پيام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت صياد شيرازى

من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا امير سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداكار دين و قرآن، نظامى مؤمن و پارسا و پرهيزكار، سپهبد على صياد شيرازى امروز به دست منافقين مجرم و خونخوار و روسياه به شهادت رسيد. اين نه اولين و نه آخرين بارى است كه دلى نورانى و سرشار از عشق و ايمان و وفادارى به آرمانهاى بلند الهى، هدف تير خشم و عناد و
سه‌شنبه، 24 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پيام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت صياد شيرازى
پيام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت صياد شيرازى
پيام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت صياد شيرازى






بسم الله الرحمن الرحيم‏

من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا

امير سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداكار دين و قرآن، نظامى مؤمن و پارسا و پرهيزكار، سپهبد على صياد شيرازى امروز به دست منافقين مجرم و خونخوار و روسياه به شهادت رسيد. اين نه اولين و نه آخرين بارى است كه دلى نورانى و سرشار از عشق و ايمان و وفادارى به آرمانهاى بلند الهى، هدف تير خشم و عناد و عصبيت از سوى زمره جنايتكار و فاسدى كه ادامه‏ى حيات خود را در خدمتگزارى به دشمنان اسلام دانسته است، قرار مى‏گيرد و دست خائنِ خودفروخته‏يى، نهال ثمر بخش انسان والايى را قطع مى‏كند.
او مانند ديگر مردان حق از روزى كه قدم در راه انقلاب نهادند همواره سر و جان خود را براى نثار در راه خدا بر روى دست داشتند.
سرزمينهاى داغ خوزستان و گردنه‏هاى برافراشته‏ى كردستان، سالها شاهد آمادگى و فداكارى اين انسان پاك نهاد و مصمم و شجاع بوده و جبهه‏هاى دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت و از خود گذشتگى او حفظ كرده‏است. خطر مرگ كوچكتر از آن است كه بندگان صالح خدا را از راه او بازگرداند، و عشق به منال دنيوى حقيرتر از آن است كه در دل نورانى شايستگان جايى بيابد. كوردلان منافق بدانند كه با اين جنايتها روز به روز نفرت ملت ايران از آنان بيشتر خواهد شد و خون مردان پاكدامن و پارسا همچون صياد شيرازى و شهيد لاجوردى بد نامى و سياهرويى آنان را در تاريخ و در دل اين ملت هميشگى خواهد كرد. و سردمداران استكبار كه با وجود لافزنيهاى ضد تروريستى خود، به اميد آن نشسته‏اند كه تروريستهاى مزدورشان در ايران اسلامى با شهيد كردن مردان استوار و مقاوم انقلاب، راه تسلط بر ايران اسلامى را هموار كنند، بدانند كه خون شهيدان راه حق، ملت مؤمن ما را راسختر و آشتى ناپذيرتر و مقاومتر مى‏سازد. رحمت و فضل بيكران الهى بر روح شهيد عزيزمان على صياد شيرازى و لعنت و نفرين خدا و فرشتگان و بندگان صالحش بر ايادى منفور و مطرود استكبار.
اينجانب شهادت اين بنده‏ى برگزيده‏ى خدا را به ملت ايران بخصوص به ياران دفاع مقدس و ايثارگران جبهه‏هاى نور و حقيقت و به خانواده‏ى گرامى و فداكار و بازماندگان محترمش تبريك و تسليت مى‏گويم و صميمى‏ترين درود خود را بر روح پاك او و خون به‏ناحق‏ريخته‏ى او نثار مى‏كنم.
والسلام على عباد الله الصالحين‏ / سيد على خامنه‏اى‏ / 21/1/78
منبع:http://leader.ir




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.