.
در تمام کشورهاي جهان مرکز ثقل بازار است وقتي بناهاي مساجد و امامزادگان رفيع بودند انرژي روحاني معنوي آن مسجد و امامزاده‌ها پخش مي‌شد و مثل يک چتر تمام شهر و ساکنان آن را در حريم امن نيروهاي رحماني قرار مي‌داد ولي حالا عکس اين صادق است.
بعد دنبال اين مي‌گرديم که چرا فلان‌ آقا اخلاقشان بد شد، چرا مردم دچار گناه شدند، چرا آرايش زنان اين‌گونه است؟ برج‌هاي برخاسته از معماران شيطان‌پرست ماسوني امروز در تمام مراکز اصلي و مذهبي جمهوري اسلامي غالبند. قبل از آنکه مصلاي تهران تمام شود آن را محاصره كرده‌اند. مصلا در محاصره معماري‌ ماسوني است. در شيراز هم همين‌طور است. من درباره اين قضيه با رئيس شوراي شهر صحبت کردم و عکس‌هايي را به ايشان نشان داده و دلايل خود را گفتم و عرض کردم شما مکلف هستيد مطالعه فرهنگي کنيد. چرا در شهرسازي و معماري شما مطالعات فرهنگي وجود ندارد؟ مگر هر روز جمعه صبح مومنين تشريف نمي‌برند دعاي ندبه، مگر نمي‌خوانند: «اين هادم ابنيه الشرک و النفاق» پس چرا مومنين سوال نمي‌کنند مصاديق ابنيه شرک و نفاق که امام زمان(عج) وقتي تشريف‌فرما مي‌شوند، همة آنها را خراب مي‌کنند، کجاست؟ آيا جاي سوال ندارد؟ آيا فقط دعاي ندبه را مي‌خوانيم که بعد صبحانه آن را بخوريم! يعني اگر دعاي ندبه به مومنين ديد و نگاه ندهد و به مدد دعاي ندبه نخواهند معماري‌شان را نقد کنند و از آن دستورالعمل براي سبک زندگي بيرون بياورند اين چه دعا خواندني است؟!
وقتي سخن از تبرج شد، فرمودند خودتان را مانند زنان عصر جاهليت برج نکنيد، تنها نبايد آن را در موي خانم‌ها دنبال کنيم، معماري و شهرهاي ما غرق تبرج جاهلي است، چنانکه ديگر مامني نيست و شما نمي‌توانيد از دست دروازه‌هاي شيطاني اين معماريها خلاص شويد. اين دروازه‌هاي شيطاني براساس معماري شيطان‌پرستان، ارتباط جنود شيطاني را با زمين تسهيل مي‌کنند. پس ناگزير هستيم که منابع فرهنگي خويش را چنانکه شايسته است بخوانيم و بنگريم.

