۵ دلیل برای پرهیز از گوگل پلاس!

۵ دلیل برای پرهیز از گوگل پلاس!
۵ دلیل برای پرهیز از گوگل پلاس!


 





 
بسیاری از کاربران گوگل پلاس را خیلی دوست دارند، اما مشکلات ابتدایی زیادی دارد. اگرچه شما ممکن است با این مشکلات کنار بیایید، اما بسیاری ترجیح می دهند فعلا از آن استفاده نکنند.
گوگل پلاس می تواند بهترین شبکه ی اجتماعی باشد، با این حال مشکلات ابتدایی زیادی دارد و بهتر است فعلا آن را کنار بگذاریم.

۵ دلیل برای پرهیز از گوگل پلاس!

گوگل پلاس نسخه ی بتا است
 

اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشد اینست که گوگل پلاس نسخه ی بتاست. وقتی میگویم بتا ، به این معناست که قابل اتکا نیست، مانند اتومبیلی که مشکل جدی موتور داشته باشد.گاهی شما را به مقصد می رساند و گاهی در میانه راه وا می گذارد. البته تا الآن مشکل جدی در گوگل پلاس رخ نداده است، فقط گاهی افراد وارد حلقه ها می شوند و یا از آن خارج می شوند و برخی از پست ها برای مدتی ناپدید می شوند.
در حال حاضر گوگل پلاس خیلی قابل اتکا نیست . بزودی بهتر از این خواهد شد.اما اگر توقع دارید تمام خواسته های شما را برآورده کند اینگونه نخواهد بود.

باور کنید که گوگل پلاس بتاست
 

از آغاز گوگل نسخه ی بتا را در اختیار کاربران قرار داده است. اغلب، حتی در نسخه ی بتا نیز، برنامه هایی مثل جی‌میل خیلی خوب کار می کردند و عملکرد امروز و دیروزشان مانند هم بود. اما در مورد گوگل پلاس اینگونه نیست.
حتی وقتی گوگل پلاس درست کار می کند، دائما در حال تغییر است. چیزی که امروز کار می کند فردا ممکن است کاملا متفاوت عمل کند. بیشتر این تغییرات برای بهتر شدن است. اما شما نمی توانید امروز سراغ گوگل پلاس بروید و انتظار داشته باشید که مانند دیروز کار کند.
این مساله مخصوصا برای کسانی که از افزونه های مرورگر گوگل پلاس استفاده می کنند مشکل ساز است. تعداد زیادی از این افزونه ها موجود است و برخی از آنها واقعا خوبند. اما افزونه ای که امروز فعال است ممکن است فردا قابل استفاده نباشد؛ یا اینکه گوگل پلاس خود را با افزونه ای که کاربردی برایتان ندارد هماهنگ کند.
سرانجام، ابزارهای مختلف با گوگل پلاس هماهنگ خواهند شد اما تا آن زمان راه زیادی در پیش است.

هویت های واقعی
 

دوست دارید با هویت واقعیتان در اینترنت ظاهر شوید یا اینکه گمنام باشید. اگر دوست ندارید هویت واقعی تان مشخص شود،گوگل پلاس برایتان مناسب نخواهد بود. اگر چه گوگل تغییراتی را در مدیریت نام گذاری گوگل پلاس اعمال کرده است، اما هم چنان به سمتی پیش می رود تا کاربران از نامهای واقعی خود استفاده کنند و یا حداقل از نام هایی استفاده کنند که بیشتر با آن در نت ظاهر می شوند.این موضوع برای خیلی ها مشکل ایجاد کرده است.
اگر می خواهید خلوتتان در شبکه ی اجتماعی محفوظ بماند، گمان نمی کنم هیچ یک از شبکه های اجتماعی بزرگ همچین امکانی را برایتان فراهم کند. به جای آن از شبکه های اجتماعی فدراسیونی مثل Disapora,Hubbub وStatusNet استفاده کنید. در این شبکه ها همه ی امکانات،از هویت کاربران گرفته تا نرم افزار و سرور نیز در اختیار کاربران است. مطمئنا فیس بوک برای حفظ خلوتتان جای مناسبی نخواهد بود.

بی ثباتی اکانت
 

گوگل برخی از کاربران را به خاطر هویت جعلیشان و یا به خاطر نقض برخی قوانین (که به نظر خنده دار می آید) بیرون کرده است. برخی اعلام کرده اند که دچار چنین مشکلی شده اند. اگرچه شما می توانید حساب خود را بدون هیچ گونه تغییری در آن پس بگیرید اما به درد سرش نمی ارزد.

سوتدبیر گوگل پلاس
 

مشکلات اساسی که مشاهده شده نشان می دهد،گوگل به اندازه کافی وقت صرف آنها نکرده است. هم چنین به نظر می آید افراد کافی برای مدیریت سیستم ندارند.گوگل با تکیه بر ربات ها مدیریت روزانه را انجام می دهد. ربات های تبلیغاتی، کاربر جعلی و اشکالات سیستم های دیگر به چشم می خورد.
قبل از آماده سازی گوگل پلاس برای میلیون ها کاربر،گوگل بایستی قوانینی را وضع و مدیریت می کرد تا همه از آن پیروی کنند.
این موضوع غیر قابل تصور نیست.گوگل پلاس از هر شبکه ی اجتماعی دیگری سریع تر رشد کرده است و گوگل تا این حد انتظار نداشته است. اگرچه دلایل خوبی برای وجود چنین مشکلاتی هست ولی نمی توان وجود آنها را منکر شد.
با همه ی اینها ،بسیاری از ما همچنان عاشق گوگل پلاس هستم. اما اگر نمی توانید این مشکلات را تحمل کنید، عضو آن نشوید. صبر کنید تا زمانیکه همه چیز مرتب شود و آن وقت همه گوگل پلاس را دوست خواهند داشت. اما آن زمان امروز نیست.
نظر شما چیست؟ آیا فکر می کنید هنوز زود است به اعتماد و وقت خود را خرج گوگل پلاس کنیم؟
در اینجا تعدادی از این مشکلات را لیست شده است. اگر نمی توانید آنها را تحمل کنید، سراغ گوگل پلاس نروید. به خاطر داشته باشید که برای حل مشکلات زمان لازم است.
منبع:http://www.barsam.ir
ارسال توسط کاربر محترم سایت : hasantaleb




 

نسخه چاپی