شنبه، 13 آبان 1396
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سيدمسعود ميرکاظمي

سيدمسعود ميرکاظمي
نظامي، وزير
سيدمسعود ميرکاظمي، فرزند سيدحسين، در سال 1339 خورشيدي در تهران به دنيا آمد. وي پس از گذراندن تحصيلات ابتدايي ومتوسطه، به دانشگاه علم و صنعت ايران راه يافت و در سال 1365 در رشته مهندسي صنايع فارغ‌التحصيل شد و در سال 1368 کارشناسي ارشد خود را در همان رشته و همان دانشگاه گرفت. ميرکاظمي پس از آن در سال 1375 در رشته مهندسي صنايع دانشگاه تربيت معلم دکتري گرفت.
مير کاظمي از سال‌هاي اوليه انقلاب اسلامي، عضو سپاه پاسداران شد. مسئوليت‌ها و شغل‌هاي او از اين قرار بوده است: فرمانده منطقه سه سپاه پاسداران؛ مسئول برنامه ريزي پشتيباني فني دفاع مقدس در سپاه؛ رئيس مرکز بررسي سيستم‌ها و افزايش بهره‌وري؛ معاون پژوهش دانشکده فني و مهندسي دانشگاه امام حسين (عليه السلام)؛ قائم مقام رئيس دانشکده فني و مهندسي دانشگاه امام حسين (عليه السلام)؛ مدير عامل سازمان اتکا؛ رئيس مرکز مطالعات و پژوهش‌هاي لجستيکي؛ رئيس مرکز مطالعات بنيادي؛ رئيس دانشگاه شاهد؛ وزير بازرگاني در کابينه اول احمدي‌نژاد و وزير نفت در کابينه دوم احمدي‌نژاد.
در سوابق پژوهشي و آموزشي و سياسي ميرکاظمي که به مجلس براي گرفتن رأي اعتماد ارائه شده بود، پيشينه علمي و تحقيقاتي وي را چنين عنوان کرده‌اند: عضو هيئت علمي دانشگاه با رتبه استادياري؛ مدرس دانشگاه‌هاي امام حسين (عليه السلام)، علم و صنعت و امام صادق (عليه السلام) در مقاطع کارشناسي و تحصيلات تکميلي؛ رئيس انجمن لجستيک ايران؛ مؤسس انجمن تحقيقات در عمليات؛ سردبير فصلنامه مديريت تحقيقات دفاعي؛ دبير کنفرانس ملي نگهداري و تعميرات و کنفرانس ملي لجستيک و زنجيره تأمين؛ تأليف تعداد زيادي مقاله در زمينه سازمان‌هاي چابک، ناب، نگرش‌هاي نوين لجستيکي، زنجيره‌هاي تأمين و نگهداري و تعميرات و غيره؛ مدير طرح‌هاي صنعتي و نظامي؛ نظارت بر بيش از 100 طرح تحقيقاتي (در 20 سال) در زمينه طراحي سيستم‌ها و طرح‌هاي تحول و سردبير مجله فراماد.
سيدمسعود ميرکاظمي در حال حاضر، نماينده دوره نهم مجلس شوراي اسلامي است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.