شرب خمر از مظاهر جاهليت مدرن
 

يکي ديگر از مظاهر جاهليت مدرن شرب خمر است که ديديم شرب خمر بدون هيچ‌گونه مانعي اتفاق مي‌افتد. در آخرالزمان بساط علم برچيده مي‌شود و جهل آشکار مي‌شود. حالا آقا اين همه دانشگاه در جهان است براي ما، کم مانده روستاي 5 خانوار هم يک دانشکده داشته باشد اگر اين همه دانشگاه مانع از جهالت و باعث زدوده شدن جهالت است پس چرا فرمودند که در آخرالزمان بساط علم برچيده و جهل آشکار مي‌شود. معلوم است که چيز درخوري در اين دانشگاه‌ها وجود ندارد.
حضرت مي‌فرمايند: «زماني بر مردم مي‌آيد که شرب خمر را حلال مي‌شمارند. لعنت خدا و ملائکه او و همه مردم بر آنان باد. گروهي از امت من خمر مي‌نوشند.»
آمار سال 1375 مي‌گويد که در اين سال 90868 پرونده شرابخواري داشته‌ايم!
در سال 1380يعني 5 سال بعد حدود 217440 پرونده در اين مورد داشته‌ايم.
در زماني که از عرب جاهلي ياد مي‌کنيم بلافاصله مي‌گوييم عرب جاهلي مبتلاي به زنده به گور کردن دختران بودند. حالا در شهري که من و شما زندگي مي‌کنيم خريد و فروش سگ و گربه رايج است. بنده مدتهاي زيادي است که وقتي از خيابان شيخ فضل‌الله نوري عبور مي‌کنم پاتوق فروش سگ را مشاهده مي‌کنم. برگزاري جشن تولد مخصوص سگها! در سال 1380 هزينه ماهانه 300 هزار تومان براي نگهداري سگ و گربه بوده است و حالا که بيشتر شده است.
از طرف ديگر در هر سال در آمريکا 1300 فيلم پورنوگراف (سکسي) ساخته مي‌شود و از طريق تلويزيونها و ماهواره‌ها 40 ميليون تصوير اين‌چنيني وارد خانه‌ها مي‌شود. درآمد شبکه‌هايي که اين تشکيلات را راه انداخته‌اند 97 ميليارد دلار در سال 2006 بوده است و هر سال به تبع اين ماجرا 500 هزار کودک و زن اروپاي شرقي و آسيايي براي استثمار جنسي به اروپا مي‌روند که سودي 8 ميليارد دلاري دارد.
امروزه از طريق نت‌هاي موسيقي و تصاويري که لا به لاي فيلم‌هاي سينمايي يا ماهواره‌اي کاشته شده است، نيروهاي شيطاني وارد صفحه قلب و ذهن مردم مي‌شوند و کسي نمي‌تواند از آن فرار کند. نمي‌شود نشست وگفت حالا قربت‌‌ الي الله ببينيم اين گور به گور شده‌ها چه بلايي به سر مردم مي‌آورند. اين جور نيست. از تبعات اين ماجراست که مي‌بينيم 3 ميليون گردشگر جنسي به تايلند مي‌روند. سالانه 3 هزار زن را براي تجارت جنسي فقط به فلسطين اشغالي مي‌برند و هر سال 100 تا 300 هزار کودک در آمريکا قرباني روسپيگري هستند.
در گذشته از ترس فقر و يا احساس تحقير در قبيله، دختران را زنده به گور مي‌کردند؛ اما حالا دختران و پسران را با هم زنده به گور مي‌کنند. در انگلستان بالاترين رقم سقط جنين و در مقام بعدي فرانسه و روسيه و بعد در چين که فقط در اين کشور 13 ميليون سقط جنين اتفاق مي‌افتد. اين يعني 13 ميليون دختر و پسر زنده به گور کردن است(!) بخشي از اين جنين‌ها در بازار لوازم آرايش به فروش مي‌رسند. فکر نکنيد که اين کرم و پودر لوازم آرايشي فلان ميدان از اين جنين‌هاست بلکه اينها پاکستاني است که گليسيرين و چربي و دنبه و اين‌چيزهاست. جنين‌هايي که خريداري مي‌کنند به شرکتهاي لوازم آرايشي مي‌رود که يک قوطي کرم آن را بايد 300 هزار تومان خريداري کرد. بخشي ديگر از اين جنين‌هاي سقط شده به رستوران‌ها مي‌رود؛ رستورانهايي که سوپ درست مي‌کنند و براي قوه جنسي اينها را مي‌پزند هر ظرف 1000 دلار مي‌فروشند.
