وصاياي شهدا به مردم در مورد بسيج (2)

اصغر امان : از برادران بسيجي تقاضا دارم كه ادامه دهنده[ي] راه شهدا باشند و از برادر محمدزاده و برادر زرجويان و برادر ملكي و علي اكبري و فاطمي و برادران شانديزي و همه[ي] اعضاي بسيج و انجمن اسلامي استاد علامه
يکشنبه، 19 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وصاياي شهدا به مردم در مورد بسيج (2)
وصاياي شهدا به مردم در مورد بسيج (2)

 

نويسنده: محمدعلي آقا ميرزايي




 

اصغر امان : از برادران بسيجي تقاضا دارم كه ادامه دهنده[ي] راه شهدا باشند و از برادر محمدزاده و برادر زرجويان و برادر ملكي و علي اكبري و فاطمي و برادران شانديزي و همه[ي] اعضاي بسيج و انجمن اسلامي استاد علامه طباطبايي و همچنان برادران اعضاي انجمن اسلامي شهيد بهشتي و برادران حزب الله روستاي ازغد مي خواهم كه به راه خودشان ادامه دهند و با مشكلات پيش آمده از طرف افراد گمراه مبارزه كنند.

اصغر برزگر : تنها وصيتم اين است كه پيرو خط امام امت باشيد و بسيج كه سنگر حسين (عليه السلام) است خالي نكنيد كه به خدا همه شما روز قيامت مسووليد (1) در برابر خون شهدا و اين را بدانيد كه اسلام پيروز است و كفر نابود و نابودشدني است.

اصغر تركاشوند : پدر و برادرانم سنگر مرا در بسيج و جبهه خالي نگذاريد كه دشمنان خوشحال شوند.

اكبر اردلاني : پدرجان همانطوري كه ما را تقويت كرديد براي انقلاب برادرانم را هم تقويت كنيد براي پشتوانه انقلاب و داداش صمد و احسان كوچولو را بفرستيد شركت كنند در بسيج و سپاه و جاي من را خالي نگذارند.

اكبر اسماعيلي : از برادرانم مي خواهم كه در بسيج شركت كنند و پيرو راه ولايت فقيه باشند و از امام اطاعت كنند.

اكبر انصاري : و شما اي مردم بسيج شويد و با شركت خود در جبهه ها آخرين ضربه را بر پيكر دشمن وارد كنيد و بدانيد كه اسلام پيروز است. و شما اي برادران بسيجي بيشتر در بسيج شركت كنيد و بسيج را خالي نگذاريد از دنيا قطع رابطه كنيد و شما اي كساني كه در بسيج بوديد و به بهانه هايي بسيج را ترك كرديد بدانيد كه ما هرگز از شما راضي نمي شويد برگرديد در بسيج، و شما مردم همگي از برادران بسيج حمايت كنيد و كمك كنيد.

ايرج پور غلامي: و شما دوستان هم راه من را ادامه دهيد و در محل الگو باشيد و بسيج و مسجد و جبهه ها را خالي نگذاريد و در مراسم تشييع جنازه ام شماها در رأس كار باشيد و نگذاريد در منطقه كسي بر خلاف موازين اسلام و قرآن قدم بردارد و همه تان مرا حلال كنيد و من همه شما را حلال مي كنم و خدا را فراموش نكنيد و شما امت حزب ا... هميشه هوشيار و بيدار باشيد و خدا را فراموش نكنيد و مساجد را خالي نكنيد و از رهنمودهاي امام پيروي كنيد.

ايرج تورشيري : مساجد را خالي نگذارند با شركت در بسيج محل پشت اين انقلاب را محكم كنند آنچنان كه محكم است زيرا كه اراده خدايي بر جامعه اسلامي ما حكم فرماست.

علي اهوان : شما مردم مي خواهم كه دست از ياري امام امت بر نداريد و با حضور هميشگي خود در صحنه چون گذشته توطئه اشرار و منافقين را خنثي كنيد از اهالي محل مي خواهم كه از برادران بسيجي و نيروهاي مومن محل حمايت كنند همان بسيجي ها كه در جبهه بيشترين شهدا را تقديم انقلاب كرده اند و مي كنند از علما شخصيت هاي صدر كشور اسلام حمايت كنيد از روحانيون متعهد طرفداري كنيد و نگذاريد كه آنها را تضعيف كنند.

