آشنایی با نرم افزار Tapet

Tapet نرم افزاری برای ساخت پس زمینه های بی نظیر و منحصر به فرد برای دستگاه های اندروید است. این اولین برنامه در نوع خود است که به طور خودکار تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا را تولید می کند.
دوشنبه، 6 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزار Tapet

معرفی اپلیکیشن Tapet

تا با امروز نرم افزارهای کاربردی مختلفی ساخته شده اند تا کاربران به وسیله آن ها بتوانند محیط جذاب تری را برای تلفن همراه خود بسازند که در این میان ساخت یک تصویر پس زمینه جذاب، می تواند کارآمد باشد.

اینکه بتوانید یک تصویر پس زمینه فوق العاده بسازید که طرح و رنگ دلخواه شما را دارد، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای این کار می توانید از اپلیکیشن Tapet کمک بگیرید.

در این نرم افزار والپیپرهای از پیش ساخته شده وجود ندارد، بلکه الگوهایی در اختیارتان قرار می گیرد که به وسیله آن ها می توانید ترکیب عکس های مختلفی را بسازید و آن را در پس زمینه تلفن همراهتان قرار دهید.

شما با دانلود این نرم افزار دیگر نیازی به جمع آوری کلکسیون برای تهیه والپیپرهای جذاب ندارید، بلکه الگوهای متفاوت و پالت های رنگی را خواهید داشت که می توانید تصاویر پس زمینه های سفارشی بسازید.

کار با این نرم افزار بسیار آسان است و از همان ابتدای امر، می توانید با چند قدم ساده ساخت والپیپر را آموزش ببینید. با این نرم افزار می توانید از هر طرف که سوایپ کنید، الگویی جدیدی را در اختیار بگیرید. بعد از انتخاب الگو، کافیست تا با سوایپ کردن رنگ الگو مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

پس از رسیدن به ترکیب مورد نظرتان، می توانید تیک پایین صفحه را فعال نمایید تا والپیپر ساخته شده توسط شما، روی موبایلتان ست شود. همچنین شما می توانید الگوهای درست شده مورد علاقه خود را ذخیر کنید تا بعدها بتوانید دوباره از آن استفاده نمایید.

جالب اینجاست که امکان ایجاد پالت رنگی هم برایتان وجود دارد. البته پالت های رنگی موجود در اپلیکیشن Tapet کم نیستند اما شما می توانید از خلاقیت خود اسقاده نمایید و بنا بر سلیقه‌تان رنگ ها را با هم ترکیب نمایید.

سرعت اجرای این برنامه بالاست و شما می توانید واپیپرهایی با کیفیت و رزولوشن بالا بدون هنگ کردن گوشی موبایل بسازید و از آن ها روی گوشی موبایلتان استفاده نمایید.

یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار این است که می توانید با انتخاب قابلیت تعویض والپیپر و همچنین تعیین مدت زمان تعویض، از این نرم افزار بخواهید که هر از چندگاهی با یک والپیپر جدید روی گوشی موبایل خود مواجه شوید.

شما می توانید با دانلود این نرم افزار، به صورت رایگان برنامه ای کاربردی در اختیار داشته باشید که والپیپرهای زیبایی برایتان می سازد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.