بازار نرم افزار ايران ۴۵درصد رشد داشته است

اكونيوز: مدير گروه شركت‌هاي نرم افزاري همكاران سيستم گفت: بازار تقاضاي خدمات و محصولات نرم افزار ايران ‪ ۴۵درصد نسبت به سال۸۵رشد داشته است. به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "شهرياري رحيمي" در يك نشست خبري با اشاره به پتانسيل رشد بالاي صنعت نرم افزار افزود: در سال جاري گروه همكاران سيستم با ‪ ۴۵درصد توسعه در بخش هاي مختلف ارايه خدمات و محصولات نرم افزاري خود رو به رو بوده است و اين نشان‌دهنده رشد بازار است.
يکشنبه، 5 آبان 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بازار نرم افزار ايران ۴۵درصد رشد داشته است
بازار نرم افزار ايران  ۴۵درصد رشد داشته است
بازار نرم افزار ايران ۴۵درصد رشد داشته است

اكونيوز: مدير گروه شركت‌هاي نرم افزاري همكاران سيستم گفت: بازار تقاضاي خدمات و محصولات نرم افزار ايران ‪ ۴۵درصد نسبت به سال۸۵رشد داشته است.
به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "شهرياري رحيمي" در يك نشست خبري با اشاره به پتانسيل رشد بالاي صنعت نرم افزار افزود: در سال جاري گروه همكاران سيستم با ‪ ۴۵درصد توسعه در بخش هاي مختلف ارايه خدمات و محصولات نرم افزاري خود رو به رو بوده است و اين نشان‌دهنده رشد بازار است.
وي بيان داشت: اما صنعت نرم افزار ايران همچنان با مشكل كمبود نيروي متخصص و با تجربه رو به روست.
وي با اشاره به اينكه رمز موفقيت در صنعت ‪ ITدر پايداري و حركت گام به گام است، اظهارداشت: اين گروه امسال يك و نيم ميليارد تومان براي آموزش زيرمجموعه خود هزينه كرده است و در واقع سير تحول و مدل رشد همكاران سيستم مي‌تواند به عنوان موضوعي پژوهشي و آموزشي در دانشكده‌هاي مديريت به كارگرفته شود.
در اين نشست محمود نظاري رييس هيات مديره اين گروه نيز گفت: به نظر مي رسد در شرايط فعلي در حوزه نرم افزار بازار نسبتا بسته‌اي در كشور وجود دارد و امكان ورود رقيب خارجي نيز زياد نيست، به همين دليل فعالان داخلي تا ‪ ۳سال آينده فرصت سرمايه‌گذاري داخلي را دارند و در واقع بسته بودن بازار اين فرصت محدود را به صاحبا ن كسب و كار و صنعتگران مي‌دهد كه از فضاي موجود براي آماده‌سازي خود استفاده كنند.
وي تصريح كرد: اين شرايط ممكن است در طولاني مدت، به نفع نرم افزاري ها نباشد مگر آنكه خود را تجهيز كرده باشد ، اين درحالي است كه بسياري از شركت‌هاي نرم افزاري توان خوبي ندارند ومشتري اگر جواب مناسب نگيرد هنگام گشايش بازار به سمت برندهاي خارجي مي‌رود .
منبع: http://www.econews.ir
خبرگزاری اقتصادی ایران


معرفي سايت مرتبط با اين مقاله


تصاوير زيبا و مرتبط با اين مقاله



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.