بهرام ارجمندي : هميشه پشتيبان خط امام باشيد كه خط امام همان خط تمام پيامبران است پيام من اين مي باشد كه از امام امت خميني كبير آن پير نوراني مواظبت كنند و خود را براي دفاع از ميهن اسلامي بسيج نمايند و به جبهه حق عليه باطل بپيوندند.

بهرام بهرامي : پيام من به شما اين است كه دعا براي تعجيل ظهور امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) و دعا به جان امام امت نور چشم ملت و براي پيروزي رزمندگان را فراموش نكنيد و بعد در سنگرهاي مسجد نمازجمعه و نمازجماعت و بسيج و راهپيمايي ها و غيره شركت كنيد و اين سنگرها را محكم نگه داريد.

بهروز اسدي : از محصلين عزيز مي خواهم كه در بسيج مدارس و انجمن اسلامي شركت كنند و جلوي بعضي از دانش آموزان كه با پوشيدن لباس شيك و رفتارهاي غيرعادي شك مي كنند با آنها رو به رو شده و به آنها اخطار بدهيد و تا مي شود آنها را به امر اسلام راهنمايي كنيد و امر به معروف و نهي از منكر را انجام دهيد.

تقي آقاحسيني : اي كساني كه ايمان آ‌ورديد چيست شما را كه هرگاه كه گفته شود بسيج كنيد در راه خدا نگراني كنيد آيا به زندگاني دنيا در قبال آخرت خشنود گرديد بهره زندگاني دنيا در قبال آخرت جز اندكي نيست، بسيج شويد سبكبار و يا سنگين بار و در راه خدا از جان و مال خويش بگذريد و مال و جان خود جهاد كنيد.

تقي جنتي : از تمام مردم حزب ا... مي خواهم كه رابطه خود را با سپاه و بسيج قطع نكنند و داوطلبانه به جبهه ها بروند و سنگرهاي شهيدان را پر كنند.

تيمور احمدي : جوانان و پيرمردان به گفته امام عزيزمان جامه عمل بپوشانيد و آموزش هاي رزمي و چريكي فراگيريد و در پايگاه هاي مقاومت بسيج شركت كنيد.

جواد جمالي زوراه : با بسيج مستضعفين همكاري نماييد. از شما مي خواهم كه جوان هاي اين انقلاب هستيد بسيج را تنها نگذاريد و همكاري لازم را بكنيد.

حسين جهانفر بابايي : و بدانيد كه اين انقلاب احتياج به خون دارد و احتياج به جوان هاي برومند دارد از فرزندانتان كه مي خواهند به جبهه بروند جلوگيري نكنيد و بگذاريد تا [با] به جبهه آمدن (2) و اهداي مال (3) و جانشان اسلام را ياري دهند و نگهداري كنند تا انشاء الله به دست صاحب اصلي اش حضرت مهدي موعود بسپارند و اميدوارم كه با برادران پاسدار و بسيج همكاري به عمل آوريد و دعا به جان امام و رزمندگان را فراموش نكنيد.

حبيب الله استكي : در امر شركت در نمازهاي جماعت و دعاها به خصوص نماز جمعه فعال باشيد سنگرهاي جبهه و جنگ و بسيج را فراموش نكنيد به حرف هاي امام دقيق شويد و به دستوراتش عمل كنيد.

حبيب تيموري : از كليه برادران بسيجي و بچه هاي محل مي خواهم كه سنگرهاي جبهه را خالي نگذاريد.

