سه صبحانه سریع برای صبح‌ها

ساندویچ تخم مرغ درست کنید. آیا فکر می‌کنید که برای خوردن صبحانه وقت کافی ندارید؟ ولی حتما باید صبحانه کاملی بخورید، به این دلیل:
پنجشنبه، 1 تير 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
سه صبحانه سریع برای صبح‌ها
سه صبحانه سریع برای صبح‌ها

مترجم: پریسا مرتضوی
منبع:راسخون
 

ساندویچ تخم مرغ درست کنید.
آیا فکر می‌کنید که برای خوردن صبحانه وقت کافی ندارید؟ ولی حتما باید صبحانه کاملی بخورید، به این دلیل:
بدون کالری کافی در بدنتان، تا هنگام ناهار، مثل یک زامبی احساس و رفتار خواهید کرد!
با گذاشتن دو دقیقه وقت می‌توانید برای خود ساندویچ تخم مرغ تهیه کنید. یک تخم مرغ را در کاسه بشکنید، پوستش را دور بریزید. تخم مرغ را با یک چنگال سریع به هم بزنید. مایکروفر را برای 45 تا 60 ثانیه تنظیم کنید. یک نان گندم کامل را تست کنید و تخم مرغ را به همراه یک ورقه پنیر کم چرب داخل نان بگذارید.

بستنی و مغز گردو به عنوان صبحانه

دسر دوست دارید؟ این پارفه (نوعی دسر فرانسوی که برای تهیه آن خامه و تخم مرغ و شیره و غیره را باهم می‌آمیزند و منجمد می‌کنند) که سریع هم درست می‌شود یک دسر خوشمزه است که می توانید برای صبحانه هم میل کنید.
1 فنجان ماست ساده کم چرب، 1 وعده غلات، و مقداری میوه تازه برای تهیه این غذا لازم است. این غذا حاوی پروتئین، کربوهیدرات‌های سالم و قدری چربی است. ترکیب خوبی که به شما انرژی می‌بخشد.
سعی کنید غلات سبوس‌دار و کم شکر را انتخاب کنید. برچسب آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید در هر وعده 8 گرم قند یا کمتر وجود دارد. گرانولا (که از جو دو سر و گندم و کنجد و عسل و قطعات میوه‌های خشک و غیره درست شده و بیشتر برای صبحانه خورده می‌شود) قند زیادی دارد اما کمی از آن را می‌توان روی دسر ریخت.
یک بوریتو (غذای مکزیکی مشتمل بر نانی که دور گوشت و پنیر و لوبیا پیچیده‌اند) فوری درست کنید.
این صبحانه حاوی مقدار زیادی پروتئین است. از یک نان ذرت مکزیکی و یا نانی که با آرد سبوس دار تهیه شده استفاده کنید،2-3 قاشق غذاخوری پنیر کم چرب خرد شده و نیم فنجان کنسرو لوبیا به آن بیفزایید. میتوانید از لوبیا چیتی یا قرمز استفاده کنید. بوریتو را 30 ثانیه حرارت دهید و سپس روی آن از برشهای آووکادو استفاده کنید.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.