راز های که مردان درباره زنان باید بدانند

داشتن زندگی آرام، آرزوی هر مردی است، اما نصیب هر کسی نمی‌شود. برای داشتن زندگی زیبا، لازم است از زنان شناخت داشته باشید، ما در این مقاله به چند نمونه اشاره کردیم تا با اجرای آن،زندگی خود را متحول کنید.
شنبه، 22 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سجاد رستمی چورتی
موارد بیشتر برای شما
راز های که مردان درباره زنان باید بدانند
مشکل بسیاری از آقایان این است که همسر خودشان را با وضعیت مردانه خود، مقایسه می‌کنند در حالی که دو وجود مختلف باید اختلاف های داشته باشند. 
 
چکیده : داشتن زندگی آرام، آرزوی هر مردی است، اما نصیب هر کسی نمی‌شود. برای داشتن زندگی زیبا، لازم است از زنان شناخت داشته باشید، ما در این مقاله به چند نمونه اشاره کردیم تا با اجرای آن، زندگی خود را متحول کنید.

تعداد کلمات 1245 / تخمین زمان مطالعه 6 دقیقه

راز های که مردان درباره زنان باید بدانند

سجاد رستمی چورتی

مقدمه

بحث با یک مثال، شروع می کنم. کسی که رانندگی را دوست دارد، باید گواهینامه بگیرد و برای گواهینامه گرفتن، نیاز به کلاس های آموزشی دارد، بعد از گرفتن گواهینامه، سراغ خریدن ماشین می‌رود و برای خریدن هم کلی تحقیق می‌کند تا یک ماشین خوب بگیرد تا با مشکلی برخورد نکند. 
حالا، انسانی که می‌خواهد وارد زندگی مشترک شود، وارد یک دنیای که کاملا متفاوت از گذشته خودش است، باید شناختی در مورد زن ها داشته باشد و رازهای آنها را بداند تا دچار مشکل نشوند. 
بسیاری از مردها هستند که از رفتارهای همسرشان عصبانی می‌شوند و نسبت به زندگی، حس بیزاری و تنفر پیدا می‌کنند، چون مردها دوست دارند که زندگی بدون تنش و استرس داشته باشند، مردها دوست دارند که زندگی آنها همیشه روی صلح و آرامش باشد.  آقایان عزیز، با دانستن چند نکته و شناخت از خانم ها، می‌توانید از برخی رفتارهای همسرتان که شما را عصبانی می‌کند جلوگیری کنید و زندگی خوبی داشته باشید.  کاری سخت است، اما هیچ چیزی نشد ندارد.
ببینید عزیزان، هرچقدر آموخته های خودتان را درباره ای زنان و عشق، افزایش دهید، معشوق و همسر بهتری خواهید بود و کنترل بیشتری بر زندگی خودتان خواهید داشت. 

نکته :
آرامش و لذت در زندگی، خریدنی نیست تا بتوانید با پول آن را بخرید. آرامش زمانی در زندگی شما بوجود می آید که شما بدنبال بدست آوردنش باشید و درک متقابلی نسبت به همدیگر داشته باشید. 
شمایی که الان در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا فرد ارزشمندی هستید و دنبال خوشبختی هستید، پس می توانید با دانستن چند نکته، زندگی خود را تبدیل به گلستان کنید. 
 

1. درک کردن، عشق خانم ها

اینکه خانم ها از آقایان عاشق تر هستند یک امر بدیهی است. 
برای خانم ها، وجود عشق خیلی ارزشمند است، آنها تمام زندگی خود را بر پایه ای عشق بنا می‌کنند. وظیفه ما این است که عشق آنها را درک کنیم، و عشق و محبت آنها را به حساب حساسیت آنها یا ترس از دست دادن ما، یا اینکه ریاکارانه باشد، نگذاریم.  بلکه در وجود آنها، عشق نهادینه شده است. 

داستان زندگی خودم: در ابتدای دوران نامزدی، نامزدم مدام برای من تماس می‌گرفت، پیامک می فرستاد و من فکر می کردم که همسرم به من اعتماد ندارد. یا اینکه، صحبت های خانمم بیشتر در مورد آینده بود و خیلی در موردش صحبت می کردیم، من فکر می کردم که به آینده ای زندگی ما خوشبین نیست.  فقط جنبه های منفی کار تو ذهن من می آمد.  شاید برای شمایی که این نوشته را می‌خوانید هم شبیه همین ماجرا، اتفاق افتاده باشد. اما کم کم، فهمیدم که این رفتارها نشات گرفته از عشقی است که در وجود خانم فوران می‌کند و موج می‌زند، فهمیدم که عشق، سبب می‌شود تا آنها به جزئیات زندگی و آینده دقت کنند، پس می‌شود نگاه مثبتی داشت،(چشم ها را باید شست و جور دیگری باید دید) 
نکته ای که لازم است هر مردی بداند و آن را به خوبی درک کنید این است. 
(خانم ها دوست دارند که همسران‌ان بدانند، برای آنان عشق مهمترین موضوع در زندگی زناشویی است.) [1]
تلنگر1: کاش در فکر خانم های تان بودید و می فهمیدید که آنها در طول روز چقدر به فکر شما هستند و حساسیت آنها بخاطر فکر کردن مدام به شما است. 
تلنگر 2: مشکل بسیاری از آقایان این است که همسر خودشان را با وضعیت مردانه خود، مقایسه می‌کنند در حالی که دو وجود مختلف باید اختلاف های داشته باشند. 
 

