به غذاهايمان مزه ديگرى بدهيم

مواد لازم: سير خرد شده: يك حبه، برگ هاى جوان كرفس: نصف ليوان، ماست: ۲ فنجان، پياز بزرگ: يك عدد، نمك: نصف قاشق چايخورى، شكر يك قاشق مرباخورى سر صاف. طرز تهيه: برگ كرفس و پياز و سير را در مخلوط كن خوب نرم كنيد سپس ماست، شكر و نمك را به آن بيفزاييد تا مخلوط يك دست شود سس شما آماده است و آن را مى توانيد با هر نوع سالاد يا غذا صرف كنيد.
شنبه، 7 دی 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
به غذاهايمان مزه ديگرى بدهيم
به غذاهايمان مزه ديگرى بدهيم
به غذاهايمان مزه ديگرى بدهيم

سس ها همواره به غذاهايمان طعم دلچسب ترى مى دهند همان گونه كه ترشى ها و ادويه ها و …

سس ماست

مواد لازم: سير خرد شده: يك حبه، برگ هاى جوان كرفس: نصف ليوان، ماست: ۲ فنجان، پياز بزرگ: يك عدد، نمك: نصف قاشق چايخورى، شكر يك قاشق مرباخورى سر صاف.
طرز تهيه: برگ كرفس و پياز و سير را در مخلوط كن خوب نرم كنيد سپس ماست، شكر و نمك را به آن بيفزاييد تا مخلوط يك دست شود سس شما آماده است و آن را مى توانيد با هر نوع سالاد يا غذا صرف كنيد.

سس گوجه فرنگى

مواد لازم: آب گوجه فرنگى: يك فنجان، پودر سير: يك قاشق چايخورى، سركه: يك فنجان، خردل خشك: يك دوم قاشق چايخورى، ترخون خشك: يك دوم قاشق چايخورى، شكر، فلفل سفيد و نمك: به ميزان دلخواه.
طرز تهيه: همه مواد اوليه را در يك بطرى بريزيد و خوب تكان دهيد تا مخلوط شوند. سس را در يخچال بگذاريد و به هنگام مصرف كنيد.

سس ساده براى سالاد و سبزى

مواد لازم: روغن زيتون، سركه يا آبليمو: يك دوم پيمانه، ماست: ۲ پيمانه، نمك و فلفل: به ميزان لازم.
طرز تهيه: نخست نمك وفلفل را در سركه حل كنيد و سپس روغن زيتون و ماست را بيفزاييد تا يكنواخت شود. حسن اين سس زود و فورى آماده شدن آن است. بنابراين خود را از خوردن آن محروم نكنيد!




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.