صفحه رسمی سردار سلیمانی در اینستاگرام با حدود یک میلیون دنبال‌کننده برای پنجمین بار مسدود شد

صفحه رسمی منتسب به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با ۸۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده برای چندمین بار توسط اینستاگرام مسدود شد و مسئولان صفحه سردار سلیمانی، صفحه جدید وی را معرفی کردند.
سه‌شنبه، 27 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
صفحه رسمی سردار سلیمانی در اینستاگرام با حدود یک میلیون دنبال‌کننده برای پنجمین بار مسدود شد
 ویرایش عکس دی ماه 98

به گزارش راسخون به نقل از مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه اجتماعی اینستاگرام برای پنجمین بار متوالی صفحه رسمی منتسب به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با ۸۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده مسدود کرد و در جستجوهای این شبکه اجتماعی نمایش داده نمی‌شود.

پیش از این نیز بارها شاهد بودیم که اینستاگرام، صفحات افراد انقلابی و ضداستکباری مانند امام خمینی(ره)، سیدحسن نصراللّه و.... را از دسترس خارج کرده و یا پست‌های تأثیرگذار آنها را پاک کرده است.

در پی این مسدودسازی پایگاه اطلاع‌رسانی حفظ و نشر آثار سرلشکر قاسم سلیمانی صفحه جدیدی را معرفی کرد. این پایگاه مجازی، صفحه اعلام شده را تنها صفحه رسمی سرلشکر قاسم سلیمانی در اینستاگرام، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد.

قطعاً دشمنان اسلام و ایران به روشنی قدرت این سردار رشید اسلام و تاثیرگذاری وی بر معادلات منطقه‌ای را درک کرده‌اند که تا این حد از روشنگری‌ها و اطلاع رسانی‌های سرلشکر سلیمانی می‌هراسند و هر بار بدون اعلام رسمی دلیل، پایگاه مجازی او را مسدودسازی می‌کنند. این گونه اقدامات شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام که تحت اختیار نظام سلطه اداره می‌شوند، به روشنی ترس آن‌ها از نفوذ کلام سرداران دلاور جمهوری اسلامی ایران در دل مردم حق‌طلب جهان آشکار می‌سازد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.