2. توجه به نیازهای همسر

(وقتی آقایان به نیازهای همسرشان توجه نشان دهند، زنان خیلی سریع تغییر حالت می‌دهند از حالت خشم به حالت ملایمت در می ایند. کمی تلاش در این زمینه از جانب آقایان، بسیار موثر بوده و مطمئنا ارزشمند خواهد بود؛ زیرا حداقل، اوضاع را از آنی که هست بدتر نمی‌شود.) [2]
بعضی ها در هنگام درخواست و نیاز خانم، شروع می‌کنند به بحث کردن و جدل کردن، اوضاع را به هم می‌ریزند ولی اگر کسی بداند که چگونه برخورد کند، سعی می‌کند تا اوضاع را آرام کند. 
بهترین راه کسب آرامش هم، توجه کردن به خواسته های همسر است. آقایان حواس تان به همان اندازه که به گوشی موبایل‌ تان است به خانم تان هم باشد.

3. گوش دادن

همسرتان، دلش می‌خواهد اتفاق های که در طول روز در نبود شما برای او افتاده را برای شما تعریف کند و قبل از آمدن شما در مورد آنها فکر می‌کند که چگونه بیان کند و حتی رفتارهای عاشقانه ای از طرف شما برای خودش تصور می‌کند. 
تلنگربرای مردان: اگر دوست دارید که زندگی آرامی داشته باشید، سختی ها و خستگی های روزانه را پشت درب منزل بگذارید و با روی گشاده وارد منزل شوید و خودتان را برای شنیدن صحبت‌های همسرتان آماده کنید. 
بدانید که همسرتان با صحبت کردن، احساس آسایش و آرامش می‌کن، خصوصا زمانی که شما با جان و دل به حرفای همسرتان گوش دهید، بدون اینکه ارائه و پیشنهادی دهید. 
با همین روش ساده میتوانید به همسرتان ثابت کنید که برای او ارزش قائل هستید و بدانید که موفق می شوید و یک حس اعتمادی در همسرتان ایجاد می کنید.
 

عوارض گوش نکردن به حرف همسر

زمانی که به حرف های همسرتان توجه نمی‌کنید و حال و حوصله ای گوش دادن به حرف های همسرتان را ندارید، آن وقت صحبت‌های که می توانستید با ولوم کم و عاشقانه از طرف همسرتان گوش دهید، قطعا مجبور هستید که  ولوم بالا و همراه با عصبانیت را گوش کنید. 
انتخاب با خودتان است که زندگی آرامی داشته باشید یا زندگی همراه با جنجال و نا آرامی. 
جمله انگیزشی: زندگی خوب، کسب کردنی نیست بلکه ساختنی است از طرف هر دو طرف‌(زوجین) 
 

4. ابراز محبت کردن

هر چه ایمان انسان، کامل تر باشد به همسرش بیشتر اظهار محبت می‌کند و در دوستی با همسرش کم کاری نمی‌کند. 
1- پیامبر عزیز خدا صلی الله علیه و آله می فرمایند:«کلما ازداد العبد إیمانا ازداد حبا للنساء (3) ; هر چه ایمان بنده زیاد شود، محبت [وی] به زن ها نیز زیاد می شود .»

دوستدار اهل بیت علیهم السلام دوستدار همسر است
2- امام صادق علیه السلام می فرمایند: «کل من اشتد لنا حبا اشتد للنساء حبا (4) ; هر کس بیشتر دوست دار ما (خاندان عصمت و طهارت) باشد، به زن ها (همسرش) نیز بیشتر دوستی می کند .»

صفای زندگی اینجاست، اینجا
3- حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرمایند: «فدارها على کل حال واحسن الصحبة لها فیصفو عیشک(5) همیشه با همسرت مدارا کن، و با او به نیکی همنشینی کن تا زندگیت باصفا شود .»

پاورقی
[1] باربارا دی آنجلیس، مترجم، ابراهیمی هادی، رازهای درباره ی زنان، تهران: نسل نواندیش، 1391، ص 58
[2] باربارا دی آنجلیس، مترجم، جوادی محمد، رازهای درباره ای زنان، تهران: انتشارات گلپا، 1393، ص 126
[3] محمدباقر مجلسی، بحارالانوار، جلد 103، ناشر: دارالکتب الاسلامیه، ص 228 .
[4] همان، ج 103، ص 227 .
[5]طبرسی، حسن بن فضل، مکارم الاخلاق، قم: شریف رضی، 1370، ص 218

منبع
باربارا دی آنجلیس، مترجم، ابراهیمی هادی، رازهای درباره ی زنان، تهران: نسل نواندیش، 1391
باربارا دی آنجلیس، مترجم، جوادی محمد، رازهای درباره ای زنان، تهران: انتشارات گلپا، 1393
طبرسی، حسن بن فضل، مکارم الاخلاق، قم: شریف رضی، 1370
محمدباقر مجلسی، بحارالانوار، جلد 103، ناشر: دارالکتب الاسلامیه

بیشتر بخوانید :
هفت راز یک زندگی عاشقانه که مردان باید بدانند
آنچه که مردان باید در مورد مغز زنان بدانند
زن ها نیاز دارند احساس امنیت کنند​​​​​​​
شناخت صحیح و درک زن ها​​​​​​​
آنچه که مردان از رابطه جنسی با زنان باید بدانند​​​​​​​



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.