در سال 50 ميليون سقط جنين در جهان اتفاق مي‌افتد که 30 ميليون آن قانوني و 20 ميليون آن غيرقانوني است که سالانه باعث کشته شدن نزديک به 600 هزار نفر زن مي‌شود. چيزي در حدود 50 هزار مورد آن مبتلا به جامعه ماست؛ موضوعي نيست که ساده به آن بتوان نگاه کرد و ساده از کنارش گذشت.
ما بايد از وجوه مختلف، مباحث را ببينيم چرا که تنها مربوط به يک موضوع ساده نيست؛ بلکه موضوعي است که بايد وجه شهرسازي و معماري آن را هم ببينيم، همينطور وجه تعليم و تربيت، پوشش، رسانه‌ها و سينما و غيره آن را هم ببينيم. يعني نمي‌شود سينماي ما از صبح تا شب چهارچنگولي و پوپک و مش‌ماشاءالله بسازد، بعد انتظار داشته باشيم دخترمان محجبه باشد! نمي‌توانيد تمام شهر را بي در و دروازه مملو از تمام نمادها و ساختمانها و نمايشگاه‌هاي معماري ماسوني کنيد و توقّع به وجود آمدن شهر سالم هم داشته باشند. معماري شيطاني و ماسوني مانند ابراج‌البيت در پشت سر مسجدالحرام و مشابه آن تمام نيروها و انرژي‌هاي شيطاني را بر روي شهر مذهبي مي‌ريزند. کار خيلي جدي‌تر از اين حرفهاست؛ چرا که از قبل پيش‌بيني کرده‌اند که در ميان سازمانهاي شما رسوخ کنند. کار به جايي رسيده که به نام ولايت و ولي فقيه بزرگترين پارک خاورميانه را مي‌سازيد اما معماري مسجد آن را همچون معماري فراماسونرها با ستون‌هاي معابد يهودي به اسم مناره بالا مي‌آوريد. مي‌خواهيد بگوييد اين طوري زيباست. معذرت مي‌خواهم مردم که پوست خربزه نخورده‌اند. چرا فکر مي‌کنيد که مردم پوست خربزه مي‌خورند؟
چرا وقتي شهرداري‌هاي مناطق شما مي‌خواهند مسجد بسازند، مسجد را كپي معبد و هيکل سليمان يهوديان و بني‌اسرائيل و با معماري بي‌هويّت مدرن مي‌سازند چه در شهرک غرب، چه در خيابان آزادي و چه در پارکي که به نام ولايت ساخته‌ايد. برويد نقشه مسجد پارک ولايت را نگاه کنيد. حالا با افتخار هم روي صفحه اول روزنامه هشمهري عکس ستون هيکل سليمان را به اسم مناره‌هاي مسجد ولايت چاپ مي‌کنيد و در تمام مسير خيابان ولي‌عصر نرده‌هايي مي‌سازيد که اين نرده‌هاي استيل همه چشم‌هاي فراماسونري را تداعي مي‌کنند. آيا کارشناسان شما آگاه نيستند؟ بنا، شان و حيثيت و روح دارد و هر بنايي روح خودش را در ساکنان آن شهر حاکم مي‌کند. بعد شما با چه برنامه‌اي مي‌خواهيد تمام تاثيرات اين بناهاي شيطاني را خارج کنيد‌؟! چرا مطالعات فرهنگي پشت سر شهرسازي شما نيست؟ نقشه سال 2020 را در روزنامه‌ها ببينيد. در اين سال تهران به شهري شبيه لاس گاس ايالات متحده آمريکا که شهر قمارخانه‌هاست، تبديل مي‌شود.

