چگونه به تمرین بدنی خود سرعت ببخشید

به گفته‌ی جیم ران Jim Rohn کارآفرین و صاحب نظر آمریکایی: «از بدنتان مراقبت کنید، زیرا تنها مکانی است که مجبورید در آن زندگی کنید». به نفع خودمان است که تناسب انداممان را حفظ کنیم، و برای لذت بردن از زندگی بایستی
سه‌شنبه، 30 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه به تمرین بدنی خود سرعت ببخشید
چگونه به تمرین بدنی خود سرعت ببخشید

 

مترجم: رزیتا ملکی‌زاده
منبع:راسخون




 

به دنبال راهی هوشمندانه‌تر برای انجام ورزش هستید؟

به گفته‌ی جیم ران Jim Rohn کارآفرین و صاحب نظر آمریکایی: «از بدنتان مراقبت کنید، زیرا تنها مکانی است که مجبورید در آن زندگی کنید». به نفع خودمان است که تناسب انداممان را حفظ کنیم، و برای لذت بردن از زندگی بایستی بدن خود را متناسب سازیم.
اجازه دهید بپذیریم که ورزش کردن می‌تواند بعد از آن روزهای دشوار کاری، به نوعی خسته کننده و کسل آور باشد. اما، دلتان می‌خواهد خوش اندام باشید، این طور نیست؟ اگر کاملاً مصمم به انجام تمرینات ورزشی هستید (که در این صورت شما را تحسین می‌کنم!) نیاز دارید تغییرات کوچکی ایجاد نمایید، در این قسمت ایده‌ها و طرح‌های گوناگونی آورده شده است که خیلی زود می‌توانید با کمک آنها از این شرایط سخت تمرینات ورزشی عبور نمایید و به موفقیت برسید:
عبور کردن از وضعیت دشوار تمرینات ورزشی در یک چشم بر هم زدن با این 3 نکته ...

1. آن را بیاد ماندنی سازید!

گاهی اوقات، حال و هوای خوبی برای انجام ورزش دارید. می‌دانید که این می‌تواند مورد خوبی باشد. بسیار خوب، سعی کنید همین حالت و وضعیت را وارد تمرین بعدی خود کنید. احساس می‌کنم زمانی از همه وقت سرحال‌ترم که حداقل 3 تا 4 لیوان آب نوشیده باشم، 6 تا 8 ساعت خوابیده باشم و در طول روز خوراک مختصری خورده باشم. هرچه بیشتر هوشیار باشید، کمتر احساس کسالت می‌کنید، به این دلیل که شما سرحال و بیدارید و آماده‌ی به حرکت درآمدن هستید!

محل تمرین خود را تغییر دهید

اگر چه این موضوع به تمرین شما بستگی دارد، اما تغییر محل تمرین هرگز به کار لطمه‌ای نمی‌زند. گاهی اوقات هنگامی که در یک کار تکراری گیر می‌کنید و هر بار که همان درخت همیشگی را می‌بینید و از کنار همان خانه می‌دوید، می‌تواند برایتان کمی خسته کننده باشد. به کارتان کمی تنوع بدهید و یک مسیر متفاوت را برگزینید. شمایی که به باشگاه می‌روید، سعی کنید از وسایل متنوعی استفاده کنید و بدنتان را به یک تمرین یا دستگاه خاص عادت ندهید، اما مطمئن شوید طرز استفاده از این دستگاه‌ها را می‌دانید تا از هرگونه صدمه‌ای جلوگیری شود.

2. حواس خود را به چیز دیگری معطوف کنید

این مورد، از تمام موارد دیگر سرگرم کننده‌تر است، حداقل از نظر من. وقتی که در خانه ورزش می‌کنم، عاشق آهنگ گذاشتن هستم. پی برده‌ام که پخش کردن موسیقی در حین ورزش، باعث می‌شود که تمرین بسیار سریعتر پیش رود! اما آهنگهای شلوغ و پرانرژی بگذارید، به این دلیل که فکر نمی‌کنم موسیقی کلاسیک به این قسمت از روز شما کمکی بکند.
بیایید با این کار تناسب اندام خود را بدست آوریم.



 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.