دردهاي قبل از زايمان

آگاهي ازچگونگي دردهاي قبل از زايمان - که مجموعه اي از انقباضات و انبساطات رحمي است - به زن باردار نوعي آرامش و اطمينان خاطر بيشتر مي بخشد و از نظر روحي به آمادگي او در هنگام مواجه شدن با آنها کمک مي نمايد. حدوداً چند روز قبل ازشروع دردهاي زايمان، اغلب زن باردار شاهد ترشحاتي خوني ( show) خواهد بود. علاوه بر اين، ظاهر شدن دردهاي موقت و گذرا که احساسي
شنبه، 2 خرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دردهاي قبل از زايمان
دردهاي قبل از زايمان
دردهاي قبل از زايمان





آگاهي ازچگونگي دردهاي قبل از زايمان - که مجموعه اي از انقباضات و انبساطات رحمي است - به زن باردار نوعي آرامش و اطمينان خاطر بيشتر مي بخشد و از نظر روحي به آمادگي او در هنگام مواجه شدن با آنها کمک مي نمايد.
حدوداً چند روز قبل ازشروع دردهاي زايمان، اغلب زن باردار شاهد ترشحاتي خوني ( show) خواهد بود. علاوه بر اين، ظاهر شدن دردهاي موقت و گذرا که احساسي شبيه به زمان قاعدگي را به همراه دارند، از علائم مشخصه ديگر نزديک بودن دردهاي زايماني محسوب مي شوند .
اين دردها، در پي بروز انقباضات و انبساطات رحمي متداومي ، که از نظم خاصي برخوردارند، ظاهر شده و به تدريج از فاصله زماني آنها کاسته و شديدتر مي شود و در برخي ازموارد ، با علائمي همچون لکه بيني ( spotting )، ترشحات مجراي رحم، پاره شدن کيسه آب (کيسه آمنيون ) همراه مي باشند.
درصورتي که هيچ اثري از دردهاي زايماني وجود نداشته باشد، اما ترشحات مجراي رحم مشاهده شده و يا پاره شدن کيسه آب اتفاق بيفتد ، بايستي فوراً به پزشک معالجتان مراجعه نموده و خود را براي زايمان آماده کنيد.
منبع: کتاب کودک من




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما