تسلیحات نظامی ایران (3) : بمب هوشمند قاصد

خط تولید بمب هوشمند دوهزار پوندی( 912 کیلو گرم ) قاصد و خطوط چهارگانه تولید مهمات كالیبر كوچك‌كننده نفوذ‌ كننده ثاقب با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع دفاع وابسته به وزارت دفاع افتتاح شد.. بمب قاصد بمبی است هوا به زمین، هدایت‌شونده و دور برد، كه با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز جهان طراحی شده است و نیاز نیروی هوایی كشورمان
پنجشنبه، 4 تير 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تسلیحات نظامی ایران (3) : بمب هوشمند قاصد
تسلیحات نظامی ایران (3) : بمب هوشمند قاصد
تسلیحات نظامی ایران (3) : بمب هوشمند قاصد

تهیه کننده : محمود کریمی
منبع : راسخون


خط تولید بمب هوشمند دوهزار پوندی( 912 کیلو گرم ) قاصد و خطوط چهارگانه تولید مهمات كالیبر كوچك‌كننده نفوذ‌ كننده ثاقب با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع دفاع وابسته به وزارت دفاع افتتاح شد..
بمب قاصد بمبی است هوا به زمین، هدایت‌شونده و دور برد، كه با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز جهان طراحی شده است و نیاز نیروی هوایی كشورمان را به یك سلاح توانمند هدایت‌گستر و دور ایستا تامین می‌كند.
وزیر دفاع از تولید انبوه این نوع از تسلیحات خبر داده است معتقد است که ساخت و تولید انبوه بمب قاصد ضمن نشان دادن قدرت طراحی و تولید صنایع دفاعی وزارت دفاع توان دفاعی ایران را به نحو چشمگیری افزایش خواهد داد...این نوع بمب ازنوع تسلیحات استراتژیک محسوب شده و تولید آن اکنون در دست معدود کشورهایی میباشد.
همه مراحل تحقیق، طراحی وتولید این بمب دوهزار پوندی توسط متخصصان هوشمند و اقتدار آفرین وزارت دفاع انجام شده است. گفتنی است تولید این بمب خشم شرکتهای تسلیحاتی غربی را بر انگیخته است. رسانه های خبری اسراییل و امریکا طبق معمول به کوچک نمایی این دستیافت بزرگ اقدام مینمایند. به هر حال وزارت دفاع با تمام قوا در حال برآورده نمودن تمامی نیازهای یک نیروی مسلح مقتدر و قدرتمند است...

تسلیحات نظامی ایران (3) : بمب هوشمند قاصد

تذکر : تمام منابع مورد استفاده ، در مقاله ی « تسلیحات نظامی ایران(1)- صاعقه» ذکر گردیده است.




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.