آيا امام‌شناسي در آموزش و پرورش هست؟
 

و بنده همچنان که راجع به شهرسازي سوال مي‌کنم از وزير آموزش و پرورش ايران سوال مي‌کنم که رسول خدا(ص) فرمود: «هرکس بميرد و امام زمان خويش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلي است.»
بفرماييد ببينيم از تعداد مردان و زناني که طي 20 سال گذشته به گورستانها سپرده شدند چه تعدادشان معرفت دربارة امام زمان(عج) داشته‌اند؟ چه تعداد از جوانان و دانش‌آموزاني که از دبيرستانها فارغ‌التحصيل شده‌اند و چه درصدي از تعليماتي که شما داده‌ايد معرفت درباره امام زمان(عج) بود و باعث شده جوانان امروز ما از مرگ جاهليت خلاصي پيدا کنند؟ مي‌گويند چرا به مسئولان فرهنگي ايراد مي‌گيريد و نقد مي‌‌کنيد؟ معلوم است که نقد مي‌کنيم. اگر من معلم نقد نکنم چه کسي بايد اين کار را انجام دهد؟!
من به مصاديق مختلف جاهليت مدرن در مناسبات مختلف، چه معماري چه شهرسازي چه لوازم آرايش و چه شرب خمر و چه کشتار جنين‌ها اشاره کردم. اما بعضي از مادران ما براي حفظ زيبايي اندام سقط جنين مي‌کنند! چنانکه براي حفظ زيبايي به کودکان شير نمي‌دهند!

