شادابي و درخشندگي را در آرايش موهاي رنگ شده دريابيد!

شادابي و درخشندگي را در آرايش موهاي رنگ شده دريابيد!
شادابي و درخشندگي را در آرايش موهاي رنگ شده دريابيد!


 






 

حالت دادن به موهاي رنگ شده
 

کداميک بيشتر براي شما مهم است: مويي که زيبا آراسته شده است، يا رنگ موي زيبا و درخشان؟ نمي توانيد تصميم بگيريد؟ لازم نيست يکي را انتخاب کنيد! محصول جديد براون: سري جديد و خارق العاده ساتين هير براي موهاي رنگ شده. ساتين هير از کمرنگ شدن رنگ مو جلوگيري مي کند!
همه ما اين را تجربه کرده ايم: شما تازه موهايتان را به زيبايي رنگ کرده ايد و خوشحال هستيد.. ولي بعد از مدتي رنگ موي شما به آن جذابي که قبلاً بود، نيست. چرا؟
ما معمولا فکر مي کنيم کم رنگ شدن موها فقط به خاطر شستن مو، اشعه ماوراء بنفش يا کلر استخر است. مگر نه؟
خوب، همه بله و هم خير. باور مي کنيد يا نه، بيشتر ابزار گرم کننده و حالت دهنده مو منجر به رفتن رنگ مو مي شوند. ولي اکنون توسط براون راه حلي براي اين مشکل وجود دارد.
معرفي سري جديد ساتين هير براون مخصوص موهاي رنگ شده: يک سشوار، يک حالت دهنده مو و يک اتوي مو که طراحي شده اند تا نه تنها حالت و مدل فوق العاده اي به موي شما بدهند، بلکه به رنگ موي شما دوام نيز ببخشد.
رمز اين سري جديد مخصوص موهاي رنگ شده، تکنولوژي استثنايي نگهدارنده رنگ با ساتين يون است.
ساتين يون، موي لطيف و رنگ شده شما را از خشک شدن محافظت مي کند، ضمن اينکه تا 70 درصد از رفتن رنگ موي شما جلوگيري مي کند: همزمان، حالت زيبا و آراسته اي به موي شما مي دهد، که ويژگي محصولات موي براون است.
چطور؟ خوب، در حاليکه داريد موهايتان را با اين محصول حالت مي دهيد، ساتين يونها آثار منفي سطح موي شما را خنثي کرده و با خشکي معمولي بعد از سشوار کشيدن يا صاف کردن مو مقابله مي کنند. براي کامل کردن اين تکنولوژي نوين، هر يک از محصولات اين سري، به نحوي طراحي شده اند که مدل موي مطلوب شما را با درجه حرارت مناسب، ارائه مي کنند! بنابراين، ديگر احتياجي نيست که بين رنگ درخشان و جذاب و مدل و حالت قشنگ يکي را انتخاب کنيد. اکنون شما مي توانيد هر دو را با هم داشته باشيد.
اتوي موي ساتين هير براي موهاي رنگ شده اتوي موي ساتين هير داراي صفحات سراميکي منحصر به فردي است که سه برابر از صفحات اتوي موي معمولي صاف تر است. سطح بسيار صاف و بدون اصطکاکي که به راحتي روي مو مي لغزد و يک تنظيم کننده حرارت ويژه که بر حسب اينکه مو نازک، معمولي يا ضخيم باشد تنظيم مي شود. اتوي مويي که نه تنها براي صاف کردن مو فوق العاده است، بلکه به خاطر داشتن تکنولوژي محافظت رنگ با ساتين يون، تا 70% از کم رنگ شدن مو جلوگيري مي کند!
سشوار ساتين هير براي موهاي رنگ شده اين سشوار يک دهانه متمرکز کننده منحصر به فرد دارد که هواي خنک محيط را با جريان هواي سشوار مخلوط مي کند تا با دماي کمتر، نسيم ملايمي در سطح بزرگتري ايجاد کند. علاوه بر اين ويژگي محافظ رنگ مو به منظور جلوگيري از خشک بيش از حد موي رنگ شده ، گرماي کنترل شده اي ايجاد مي کند در عين حال که رطوبت اضافي مو را تبخير مي کند، تضمين مي کند که مو هرگز بيش از اندازه خشک نشود.

حالت دهنده ساتين هير براي موهاي رنگ شده
 

فر و موج هاي درخشان و فوق العاده ايجاد مي کند ! با يک تنظيم کننده حرارت ويژه که بر حسب اينکه موي شما نازک، معمولي يا ضخيم باشد تنظيم مي شود.
به علاوه داراي يک طراحي قابل انعطاف است که گير کردن مو را به حداقل مي رساند و در عين حال از کم رنگ شدن رنگ جلوگيري مي کند. لوله سراميکي آن که طراحي منحصر به فردي دارد از خشک شدن زياده از حد مو جلوگيري مي کند و اختصاصاً براي محافظت از نوک حساس مو در مقابل هر گونه آسيب طراحي شده است.
منبع: موفقيت شماره 181



 

نسخه چاپی