رسيدن به آرزوهاي دروني

رسيدن به آرزوهاي دروني
رسيدن به آرزوهاي دروني


 





 
هر روز، به هر منوال، ما در حال آشکار ساختن حقايقي از زندگي که در اطراف مان وجود دارند، هستيم. چه بخواهيم و چه نخواهيم و چه در مورد آن اطلاعي داشته باشيم يا نداشته باشيم، تمام چيزهايي که در زندگي ما هستند، به وسيله افکار، گفتار و رفتارمان در نظر ديگران آشکار مي شوند.
طي سال هاي زيادي که با افراد و گروه هاي خاص به منظور کمک براي محقق شدن آرزوهاي شان، آن هم در آرامش کامل، ارتباط داشتم، به اين نتيجه رسيدم که براي رسيدن به يک زندگي سرشار از شادي و موفقيت، 10کليد طلايي وجود دارد که در اين مقاله قصد دارم شما را نيز با آنها آشنا کنم. اگر بخواهيد خواسته هاي تان را عينيت ببخشيد، پيش از هر چيز بايد بدانيد که همه چيز از درون تان شروع مي شود. اين افکار شما هستند که احساسات تان را خلق مي کنند. احساسات باعث ايجاد رفتار متفاوت در شما مي شوند و همين رفتارها هستند که روي اموري که شما در زندگي از خود مقابل ديگران آشکار مي سازيد، تأثيرگذار واقع مي شوند.
از جمله موارد حياتي ديگر که همواره بايد به خاطر داشته باشيد، اين است که به طور کامل دريابيد لازم نيست حتماً تمام اين مراحل را به تنهايي طي کنيد. زندگي ما طوري پايه ريزي شده که براي رسيدن به موفقيت بايد مانند يک ارکستر سمفوني کنار يکديگر و در نهايت هماهنگي و هارموني کار کنيم و در عين حال از نيروهاي طبيعي که براي خوشبختي و سعادت ما آماده به کار هستند، کمک بگيريم. زماني که متوجه شديد بايد دقيقاً چه چيزي را آشکار سازيد، آن وقت بايد اهداف و نيات خود را مشخص کرده، توجه خود را متمرکز نموده و تصويري از آرزوهاي تان را مجسم کنيد. درست مثل اين که در حال حاضر براي تان رخ داده اند، متشکر و قدردان باشيد. براي انتخاب هاي مناسب بعدي به جلو گام برداريد. تصور کنيد که براي هميشه هيچ گونه نگراني، شک و ترديد و ترسي وجود نداشته و آزاد و رها هستيد.
زماني که براي پشتيباني و حمايت خود را با کائنات همسو بسازيد، چيزي نخواهد گذشت که شاهد اسرار و معجزات زندگي و زندگي کردن خواهيد شد.
و حالا 10کليد طلايي براي خلق زندگي که آرزويش را داريد و نحوه آشکار ساختن سرمايه هاي دروني :
همچنان که از اين 10 کليد استفاده مي کنيد، درهاي موفقيت بزررگ شما گشوده مي شوند تا سرمايه هاي بي پايان شخصي، شما را به منصه ظهور بگذارند.
هر روز که از خواب بلند مي شويد، با خود عهد ببنديد که سرمايه هاي دروني و موفقيت خود را بيش از پيش آشکار خواهيد ساخت و طوري زندگي مي کنيد که زندگي تان سرشار از ثروت، دوست داشتن، جذابيت، سلامت و پر از تجربه هاي جديد باشد.
لذت ببريد و بدانيد که شما استحقاقش را داريد.
1-قدرت برتري را انتخاب کنيد که حقيقتاً و کاملاً شما را دوست دارد و به شما عشق مي ورزد. کسي که قلباً به شما علاقه دارد و مي خواهد شما از تمام خوشي ها و ثروت هاي جهان بهره مند گرديد.
2-هنگام طراحي نقشه رسيدن به موفقيت، بهتر است از خوش بيني و توانمندي کمک بگيريد. يک تصوير ذهني کاملاً روشن از آرزوهاي تان مجسم نموده و سعي کنيد در اين راه دقيق، روشن و منحصر به فرد عمل کنيد.
3-هر زمان و هر لحظه حس کاميابي خود را زنده نگه داريد. اجازه ندهيد افکاري نظير کمبود، محدوديت يا چشم و هم چشمي به ذهن تان وارد شوند. فقط با اين حقيقت روبه رو شويد که فراواني بي حد و حصري در کائنات وجود دارد که براي همه افراد از جمله شما کفايت خواهد کرد.
4-در افکار، گفتار و رفتار خود عقايد نيرومند، مثبت و پشتوانه دهنده را به کار بنديد.
5-طبق چيزي که اعتقاد داريد درست است، عمل کنيد. مطمئن باشيد به هر چيزي که فکر مي کنيد، گسترش پيدا خواهد کرد. جايي که توجه تان را به آن معطوف مي کنيد، بايد درست همان جايي باشد که آرزوهاي تان در آن قرار گرفته اند.
6-زماني که در مورد مسائل مالي صحبت مي کنيد، هميشه از حداقل يا بيشتر نيز استفاده کنيد. به عنوان مثال :« من هر ماه مي توانم حداقل 100 هزار تومان يا بيشتر پس انداز کنم.» به حقايق مالي خود، کلمه بهتر را اضافه کنيد. براي مثال :« من در حال حاضر يک مرسدس بنز SL 500 قرمز آلبالويي دارم که داخل آن کرم رنگ است يا بهتر.» سعي نکنيد انرژي هايي که از سوي کائنات به سمت شما روانه هستند را محدود کنيد.
7-سعي کنيد در همه موارد زندگي، گيرنده خوبي باشيد.از هدايا، اسرار و معجزات با روي باز استقبال کنيد و خيلي بازتر با مسائلي نظير شادي، عشق و نعمت هاي فراوان برخورد کنيد.
8-قدردان نعمات زندگي خود باشيد. هر تجربه، هر رابطه و هر سکه يک ريالي که کسب مي کنيد، همه و همه هدايايي هستند که به آن شکل مخصوص، خودشان را آشکار ساخته اند. بايد نسبت به هدايايي که مانند سيلي پر خروش به سمت شما سرازير مي شوند، آگاهي داشته باشيد و از تک تک آنها قدرداني نماييد.
9-نسبت به خود و ديگران سخاوتمند باشيد. هر چيزي که ببخشيد، دو مرتبه چند برابر شده و به خودتان باز مي گردد و اين نمودي از کائنات است که شما براي دريافت آن بايد آماده و خواهان بوده و توانايي اش را داشته باشيد.
10-براي زمان حال، خودتان را آماده کنيد. اگر در گذشته باشيد، احساس گناه و پشيماني به شما دست خواهد داد. اگر زندگي خود را از آينده پر کنيد، با ترس مواجه مي شويد. شما حالا در زمان حال هستيد و توانايي اين امر را داريد که ثروتي بي حد و اندازه و نعماتي فراواني را خلق کنيد.
منبع:نشريه کوچه ما، شماره 16.




 

نسخه چاپی