بازیکنانم مقابل گیتی پسند غوغا کردند

سرمربی مس سونگون در گفتگو با راسخون: انتظار نداشتند قهرمان شویم/ بازیکنانم از پرشدن سالن شوکه شده بودند

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال با بیان اینکه بازیکنانم از پرشدن سالن تبریز شوکه شده بودند، گفت: وقتی ما در بازی رفت فینال که میزبان بودیم، مقابل گیتی پسند اصفهان مساوی کردیم، کسی انتظار نداشت بتوانیم در اصفهان جام را از چنگ این تیم قدرتمند در بیاوریم و قهرمان شویم.
دوشنبه، 27 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
سرمربی مس سونگون در گفتگو با راسخون: انتظار نداشتند قهرمان شویم/ بازیکنانم از پرشدن سالن شوکه شده بودند
سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال با بیان اینکه بازیکنانم از پرشدن سالن تبریز شوکه شده بودند، گفت: وقتی ما در بازی رفت فینال که میزبان بودیم، مقابل گیتی پسند اصفهان مساوی کردیم، کسی انتظار نداشت بتوانیم در اصفهان جام را از چنگ این تیم قدرتمند در بیاوریم و قهرمان شویم.
 
اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر اظهار داشت: بچه های ما واقعا گل کاشتند. از هفته ی هشتم وقتی به من اعتماد شد و به عنوان سرمربی به این تیم اضافه شدم، هدف ما قهرمانی بود و خدا را شکر توانستیم به آن برسیم. بعد از اینکه در بازی رفت که میزان هم بودیم، مقابل تیم پرقدرت گیتی پسند نتوانستیم به پیروزی برسیم و 2 بر 2 مساوی کردیم، هیچ کسی روی قهرمانی تیم ما حساب باز نمی کرد.
 
وی افزود: همه ی صاحب نظران و کارشناسان می گفتند که در اصفهان قطعا گیتی پسند به راحتی قهرمانی را از دست نمی دهد و سخت است قهرمان شوید. ما هم می دانستیم کار دشواری در پیش داریم اما به بچه ها گفته بودم که می توانیم در زمین حریف هم توانایی خود را نشان دهیم. قهرمان شدن در آن شرایط که هواداران اصفهانی از تیم گیتی پسند به شدت حمایت می کردند، کار راحتی نبود اما بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند و تقریبا کار ناممکن را ممکن ساختند.
 
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: بازی رفت فینال که میزبان گیتی پسند بودیم، شرایط سالن هم سنگین بود برای بازیکنان ما چون تا به حال سالن آن طور پر نشده بود. اولین بار بود که 6 هزار تماشاگر برای ما به سالن آمده بود و بازیکنانم شوکه شده بودند. البته موقعیت گل داشتیم اما قسمت نبود در خانه پیروز شویم. خدا را شکر که در بازی برگشت با همه ی آن شرایط دشواری که داشتیم، توانستیم تیم قدرتمند گیتی پسند را ببریم و قهرمان شویم.
 
اسماعیل تقی پور گفت: گیتی پسند تیم کوپکی نبود و چندین و چند ملی پوش دارد. صاحب سبک است. بچه های ما از اول هفته می خواستند که در اصفهان برنده شوند. بعد از اینکه 2 بر یک عقب افتادیم موقعیت داشتیم تا بازی را به تساوی بکشانیم اما متاسفانه گل سوم را هم خوردیم و با 2 اختلاف عقب افتادیم. البته گلر حریف هم در نیمه ی اول خیلی خوب درخشید. در نیمه ی دوم با صحبت هایی که انجام دادیم، واقعا در 10 دقیقه ی اول بازیکنانم غوغا کردند و ثمره ی آن بازی قدرتمند این شد که 4 بر صفر نیمه ی دوم برنده شدیم و در مجموع 5 بر 3 قهرمانی را جشن گرفتیم.
 