کشتار خاموش توسط ائتلاف صليب و صهيون
 

اما پرده‌اي ديگر به نام کشتار خاموش وجود دارد که به مراتب سخت‌تر از کشتار جنين‌ها است. سالانه هزاران جنين را مي‌کشند اما اين بار ما با نوع کشتار خاموش رو به رو هستيم. مردان و زنان سالم را در سکوت مي‌کشند. سران مجامع مخفي يعني ائتلاف صليب و صهيون ساکنان شرق اسلامي و ساکنان آمريکاي لاتين را به عنوان مصرف کنندگان بي‌مصرف و مزاحم براي حکومت جهاني بني‌اسرائيل مي‌كشند. مي‌گويند در حکومت جهاني بني‌اسرائيل اين تعداد جمعيت به درد نمي‌خورند چون مصرف کننده بي‌مصرف است. لذا از طرق مختلف اقدام به نابودي نسل‌ها کرده‌اند. اما کشتار خاموش چگونه صورت مي‌پذيرد و مصاديق آن چيست؟
اي کاش مطالعات جدي در کشور در اين‌باره اتفاق بيفتد. تا زمان پدر بزرگ و مادر بزرگ بنده، مردم 100 سال عمر مي‌کردند، الان 50 ساله‌ها را به خانه سالمندان مي‌فرستند. آن هم مرداني که تا 70-60 سالگي قدرت زاد و ولد دارند. چه شده است که سن پيري مردم پايين آمده است اين همان حاصل کشتار خاموش است. طبق اطلاعات و آماري که وجود دارد اين سران مجامع مخفي يعني ائتلاف صليب و صهيون از طريق عرضه مواد عقيم کننده جمع کثيري ازجمعيت مردم جهان را کاهش داده‌اند. بخشي از حبوبات و مواد غذايي که به عراق و افغانستان فرستاده‌اند حاوي مواد عقيم کننده بوده است و زنان و مردان مسلمان را از کار انداخته است. در کشورهايي که در زمره وارد کننده دارو هستند! کمپاني‌هاي چند مليتي داروهاي مختلف‌شان را با مواد عقيم‌کننده مخلوط مي‌کنند. جهت اطلاع بدانيد بزرگترين کمپاني‌هاي داروسازي جهان مربوط به 5 كمپاني صهيونيستي است. بيچاره ساکنان آمريکاي لاتين تا چشم باز کردند به ناگاه متوجه شدند هزاران زن عقيم هستند! بررسي کرده‌اند و ديدند دختران جواني که يک بار خواسته‌اند زاد و ولد کنند، وقتي به دکتر مراجعه کرده‌اند. دکترها دائم به آنها گفته‌اند سزارين کنيد. زن بيچاره براي زايمان به بيمارستان مراجعه کرده، بدون اجازة او رحمش را خارج کرده‌اند. هزاران زن در آمريکاي لاتين تنها يک بار بچه‌دار شده و بعد زاد و ولد نکرده‌اند.

توطئه‌اي به نام کنترل جمعيت!
 

يک راه ديگر که خيلي شيک و زيباست اين شعار است که يک يا دو بچه کافي است، زندگي راحت با بچه کمتر. خانواده‌ها تا نسل پدر من 6-7 بچه داشتند؛ الان يک بچه و خيلي از دستش در برود 2 بچه. چنان از طريق رسانه‌ها کنترل جمعيت را شايع کردند که ديگر هوا و ميل و هوس داشتن فرزند را از ميان مردم برداشته‌اند. جوان تا 35 سالگي که گرفتار دانشگاه است بعد هم که ازدواج مي‌کند يک بچه مي‌آورد و خلاص. از تبعات آن اين مي‌شود که جمعيت کشورهاي متدين پايين مي‌آيد . طي 20 سال آينده ايران يک کشور پير مي‌شود چون تعداد زاد و ولد پايين آمده است.
تا اين صحبت را مي‌کنيم مي‌گويند آقا شما جامعه‌اي مي‌خواهيد که جمعيت کلان فقير داشته باشد. چه کسي گفته ما جمعيت کلان فقير مي‌خواهيم؟ ما جمعيت شيعه را مي‌خواهيم که زينت محمد و آل محمد(ص) باشد. چرا با اعمال روش‌هاي عدالت‌جويانه همين دارايي موجود را بين مردم تقسيم عادلانه نکنيم؟ ما مي‌گوييم خانواده‌هايي پر جمعيت مومن، صالح و سالمي که به برکت داشته‌ها و دارايي‌هاي شيعه خانه امام زمان(عج) در رفاه هم زندگي کنند، بايد داشته باشيم.
آنها مي‌خواهند کشورهاي اسلامي ضعيف باشند؛ چرا سياست کنترل جمعيت در آمريکا اعمال نمي‌شود؟ آقايان پزشک و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي چرا نمي‌گويند کنترل جمعيت در روسيه اعمال نشده است؟ چرا جمعيت خانواده‌هاي 8-9 نفره در آمريکا داريم؟ چرا در فلسطين اشغالي کنترل جمعيت اعمال نشده است؟ چرا در ايران در ميان 75 کشور توسعه يافتة جهان، از لحاظ کنترل جمعيت رتبه اول را به دست آورده ولي آمريکايي‌ها نياورده‌اند؟ چرا شيعيان که ياري‌دهندگان امام زمان(عج) هستند و امام به وجود آنان افتخار مي‌کند و قرار است به عنوان زمينه‌سازان ظهور پرچم زيبا و مقدس را به دست امام بسپارند، کنترل مي‌شوند؟ چرا در اين سرزمين که در سال اول از ظهور بايد به سمت امام حرکت کنند و امام را در تاسيس دولت کريمه‌اش ياري کنند، اين بلا سرشان بيايد؟ بعد پزشکي که بيماري معده‌درد و کليه درد را معالجه مي‌کند 6 ماه بايد در نوبت بمانند تا حقشان را از بيمه‌ها بگيرند. اما پزشکاني که وازکتومي مي‌کند، در جا پولش را از بيمه دريافت مي‌کند! آيا اين اتفاقي است؟ براي معاينة يک سرماخوردگي بايد 9 هزار تومان به پزشک بدهيم، اما وازکتومي مجاني است و افتخار هم مي‌کنند. من اين موضوع را در راديو معارف گفتم، آيا جواب امام زمان(عج) را مي‌توانيم بدهيم؟ اين در حالي است که رشد جمعيت در ايران طبق آمار 6/1 درصد است. اگر اين روند ادامه پيدا کند به دليل تکثير دائم و قوي خانواده‌هاي غير شيعي ظرف 20 سال آينده بيشتر جمعيت ايران شيعه نخواهد بود. اين آمار در خانواده‌هاي غيرشيعي در ايران 7 درصد است. بعد مفتي وهابي سلفي حکم صادر مي‌کند که واجب است هر مرد 4 زن و 20 فرزند داشته باشد! شيعه هم با افتخار يک گل پسر دارد و دايم عکسش را به رخ دوستان مي‌كشد.
به هر صورت ما با چنين روش کنترل جمعيت و چنان سياستي رو به رو هستيم.