حجت الله ابوفاضلي : در بسيج شركت كنيد و حتماً امر به معروف و نهي از منكر را انجام دهيد. اي امت حزب الله هميشه در صحنه همراه با امام و ياران امام باشيد نه يك قدم جلو و نه يك قدم عقب و هميشه به جبهه ها كمك كنيد همان طور كه هميشه كمك مي كرديد با منافقين از خدا بي خبر مقابله كنيد و مراكز فساد و فحشاء را به مقامات مسوول خبر دهيد تا به آن رسيدگي شود و مواظب باشد كه خون شهدا پايمال نشود اي امت حزب الله مساجد را پر كنيد كه «يدالله مع الجماعه» كه اولاً ثواب دارد دوماً دعا در جمع بهتر قبول مي شود مهم تر از همه اين كه چشم منافقين و ضدانقلابيون كور مي شود و اميدشان كمتر، اي امت حزب الله در دعاهاي كميل - توسل - ندبه شركت كنيد و كارهاي شما خالص باشد براي خدا و سخنم پاك من كه تا به الان با انقلاب سازگاري نداشتند مي گويم كه شما نق مي زنيد و مي گويد انقلاب چه كرده ببينم شما براي انقلاب چه كرده ايد به قول امام هي نگوييد انقلاب براي ما چه كرده بگوييد ما براي انقلاب چه كرده ايم.

حسن اردلان : اي دوستان عزيزم از شما مي خواهم در بسيج ها شركت كنيد و راه شهيدان را ادامه دهيد. سنگر كلاس مي توانيد به نداي هل من ناصر ينصرني حسين پاسخ دهيد شما در مدرسه درس بخواهيد و با قلم و كاغذ خود ريشه منافقين و ستون [پنجم] دشمن را ريشه كن كنيد درود بر شما دانش آموزان.

حسن استاد رحيمي : اي كساني كه ايمان آورده ايد جهت چيست كه چون به شما امر مي شود براي جهاد در راه دين بي درنگ خارج شويد چون با گمان به خاك زمين دل بسته ايد آيا راضي به زندگاني دنيا عوض حيات ابدي شده ايد در صورتي كه متاع دنيا در پيش عالم آخرت اندك و ناچيز است انشاءالله كه با عضويت خود در سپاه و بسيج و حضور در ميدان جنگ به نداي هل من ناصر ينصرني حسين زمان لبيك خواهيد گفت.

حسن افخمي راد : من به اين ملت عزيز و شهيد پرور ايران وصيت مي نمايم كه اين امام امت، اين پير جماران را تنها نگذارند و راه اين شهيدان را ادامه دهند درسشان را بخوانند و بهترين راهي را كه مي توانند ادامه دهند درس خواندن است، من از اين برادران بسيج مي خواهم كه اين مدرسه عشق را پر نگه دارند تا چشم دشمنان اسلام كور و خوار باشد.

حسن اميني : اي مزدوران امريكا شما كه مرگ بر امريكا را ننگ مي دانيد بايد بدانيد كه امت ما بيدار است و كسي را به انسانيت قبول دارد كه مقلد راستين امام باشد و باز به مردم محل مي گويم كه اگر واقعاً شما پيرو اماميد پس چرا در بسيج شركت نمي كنيد، چرا دنباله رو روحانيت متعهد مبارز نيستيد فقط دل خوش كرده ايد به اين كه ساعتي در مجلس شهيد مي نشينيد، بدانيد كه اگر امروز به بسيج نرويد از انقلاب حمايت نكرده ايد و درنهايت از اسلام عزيز.

حسن براتي : و صحبت كوتاهي دارم با برادران و خواهران مسلمان ايران، هرچند كه من خيلي كوچك تر از آن هستم كه براي ديگران حرف بزنم، اي برادران جبهه دانشگاهي است مثل يك كارخانه انسان سازي، لذا از برادران تقاضا دارم به جبهه بيايند. اي خواهران و برادران عزيز و ايثارگر با اجتماع خود در بسيج خواهران و ارگان هاي انقلابي مشت محكمي بر دهان آمريكا بزنيد.

حسن بهرامي : بسيج را خالي نكنيد كه بسيج سنگر عشق و علاقه به اسلام خدمت به محرومان و دفاع از حريم و كيان مقدس اسلام است.

حسن بيدرام : اي برادران بسيجي جان بر كف دل سپردگان ا... و اي جهادگران و اي پاك باختگان راه خميني همچنان در راه خدا جهاد كنيد و به دوستان شيطان بتازيد و از آنها هيچ بيم مكنيد كه مكر و سياست شيطان بسيار ضعيف است.

حسنعلي ثابتين : برادران عزيز در اين دعاهايي كه در دل شب مي خوانيد امام امت را اين قلب تپنده مردم مستضعف جهان را دعا كنيد و پيرو خالص او باشيد تا گزندي به شما نرسد و دعاهاي كميل و توسل و دعاهاي ديگررا فراموش نكنيد چون كه به وسيله اين دعاها بود كه ما پيروز شديم و مي شويم، بسيج اين سنگر مستضعفان را فراموش نكنيد و او را پر نماييد.

حسين اسماعيل پور : بسيج مدرسه عشق است و به تمامي دانش آموزان و اهالي شهر خود و كشور خود بگويم كه جنگ را فراموش نكنيد و از پا منشينيد.

حسين اسماعيلي : پدر و مادر عزيزم مرا ببخشيد اگر اذيت و آزاري از دست من ديده ايد مرا حلال كنيد، اگرچه نتوانستم حقتان را آنچنان كه هست ادا كنم و در زندگي ياورتان باشم، من از شما تشكر مي كنم كه گذاشتيد به بسيج بروم و به ياري انقلاب بشتابم و بعد از آن هم خواستم بيايم جبهه گفتيد برو خدا به همراهت و اذن ميدان به من داديد خلاصه بايد مرا ببخشيد و حلالم كنيد، برادران بسيج و سپاه عزيز شما را به خون دوستان شهيدتان قسم مي دهم كه اين انقلاب را تا آنجا كه مي توانيد ياري كنيد و تا مي توانيد سنگرهاي خود را خالي نگذاريد.

حسين بوربور : بسيج و انجمن هاي اسلامي را بايد تقويت نمود، اينها اركان تداوم اسلامي هستند، قدر اين قهرمانان گمنام را بدانيد، شب وروزشان در حال خدمت است و هيچ نظري ندارند جز رضاي خداي متعال.

حيدرعلي حسين پورپيرعلي : وصيت به شما مردم هميشه در صحنه ايران دارم كه هميشه گوش به فرمان رهبر باشيد و امام امت را تنها نگذاريد و هميشه هوشيار باشيد كه منافقان از خدا بي خبر و وطن فروش كه ميان شما مردم رخنه نكنند و حيله گري شما را نسبت به انقلاب و امام بدبين كنند كه همان وقت است كه از مردم كوفه هم بدتر مي شويم كه گول منافقان را خوردند و امام حسين را در صحراي كربلا تنها گذاشتند و شما با رهنمودهاي رهبر انقلاب و فقيه عاليقدر اسلام و مسلمين را ياري كنيد و در بسيج و مسجد و مجالس مذهبي شركت كنيد.

حسين پورجولا : بيدار باشيد و در صحنه باشيد تا اين كه منافقين كوردل نتوانند كاري خلاف اسلام كنند هميشه جلوي آنها بايستيد كه اينها تفاله هاي شيطان بزرگند و جز خرابكاري كار ديگري ندارند و تا آنجا كه مي شود آنها را شناسايي كرده و تحويل مسوولين امر قرار دهيد. سوم اين كه در مساجد شركت كنيد سنگرها را خالي نگذاريد انجمن اسلامي و بسيج را تا مي توانيد اهميتش بدهيد.

حسين جوادي : واقعاً اگر مي خواهيد كه كمي از اسلام خبردار شويد بياييد نماز شب و مناجات و راز و نياز با خداي اين بسيجيان اين پاسداران را ببينيد و همين طور ديگر قواي مسلحه مسلمان.

حسين جوانبخت : پيامي به برادران دانش آموز، كه به فرموده امام بايد در فراگيري دانش و بينش اسلامي بسيار كوشا باشيد اين كه خوب درس خواندن هر حزب الله و استفاده از استعداد به برادر هم رزمم كه در بسيج و سپاه به پاسداري انقلاب مشغولند مسووليت تان بسيار سنگين و دشوار و پر ارزش است بنابراين با فراگيري قوانين اسلام فقط به خاطر اسلام و خدا فعاليتتان را ادامه دهيد و بدانيد كه اسلام پيروز است.

حسينعلي اسفي ريزي : اي مردم سپاه و بسيج و ارتش و دولت و روحانيت را كمك كنيد و آنها را تضعيف نكنيد. اي امت اسلامي مسجد سنگر است و نبايد اين سنگر خالي بماند و مدارس هم نبايد خالي بماند نماز جمعه و جماعات را هم فراموش نكنيد.

