ميله جادويي

ميله جادويي
ميله جادويي


 






 
با داشتن يا ساختن اين ميله مي توانيد با يک تير دو نشان بزنيد
در اين بازي مي توانيد از توانايي هاي عجيب يک ميله جادويي براي سرگرم کردن دوستان يا تماشاچي ها استفاده کنيد. جالب اينجاست که با داشتن اين ميله و يادگرفتن اين بازي از فارانوس مي توانيد دو بازي را به صورت همزمان اجرا کنيد و با يک تير دو نشان بزنيد. يعني با يک ابزار مي توانيد دو بازي را اجرا کنيد. اگر بازي هاي شعبده را دنبال مي کنيد بهتر است بدانيد تمرين کردن مهم ترين عامل يک اجراي موفق است. دقت کنيد که اين بازي آن قسمتي است که شعبده بازها بين اجراهاي مهم شان انجام مي دهند تا جو را آماده نگه دارند و حوصله تماشاچي ها سر نرود. به هر حال اين بازي هاي دو گانه سرگرمي خوبي براي جمع دوستان است.
1-ميله را در دست تان بگيريد؛ طوري که قسمت اضافه آن از پايين دست تان بيرون بزند و آن را به تماشاگران نشان بدهيد. به آنها بگوييد که ميله به حرف شما گوش مي کند.

ميله جادويي

2-حالا به ميله دستور بدهيد که آرام به سمت بالا بيايد و تماشاگران مي بينند که اين اتفاق مي افتد و ميله به دستور شما به حرکت درمي آيد.
3-بهتراست خيلي سريع بازي را تمام کنيد چون ميله به دستور شما پايين نمي رود. همان طور که در عکس مي بينيد، دليلش اين کشي است که از داخل ميله بيرون آمده و شما بايد طوري آن را بکشيد که با شل شدن دستتان ميله را به طرف بالا هل بدهد.
4- هنوز شعبده تمام نشده است؛ حالا بگوييد مي توانيد کاري کنيد که يک دستمال در نوک ميله ظاهر شود. با اجي مجي گفتن يک دستمال نوک ميله جادوي شما ديده خواهد شد.
5- همان طور که حدس زده ايد باز هم کار، کار همان کش است. مي توانيد با بستن دستمال به نوک کش آن را توي مشتتان پنهان کنيد. دستتان را که باز کنيد، دستمال به طرف نوک ميله مي پرد.

ميله جادويي

منبع: ماهنامه شاهد یاران، شماره 22



 

نسخه چاپی