برنامه شيطاني نابودي جمعيت مسلمانان به خصوص شيعيان
 

شخصيتي شيطاني به نام بيل‌گيتس کسي است که عضو مجامع مخفي صهيونيستي است و اين ملعون در کنار شخصيت حيواني راکفلر يک انبار به نام انبار روز قيامت در بلژيک ساخته‌‌اند آن هم در عمق 1100 کيلومتري قطب شمال. 3 ميليون نوع بذر را براي آن حکومت جهاني بني‌اسرائيلي ذخيره آماده کرده‌اند و تمام بذرهاي سنتي و بومي را در کل جهان طبق يک برنامه دقيق از بين برده‌اند. او در يک سخنراني گفته است جمعيت جهان دارد بالا مي‌رود و گاز2Co اضافه مي‌شود. ما بايد ترفندي براي کم کردن تعداد جمعيت داشته باشيم. بايد رشد جمعيت را از طريق مصرف مواد غذايي و واکسن‌ها و داروها به صفر برسانيم.
آنچه که مسلم است جهان قبل از ظهور قائم(عج) مبتلا به جاهليت مي‌شود که از آن به عنوان جاهليت ثانويه ياد کرده‌اند که بنده اسم آن را جاهليت مدرن گذاشته‌ام. اما اقداماتي که امام(ع) وقتي تشريف‌فرما مي‌شوند براي مبارزه با جاهليت مدرن انجام مي‌دهند چيست؟ از امام صادق(ع) دربارة سيره امام مهدي(عج) سوال کردند فرمودند:
«مهدي(ع) همان كاري را كه رسول خدا(ص) انجام داد، انجام مي‌دهند. بدعت‌هاي موجود را خراب مي‌كند. چنان‌كه رسول خدا(ص) اساس جاهليّت را منهدم نمود، آنگاه اسلام را از نو بنا مي‌كنند.»
همچنين امام محمّدباقر(ع) فرمودند:
«هنگامي كه قائم قيام نمايد به سيره و روش رسول الله(ص) رفتار مي‌كند تا اسلام را ظاهر و آشكار كند.» پرسيدم سيرة رسول خدا(ص) چه بوده؟
فرمودند: «آنچه از جاهليّت وجود داشت را بي‌اعتبار و با مردم به عدالت رفتار نمود و همين گونه هنگامي كه قائم قيام نمايد، آنچه از سكون و سستي و كژي در ميان مردم است را نسخ و با آنها به عدالت رفتار خواهد كرد.»
و لازم است. ما نمي‌توانيم ابراج‌البيت و بناهاي شيطاني را - که بزرگترين برج بالاي مسجدالحرام ساخته شده است که کاملا روي مسجدالحرام سايه انداخته است؛ امّا مي‌توانيم در بناها، معماري و شهرسازي خودمان تجديدنظر كنيم. خراب کنيم. ابراج‌البيت، جاي خانه ابوسفيان توسط فراماسونرهاي شيطان‌پرست ساخته شده است. آنها در داخل اين بنا و طبقات آن اعمال شيطاني حرام رو به روي خانه خدا انجام مي‌دهند. چون بناهاي معماري هرمي شيطان پرستان از طريق مناسک شيطاني با نيروهاي شيطاني ارتباط برقرار مي‌کنند و ميدان انرژي و امواج روحاني را تضعيف و اموج شيطاني را جاري و ساري مي‌کنند. به همين جهت است که مي‌گوييم اين بناهاي هرمي که سرتاسر شهر تهران را پر کرده ، کار خودش را مي‌کند و نمي‌گذارد مساجد و امامزاده‌ها کار خودشان را انجام دهند.
نيروها و جنود شيطاني اجازه و امکان گذر کردن اطراف بناهاي مذهبي را ندارند به همين خاطر نيروهاي شيطاني از حاشيه مساجد و امامزاده‌هاي شهرهاي مذهبي مي‌روند. در زمانهايي همچون ليله‌الرغائب، 13 رجب، شبهاي قدر و در اماکني مثل اطراف مسجدالحرام، امامزادگان و حرم امام‌رضا(ع) رفت و آمد نيروهاي رحماني سهل و راحت مي‌شود؛ چون مزاحم ندارند. به همين خاطر ارتباط معنوي سهل و ساده و دعا مستجاب مي‌شود. اين نکات را مومنين به خوبي متوجه نيستند ولي شياطين خوب مطلع هستند؛ لذا تمهيداتي چيده‌اند و آمده‌اند آرام، آرام تمام اماکن مذهبي را در محاصره اماکن شيطاني برده‌اند مثل همين ابراج‌البيت و بناهاي هرمي اطراف مصلاها و اطراف حرم امام رضا(ع) در ايران.
اين بناها و اعمالي که در آن انجام مي‌شود قدرت و پر و بال به نيروهاي شيطاني داده و براي ملائک و ارواح مومنين و جنيان مومن مزاحمت ايجاد مي‌کنند و بدين ترتيب دست و بال همه اينها بسته مي‌شود و ديگر آن تاثير قبلي را نمي‌گذارد. علما و بزرگان مي‌دانستند که مي‌گفتند شهر بايد در پناه مسجد و امامزاده باشد تا اين چتر حمايتي روي مردم کشيده شود و مردم راحت‌تر ارتباط برقرار کنند. لذا وقتي امام‌زمان‌(ع) تشريف مي‌آورند بدعت‌ها و ابنيه شرک و نفاق را خراب مي‌کنند. ان‌شاءالله و چنانکه رسول خدا(ص) انجام دادند اساس جاهليت را منهدم و آنگاه اسلام را از نو بنا مي‌کنند. امام وقتي تشريف مي‌آورند با امر جديد خواهند آمد آنچنان‌که حضرت پيامبر(ص) در آغاز اسلام مردم را به امر جديد دعوت فرمود.
حضرت اميرالمومنين(ع) مي‌فرمايد: اسلام غريبانه آغاز شد و به زودي به غربت باز خواهد گشت. فرمودند اي ابامحمد، داعي ما از اهل‌بيت دعوت جديدي را اعلام خواهد کرد همان‌طور که رسول خدا(ص) را به اجابت آن دعوت فراخواند.
به عبارتي بيان مي‌کنند آنچنان دين غريب مي‌شود که وقتي امام زمان(عج) دين رسول خدا را مي‌آوردند، همه گمان مي‌کنند اين يک دين جديدي است. سيره آن حضرت چنين است که آنچه از جاهليت وجود داشت را بي‌اعتبار و با مردم به عدالت رفتار مي‌کنند و آنچه از سکوت، سستي، کژي در انديشه و عمل خلق روزگار هست را از بين مي‌برند.
منبع:موعود
ارسال توسط کاربر محترم سایت : iranianboy




 

نسخه چاپی