آخرین شایعات درباره ی آیپد نسخه 2015: آیپد پرو و آیپد مینی 4

شاید امروزه مثل گذشته حرف و حدیث های بسیاری در مورد آیپد اپل وجود نداشته باشد ولی باز هم شایعاتی در این مورد شنیده می شود. اکثر شایعات مربوط به iPad Pro و برخی دیگر نیز راجع به نسخه ی جدیدی از iPad mini
چهارشنبه، 30 ارديبهشت 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آخرین شایعات درباره ی آیپد نسخه 2015: آیپد پرو و آیپد مینی 4
آخرین شایعات درباره ی آیپد نسخه 2015: آیپد پرو و آیپد مینی 4

 

مترجم: امین حسین پور
منبع:راسخون




 

شاید امروزه مثل گذشته حرف و حدیث های بسیاری در مورد آیپد اپل وجود نداشته باشد ولی باز هم شایعاتی در این مورد شنیده می شود. اکثر شایعات مربوط به iPad Pro و برخی دیگر نیز راجع به نسخه ی جدیدی از iPad mini می باشد. شایعات مد نظر به شرح زیر می باشد:

iPad Pro

از مدت ها قبل شایعاتی درباره آیپدی با اندازه بزرگتر شنیده می شود و با ارائه آیفون های با اندازه ی بزرگتر در ماه سپتامبر این شایعات قوت گرفته است. iPad Pro به احتمال زیادی مشخصاتی همانند iPad Air2 خواهد داشت. ولی این احتمال وجود دارد که به خاطر صفحه ی نمایش بزرگتر اپل چیپ A8X خود کمی قدرت ببخشد تا بتواند نیاز این صفحه ی نمایش را تأمین کند.
iPad Pro ممکن است با نسخه ی ارتقاء یافته ی چیپ A8 که هم اکنون در آیفون 6 مورد استفاده قرار می گیرد وارد بازار شود و پردازنده ی دو هسته ای آن را به چهار هسته ارتقاء دهد. آخرین شایعات حاکی از آن است که بر خلاف شایعات گذشته که به اندازه ی 12.2 اینچی آیپد جدید اشاره می کرد، iPad Pro اندازه ای 12.9 اینچی خواهد داشت. حتی شایعاتی مبنی بر اینکه آیپد جدید هم دارای سیستم عامل iOS و هم Mac OS خواهد بود وجود دارد ولی این شایعه به دور از واقعیت است. تیم کوک قبلاً این مسئله را رد کرده است.
آخرین شایعه که به احتمال زیاد به واقعیت بپیوندد وجود قلم لمسی در کتار آیپد جدید می باشد. اپل در مورد آیفون و آپیدهای قبلی این کار را انجام نداده است و کار کردن با انگشتان را ترجیح داده است. ولی با گسترش حوزه های کاربردی این احتمال وجود دارد که iPad Pro دارای قلم لمسی باشد.

iPad mini 4

سری مینی آیپد فروش کمی داشته است و شاید فکر کنید اپل ممکن است به کار خود در مورد iPad mini ادامه ندهد. ولی شایعات اخیر بر خلاف این است و اظهار می کند که نسخه جدید از آیپد مینی با چیپ A8X موجود در آیپد ایر 2 و همان طراحی به بازار عرضه خواهد شد که این می تواند به معنای کمی باریک تر بودن iPad mini 4 نسبت به نسل قبلی خود باشد.
آیپدی مینی جدید به قدرت بیشتری نیاز ندارد بلکه به قیمت کمتری نیاز دارد. محتمل به نظر می رسد که اپل iPad mini 4 با چیپ A8X را همزمان با نسل بعدی iPad Air به بازار عرضه کند و با قرار گرفتن چیپ آیپد مینی یک سطح پایین تر از پرچمدار آیپد ها بتواند قیمت را نیز کاهش دهد.



 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.