كیك نارگیلی

مواد لازم: ۷۵ گرم پودرنارگیل،۱۷۵ گرم آرد سفید،۱۰۰ گرم پودرقند،۱۰۰ گرم كره یا مارگارین نرم شده،۲ عدد تخم مرغ،حدود ۶ قاشق شیر،۲ قاشق چایخوری بیكینگ پ
دوشنبه، 6 اسفند 1386
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
كیك نارگیلی
 كیك نارگیلی
كیك نارگیلی
مواد لازم: ۷۵ گرم پودرنارگیل،۱۷۵ گرم آرد سفید،۱۰۰ گرم پودرقند،۱۰۰ گرم كره یا مارگارین نرم شده،۲ عدد تخم مرغ،حدود ۶ قاشق شیر،۲ قاشق چایخوری بیكینگ پادر.
برای روی كیك:۲ قاشق سوپخوری پودر نارگیل،یك قاشق سوپخوری پودرقند .
تخم مرغ ها را در ظرفی ریخته و كمی هم بزنید سپس شیر را به آن اضافه كنید تا حجم آن به حدود ۱۵۰ میلی لیتر برسد و بهتر است این كار را در یك ظرف مدرج انجام دهید تا به راحتی میزان شیر مورد نیاز مشخص شود. نیمی از پودرقند را همراه با پودر نارگیل اضافه كنید و مخلوط كنید سپس بگذارید ۳۰ دقیقه بماند. آرد را همراه با بیكینگ پادر در ظرف گودی الك كنید و باقی مانده پودرقند را به آن بیفزایید. كره را به آن اضافه كنید و مخلوط كنید تا به صورت گلوله های ریز مغز نان درآیند. حالا مخلوط پودر نارگیل را به آن اضافه كنید. خوب مخلوط كنید و سپس مایه كیك را در یك قالب كیك مستطیل مخصوص كیك صبحانه كه از قبل چرب كرده و كمی آرد در آن پاشیده اید بریزید. پودرقند و پودر نارگیلی كه برای روی كیك كنار گذاشته بودید مخلوط كرده روی سطح مایه كیك بپاشید. كیك را به مدت ۴۵ تا ۵۰ دقیقه در فر كه از قبل با حرارت ۱۹۰ درجه سانتیگراد یا ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم كرده اید، بپزید. سپس از فر خارج كرده بر روی شبكه سیمی سرو كنید.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.