سيدحمزه ارجمندي : رزمندگان اسلام با الهام از سخنان گهربار و پيامبرگونه امام و بسيج نيروي مردمي قواي دشمن را شكست دادند و آنها را از خاك ميهن اسلام بيرون كردند و پيروزي هاي بزرگي به دست آوردند.

هيچ گونه فرصتي به منافقان داخلي كه همان وطن فروشان اجنبي هستند ندهيد و نهايت همكاري را با سپاه و بسيج بنماييد اين انقلاب، انقلاب الهي و اسلامي است كه هركس با آن در بيفتد هلاك خواهد شد.

حميدرضا آغاسي : از برادران تقاضا دارم كه در دعاهاي توسل و كميل نيز شركت كنيد و از خدا استغفار كنند و نماز جمعه را هرگز فراموش نكنيد. من از برادرم محمدعلي مي خواهم كه درسش را بخواند و اگر اسلحه ام زمين افتاد اسلحه ام را بردار و از اسلام و دين حفاظت نمايد. از بقيه برادرانم مي خواهم كه در شب ها به بسيج بروند و نگهباني كنند و هرگز از بسيج دست برنداريد.

شهيد حميد ال آقا : سعي كنيد نماز را سر وقت بخوانيد و مساجد را پر كنيد و عضو بسيج شويد.

حميد ابراهيمي : از تمامي برادران پايگاه كه مرا مي شناسند و نمي شناسند مي خواهم كه مرا حلال كنند و اگر بدي يا خوبي از من ديدند به خوبي و بزرگ خودشان به آن مزد و اجر دعاهاي شب و نمازهاي جماعتشان مرا ببخشند و هيچگاه پايگاه را ترك نكنند و خالي نگذارند. با كوچكترين اختلالي اقدام به ترك پايگاه نكنند زيرا كه انقلاب با خون دادن و خون دل خوردن است. از تمام برادران بسيج كه براي اعزام من زحمت كشيده اند تشكر مي كنم.

از تمام پدران و مادران مي خواهم كه فرزندهايشان، برادرهايشان را جهت شركت در بسيج پايگاه و بسيج دانش آموزي پايگاه تشويق نمايند تا فرزندشان در راه حسين بن علي (عليه السلام) تربيت بيند.

حميد اماني : سنگر بسيج و مسجد را ترك ننماييد.

حميدرضا ال بويه : هيچگاه سنگر حسينيه را كه شهدايي تقديم انقلاب كرده تحت هيچ عنواني خالي نكنيد كه از اين مسيرها و از اين پايگاه هاي بسيج است كه خداوند پاكترين بندگان خويش را مي يابد و عاشقاني براي لقا[ي] خدا تربيت مي شوند.

حميدرضا اسفنجاني : با همه تجهيزات و ساز و برگ، بسيجي شويد و در راه خدا با اموال و جان هاي خود جهاد كنيد.

حميدرضا اسكندري : فراموش نكنيد كاملاً مطيع امام امت باشيد قوانين اسلام را زير پا نگذاريد و كليه[ي] مسايل شرعي خود را هم از نماز و روزه، خمس، زكات و ديگر مسايل را رعايت كنيد مساجد را گرم نگهداريد و در بسيج شركت كنيد.

خدا كرم اماني : پايگاه هاي بسيج را حفظ كنيد در سختي ها شكيبا باشيد، و مانند كوه باشيد كه اگر كوه لرزيد شما نلرزيد و تلخي هاي اين جهان فاني را تحمل كنيد، امام علي (عليه السلام) مي فرمايد:«مرارة الدنيا حلاوة الاخرة و حلاوة الدنيا مرارة الاخرة» تلخ كامي جهان شيرين كامي آخرت است و شيرين كامي جهان تلخ كامي آخرت است.