وی تصریح کرد: وقتی گیتی پسند 3 بر یک پیش افتاد، آنها کار را تمام شده فرض کردند. حتی گزارشگر اصفهان هم می گفت که یواش یواش آماده ی برپایی جشن قهرمانی شویم اما بازیکنانم غیرت به خرج دادند و کار ناممکن را انجام دادند. آنها در پاور پلی هم می توانستند گل چهارم را بزنند و مساوی کنند اما در همان لحظه گل پنجم را زدیم و اختلاف به 2 گل رسید. گیتی پسند آقای گل لیگ فوتسال و بهترین بازیکنان را در اختیار داشت اما بازیکنانم عالی بودند.
 سرمربی مس سونگون در گفتگو با راسخون: انتظار نداشتند قهرمان شویم/ بازیکنانم از پرشدن سالن شوکه شده بودند
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه برگزاری پلی آف برای اولین بار در لیگ برتر فوتسال به جذابیت بازی ها افزوده بود، ادامه داد: تمام لیگ های معتبر و صاحب سبک فوتسال دنیا پلی آف دارند و برای اولین بار امسال در ایران اجرا شد و خیلی عالی بود. لیگ های گذشته ی ما را اگر ببینید وقتی 3 تیم بالایی خود را از دیگر تیم ها جدا می کردند، بقیه ی تیم ها بی انگیزه می شدند و رقبتی برای ادامه ی لیگ نداشتند. این بی انگیزگی لیگ را خراب می کرد. امسال اما پلی آف ایجاد انگیزه کرد و همه ی تیم ها تلاش می کردند تا جزو 8 تیم برتر باشند. تا آخر لیگ همه شانس داشتند. فقط تنها ایرادی که برگزاری پلی آف داشت این بود که بازی ها رفت و برگشت بود. باید مثل بقیه ی لیگ ها در پلی آف، تیم برنده از 3 بازی ( 2 برد از 3) مشخص می شد. البته شاید زیاد طول می کشید و نزدیک عید نوروز بود، تصمیم گرفتند که فینال رفت و برگشت شود.
 
اسماعیل تقی پور گفت: امیدوارم که این شیوه تداوم داشته باشد. لیگ فوتسال ما جزو 4 لیگ معتبر است و باید طوری برنامه ریزی کنیم، که هرسال پویاتر و جذاب تر برگزار شود نه اینکه به عقب برویم. بازی ما با گیتی پسند واقعا ویترین فوتسال ایران و آسیا بود. همه از دیدن بازی دو تیم لذب بردند و کیف کردند. بازی جان دار و فوق العاده جذابی انجام شد. خدا را شکر ما در قهرمانی دبل کردیم.
 
وی در خصوص اینکه در مس سونگون می ماند؟ تاکید کرد: قراردادم تا پایان فصل بود. هنوز صحبتی در مورد ادامه ی کارم با باشگاه نداشتم. اجازه دهید، به استراحت خود برسیم و نفسی بگیریم تا بعد ببینیم چه می شود. باید از آقای توحیدی مسئول مس ایران و آقای نجفی تشکر و قدردانی کنم که با مدیریت و حمایت های خود به تیم روحیه دادند و کمک کردند تا قهرمان شویم. از اینکه به من اعتماد کردند و توانستم جواب اعتماد آنها را بدهم، خدا را شکر می کنم.
 
سرمربی مس سونگون در خصوص جوانگرایی در لیگ فوتسال افزود: لیگ امسال جوان های بسیار خوبی در تیم ها بازی می کردند. در تیم من هم به بازیکنان جوان بازی رسید. ما در تیم، توحید لطفی را داشتیم که از بین 10 کاندید بازیکن جوان دنیا، هفتم شد. من چون از هفته ی هشتم به تیم اضافه شدم، تیم را نبسته بودم اما اگر قرار شد بمانم قطعا از بازیکنان بومی و جوان ها استفاده می کنم. ما می توانیم آرام آرام به جوان ها بها دهیم تا جای بزرگان را بگیرند.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.