سخت ترین شغل های دنیا

اگه از کارتون خسته شدید و فکر می‌کنید فقط به خاطر این که مجبورید صبحا زود از خواب بیدار بشید شغل خیلی سختی دارید پیشنهاد می‌کنم نگاهی به سخت‌ترین شغل‌های دنیا که در ادامه معرفی کردیم بندازید.
سه‌شنبه، 21 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سخت ترین شغل های دنیا

تولید درپوش فاضلاب، نیویورک سیتی

مردانی از هندوستان سالیانه ۱۷۵۰ درپوش فاضلاب برای نیویورک سیتی تولید می‌کنند. تنها تجهیزات ایمنی آن‌ها عینک‌های ایمنی است و دمای مواد مذابی که این کارگران هندی به کار می‌برند ۲۱۹۰ الی ۲۵۵۰ فارنهایت است. مواد مذاب ممکن است روی بدن آن‌ها پاشیده شده و باعث سوختگی‌های عمیقی شود. به همین دلیل این شغل یکی از سخت‌ترین شغل‌های دنیا محسوب می‌شود.

سخت ترین شغل های دنیا


معدن سولفور در اندونزی، کوه آتشفشان کاوا ایجن

کوه آتشفشان کاوا ایجن در جزیره جاوه قرار داردو ارتفاع آن حدود ۲ کیلومتر است. درون این کوه آتشفشان فعال دریاچه سولفور وجود دارد و کارگران استخراج سولفور بدون لباس‌های ایمنی و ماسک کار می‌کنند. تنها تجهیزات ایمنی آن‌ها دستمال مرطوبی است که دور دهان خود می‌بندند تا هنگام تنفس مواد مضر به داخل بدن آن‌ها نفوذ نکند. درآمد این کارگران سختکوش روزانه ۵ دلار است.

سخت ترین شغل های دنیا


نظافتچی فاضلاب، هندوستان

فکر نمی‌کنم کسی دوست داشته باشد تمام روزش را در چاه‌های فاضلاب بدبو بگذراند. کارگران فاضلاب ۱۲ ساعت در روز مشغول تمیز کردن لجن‌ها هستند. آن‌ها با وجود این که هیچ تجهیزات ایمنی خاصی ندارند و فقط با زیرپوش کار می‌کنند روزانه فقط ۵ دلار درآمد دارند.

سخت ترین شغل های دنیا


معدن الماس، سیرالئون

معدن الماس در سیرالئون یکی از کثیف‌ترین شغل‌های دنیاست. ارزش الماس‌هایی که در سیرالئون استخراج شده است ۳۲۰ میلیون دلار گزارش شده است، اما کارگران معدن درآمد بسیار ناچیزی د. ارند. منطقه Kono که بیش از ۲۵۰ هزار نفر کارگر معدن دارد یکی از فقیرترین مناطق کشور به حساب می‌آید.

سخت ترین شغل های دنیا


معدن نمک، اتیوپی

در صحرای افسردگی داناکیل (داناکیل دپرشن) مردانی از منطقه Afar اتیوپی وجود دارند که تحمل زیادی در مقابل گرما دارند و یکی از فعالیت‌های سنتی آن‌ها استخراج نمک است. دمای هوا در این بیابان بیشتر از ۱۲۵ درجه فارنهایت است و یکی از گرم‌ترین مناطق دنیا به حساب می‌آید.

سخت ترین شغل های دنیا


کارشناسان برق که در ارتفاعات بالا کار می‌کنند

متخصصان برق در چین در ارتفاعات بسیار بلند روی خطوط ولتاژ بالا کار می‌کنند. درست است که آن‌ها مجهز به تجهیزات ایمنی هستند، اما خطر برق گرفتگی آن‌ها بسیار زیاد است.

سخت ترین شغل های دنیا


تمیز کننده‌های صحنه‌های جرم

این افراد باید لکه‌های خون را از روی دیوار، کف زمین، تخت و حتی از روی اجساد پاک کنند. قسمت سخت شغل آن‌ها مربوط به بوی متعفن در صحنه‌های جرم است. گاهی اوقات اجساد ماه‌ها بعد کشف می‌شوند در حالی که جانوران و حشره‌های زیادی به آن‌ها حمله ور شده اند.

سخت ترین شغل های دنیا


آزمایش کنندگان پشه‌ها

دانشمندانی که با پشه‌های مالاریا مبارزه می‌کنند باید درباره عادت‌های این حشرات تحقیق کنند. آن‌ها برای این کار امنیت خود را به خطر می‌اندازند و خودشان را به عنوان طعمه به دام پشه‌ها می‌اندازند.

سخت ترین شغل های دنیا


یک روز کاری عادی در قطب شمال

سخت ترین شغل های دنیا

به نظر شما کدام یک از شغل‌ها از همه سخت‌تر بود؟ آیا هنوز هم عقیده دارید که در شغل تان سختی زیاد می‌کشید؟


منبع: سایت برترینها


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.