خيرالله ابراهيمي : براي رزمندگانمان دعا كنيد و ادامه دهنده[ي] راه شهدا باشيد پيام شهدا را هميشه به گوش برسانيد پيام مظلوميت آنها را پيام بسيجي هاي عاشق و مظلوم را بسيجي هايي كه شهيد جبهه ها و مظلوم شهرها هستند از آنهايي كه صحبت هاي مرا مي شنوند خواهش مي كنم اين قدر پشت سر شهدا غيبت نكنيد كه بيهوده به جبهه رفتند اي كاش نمي رفتند آنها را شست شوي مغزي داده اند خواهش مي كنم كه اين حرف هاي زشت و پليد را به زبان نياوريد همين شهدا بودند كه نگذاشتند كشورهاي بيگانه به كشورمان حمله كنند.

داوود آقارضايي : چند كلامي با برادران بسيجي، شما كه خودتان مي دانيد كه يك شب پاسداري در راه خدا مساوي با 70 سال عبادت است و همه چشم ها در روز قيامت گريانند مگر سه چشم يكي چشمان شما برادران پاسدار و بسيجي و ديگري چشمان كسي كه از خدا بترسد و در دنيا از خوف خدا گريه كند و سوم چشمي كه از چيزهايي كه خداوند حرام كرده است پوشيده باشد.

برادران عزيز بسيجي ام در نمازهاي شبتان رزمندگان را دعا كنيد و امام عزيز را نيز دعا كنيد و هيچ گاه سنگر برادرانتان را چه در پشت جبهه و چه خط مقدم خالي نگذاريد.

داوود اختباري : برادران وصيت من اين است كه به مادرم بگوييد بعد از شهادت من براي من گريه نكند و به او بگوييد كه مرا حلال كند 16 سال زحمت من را كشيده است و من براي او پسر خوبي نبودم و به خواهر كوچكم بگوييد آنها كه رفتند كار حسيني كردند و آنهايي كه ماندند بايد كاري زينبي كنند و به برادران بسيجي و مردم بگوييد بعد از نماز هميشه امام را دعا كنيد چون او است كه ما را راهنمايي مي كند.

ذبيح الله بهرامي گهرويي : همه ما پاسدار خون شهدا باشيم مردم بايد به شما بگويم كه قدر اين فرزندان انقلاب اين بسيجيان و اين افراد حزب اللهي را بدانيد كه اينها خيلي زود از بين شما مي روند شما را به خدا اين قدر ظلم نكنيد و نگذاريد به افراد خوب اسلامي تهمت زده شود.

رحمت الله اسماعيل زاده ساماني : هنگامي كه شهيد شدم بر من گريه نكنيد بر حسين شهيد گريه كنيد و از برادرانم و اقوام مي خواهم. كه راه من را ادامه دهند بسيج را ترك نكنند درس خواندن را فراموش نكنند و با افراد خوب رفت و آمد داشته باشند.

رحمت الله جمالي : مبادا بين شما ايجاد اختلاف كنند مبادا بگويند پاسدار چيست كه اگر پاسدار نبود كشور هم نبود مبادا بگويند ارتش چيست كه اگر ارتش نبود و پا به پاي پاسدار نبود پا به پاي ملت از امام امت و از ولايت فقيه و اسلام پيروي مي كند مبادا بگويند بسيجي چيست و تخصص ندارد كه اگر بسيجي ها و عشاير نبودند و همكاري نمي كردند و با شما مخالفت مي كردند شما در همان روز اول شكست مي خوريد.

رحمت الله جوانمردي : پس ما همه بايد بسيج كنيم يك وقت به خاطر اميال شخصي خود كوچكترين ضربه اي به انقلاب اسلامي نزنيم و با كمك خدا اين انقلاب را به صاحب اصلي خود يعني امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) تحويل دهيم.

رحيم اميني : خدايا قسم ياد مي كنم به خون عزيزاني كه شهيد مي شوند به خون بسيجي ها تا زنده ام از اسلام و قرآن حمايت مي كنم و جانم را فداي اسلام قرآن و محمد (صلي الله عليه و آله و سلم) و ولايت علي (عليه السلام) مي كنم. برادران : ما رفتيم اما وصيت ما را عمل كنيد و اسلام عزيزمان را ياري كنيد و دست از اهل بيت نكشيد كه اگر اسلام را ياري كنيد خداوند شما را ياري مي كند و شما سعادتمند خواهيد شد و اگر اسلام عزيزمان و قرآن را ياري نكنيد جز به نابودي نخواهيد رسيد و اهل دوزخ خواهيد شد.

