ادبيات كودك

بهاره بهداد؛ مترجم ؛با توجه به اهميت ادبيات كودكان و لزوم پژوهش در اين حوزه، گوشه‌اي از پژوهش‌هاي دانشجويان فرانسوي را براي كتاب «ادبيات كودكان» برگزيده است. مقالاتي كه وي در جريان جست‌و‌جو به آنها دست يافته، بدون مرجع و منبع خاص بوده‌اند. همين موضوع كار او را دشوار كرد، اما وي سرانجام توانست مقالاتي را از سايت دانشگاه بيابد. وي از مجموع اين مقالات، عروسك رويا، نمايش شب، صدا، سياست،
پنجشنبه، 14 آذر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ادبيات كودك
ادبيات كودك
ادبيات كودك

مترجم: بهاره بهداد .
تعداد صفحات: 192 قيمت: 2100 تومان
شابک: 1-191-506-964-978 قطع: وزيري متوسط
نوبت چاپ: اول: 1386 شمارگان: 2200

معرفی کتاب:

بهاره بهداد؛ مترجم ؛با توجه به اهميت ادبيات كودكان و لزوم پژوهش در اين حوزه، گوشه‌اي از پژوهش‌هاي دانشجويان فرانسوي را براي كتاب «ادبيات كودكان» برگزيده است. مقالاتي كه وي در جريان جست‌و‌جو به آنها دست يافته، بدون مرجع و منبع خاص بوده‌اند.
همين موضوع كار او را دشوار كرد، اما وي سرانجام توانست مقالاتي را از سايت دانشگاه بيابد. وي از مجموع اين مقالات، عروسك رويا، نمايش شب، صدا، سياست، بازآفريني آثار كلاسيك، معلوليت، نوجواني و دفتر خاطرات را برگزيده است. مسأله مرگ در كتابهاي كودكان را از سايت تخصصي ادبيات كودكان اروپا و مطلبي درباره آموزش به كودكان پيش دبستاني را از يك سايت تخصصي آموزشي براي اين كتاب انتخاب كرده است. در زمينه تبعيض جنسي نيز مقاله‌اي را كه نتيجه يك پژوهش وسيع در كتابهاي تصويري كودكان بود، مورد استفاده قرار داده است. ادبيات كودكان، نگاهي به ادبيات كودكان فرانسه دارد كه در دوازده فصل تنظيم شده است.
اين كتاب در 192 صفحه، قطع وزيري متوسط منتشر شده است.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.