واقعا سریعترین مرورگر اینترنتی کدام است؟!

واقعا سریعترین مرورگر اینترنتی کدام است؟!
واقعا سریعترین مرورگر اینترنتی کدام است؟!


 





 
هدف این مقاله نشان دادن سریعترین مرورگر اینترنتی مخصوص کاربران کامپیوتر‌های دسکتاپ با معیار‌های مشخص بود. این آزمایش با بهره مندی از اینترنت با پهنای باند بالا اندازه گیری شده است.
داده‌های جم آوری شده در یک چارچوب زمانی‌ یک ماهه انجام گرفته است داده‌های این آزمایش از ۱.۸۶ بیلیون اندازه گیری بر روی ۲۰۰ وب سایت انجام شده است. برنده چه کسی‌ بود؟ جای تعجب ندارد که بگوییم نفر اول این رقابت گوگل کروم بود.

واقعا سریعترین مرورگر اینترنتی کدام است؟!

متریک اول در این آزمایش زمان لود شدن صفحات می‌باشد
در این آزمایش زمان لود شدن با رنگ آبی نشان داده شده است. در این بخش گوگل کروم ۱۲ که آخرین نسخه این مرورگر هم نمی باشد توانست پایین‌ترین زمان را به دست آورد با زمان ۳.۴۳۳ در صدر قرار گرفت.
در این آزمایش سافاری ۴ و اکسپلورر ۷ بد‌ترین زمان را به دست آوردند که به ترتیب ۶.۱۴۹ برای سافاری ۴ و ۶.۰۰۶ برای اکسپلورر ۷ ثبت شد.
متریک دوم اشاره دارد به مدت زمانی‌ که طول می‌کشد تا تمامی‌ محتوای سایت در مرورگر لود شود که با رنگ سبز در نمودار مشخص می‌باشد.
باز هم در اینجا کرم نتایج قابل قبولی ارائه داد و توانست زمان۲.۳۷۴ را ثبت نماید اما در این قسمت فایرفاکس ۵ با زمان ۲.۱۸ عملکرد بهتری نشان داد و توانست در صدر جدول قرار بگیرد. این آزمایش‌ها توسط شرکت‌های که می خواهند نرم افزار‌هایشان در محیط وب قرار بگیرد صورت گرفت. این آزمایش در محیط‌های واقعی‌ انجام شده و نه در محیط آزمایشگاهی و نتایج واقعی را در پی‌ خواهد داشت.
ابن نکته را در نظر بگیرد که در این ازمایش خبری از اپرا نبود که ممکن بود نتایج دیگری رقم بزند و نکته دیگر اینکه مایکروسافت با ارایه اکسپلورر ۹ هنوز هم نتوانسته نتایج قابل قبولی ارایه دهد.
منبع:http://www.barsam.ir
ارسال توسط کاربر محترم سایت : hasantaleb




 

نسخه چاپی