رسول ابراهيمي : فرمان خداوند و پيامبر و سربازند گناهكار است و گناهكاران داخل جهنم مي شوند و توصيه مي كنم كه امام را مثل مردم كوفه تنها نگذارند همانگونه كه تا به حال وفادار به امام بوديد و امام را تنها نگذاشته و توصيه مي كنم كه اتحادشان را حفظ كنند كه تنها رمز پيروزي است و با اين سلاح بود كه بر دشمنان اسلام غالب شديم و آنها را بر خاك مذلت نشانديم و اسلام را در دنيا احيا كرديم و مساجد را پر كنيد كه مساجد سنگرند و در بسيج شركت كنيد.

رسول بابايي : با شركت خود در بسيج و نمازجمعه و مجالس مذهبي خط شهدا را دنبال كنيم و شما اي امت حزب الله و بسيجيان عاشق به شهادت گوش به فرمان امام عزيز و روحانيت در خط او باشيد و نگذاريد همچون علي (عليه السلام)‌ درد دل خودش را به چاه بگويد با حضور خود در صحنه هاي سياسي اجتماعي جمهوري اسلامي و ياري دهيد و در مقابل مشكلات و سختي هاي ناشي از جنگ صبور باشيد خداوند صابران را دوست دارد.

رسول ترابي : همشهريان عزيز شما مواظب باشيد كه اين گروهك هاي ضد خدا و خلق در شما رخنه نكنند و بين شما تفرقه اندازي كنند اتحاد خود را حفظ كنيد چون قرآن كريم مي گويد «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ» به ريسمان ناگسستني خدا چنگ زنيد و متفرق نشويد همشهريان عزيزم اگر يكي از اين منافقين يا بيشتر ديديد شناسايي كنيد و به بسيج سپاه پاسداران خبر دهيد تا آنها را دستگير كنند همشهريان اين را بدانيد كه شهر شما از اول انقلاب الگو بوده براي هميشه مواظب باشيد كه اين امتياز را از دست ندهيد و از جنگ زدگان هم خوب پذيرايي كنيد.

همشهريان عزيز و گرامي از شما مي خواهم كه براي خدا كار كنيد و عضو يكي از ارگان هاي انقلاب بشويد يا جهاد يا بسيج يا سپاه و فرزندانتان را هم تشويق به اين كار كنيد برادران بسيج مواظب باشيد كه منافقان در بين شما رخنه نكنند و نفاق افكني كنند و اگر در بين شما بودند آنها را شناسايي كنيد و به مسوولين معرفي كنيد من از سپاه يك تقاضا دارم اگر من كشته شدم روي قبرم آرم سپاه بزنيد چون من از سپاه خيلي خيلي راضي هستم و در عين حال يكي از مهم ترين ارگان هاي انقلابي كشور است و از شما برادران مي خواهم كه اگر لياقت داشتيد عضو سپاه شويد برادران عزيزم اين را بدانيد كه فرمانده[ي] كل سپاه امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف) است.

رضا احمدي : آموزش هاي نظامي و عقيدتي و سياسي را در پايگاه هاي سپاه و بسيج بياموزيد و در جهت سازماندهي لشكرهاي قدس همه نيروي خود را مصروف داريد كه جنگ بين اسلام و كفر و نفاق تا از بين رفتن كفار و منافقين ادامه دارد و شما بايد از اسلام در اين برهه زمان دفاع و حراست كنيد.

شهيد رضا بهلولي : و از شما مي خواهم كه امام امت را هيچوقت تنها نگذاريد و تا آخرين قطره خون خود از امام و روحانيت مبارز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسيج دفاع كنيد. خانواده عزيزم افتخار كنيد كه من در راه خداوند شهيد شدم. برادرانم نگذاريد اسلحه ام روي زمين بماند.

پي‌نوشت‌ها:

1. در اصل وصيت نامه «مسووليت» آمده است.
2. در اصل وصيت نامه «آمدشان» آمده است.
3. در اصل وصيت نامه «مالي» آمده است.

منبع مقاله :
آقاميرزايي، محمدعلي،(1388)، بسيج: گزيده ي موضوعي وصيت نامه شهدا (1)، تهران، سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران، نشر شاهد، اول 1388



 

 



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.