آشنایی با نرم افزار (Aio)

برنامه آیو یک تلویزیون اینترنتی است که قابلیت هایی نظیر پخش زنده شبکه های تلویزیونی و امکان دسترسی به آرشیو فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آیو (Aio) بپردازیم.
پنجشنبه، 23 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزار (Aio)

ویژگی های اپلیکیشن آیو

همانطور که اشاره شد اپلیکیشن آیو در واقع یک اپلیکیشن پخش فیلم، سریال و شبکه های تلویزیونی با استفاده از اینترنت تلفن همراه است. طبق آخرین اخبار این برنامه قادر به ارائه سرویس به صورت رایگان به مشترکین سیم کارت همراه اول می باشد. شما می توانید با استفاده از این برنامه به سادگی هر چه تمام تر برنامه های مورد نظر خود در تلویزیون را دنبال کرده و علاوه بر این از برخی شبکه های اختصاصی این برنامه نیز استفاده نمایید.

علاوه بر ویژگی تماشای پخش زنده شبکه های تلویزیونی، شما می توانید با استفاده از برنامه آیو به آرشیو بزرگی از فیلم ها و سریال های روز دنیا و ایران دسترسی داشته باشید. این برنامه نیز همانند سایر اپلیکیشن های مطرح در این زمینه، قابلیت استفاده رایگان و همچنین اشتراکی برای بهره مندی از برخی قابلیت های خود دارد. البته هزینه این اشتراک چندان زیاد نبوده و با توجه به آرشیو بزرگ فیلم و سریال هایی که در اختیار خواهید داشت بسیار با صرفه محسوب می شود.

این برنامه نیز شبیه به برنامه های دیگر در این گروه می باشد. برنامه هایی نظیر اپلیکیشن روبیکا و یا لنز ایرانسل، از جمله برنامه های دیگری هستند که همچون آیو به ارائه و پخش محتوای تلویزیونی و فیلم ها می پردازند.

برخی از ویژگی هایی که می توان با دانلود آیو به آن دست یافت در ادامه آورده شده است:

قابلیت پخش شبکه های تلویزیونی به صورت زنده

قابلیت پخش شبکه های رادیویی

دارای شبکه های اختصاصی نظیر آیو اسپرت

پوشش مسابقات ورزشی

دارای آرشیو بزرگ از فیلم و سریال های روز دنیا و ایران

هزینه اشتراک پایین

دارای قابلیت توقف و اجرای دوباره برنامه های تلویزیونی

قابلیت تماشای آرشیو برنامه های گذشته تلویزیون

عدم استفاده از حجم اینترنت با شرکت های ارائه دهنده اینترنت طرف قرارداد

لازم به ذکر است که برخی از کاربران این برنامه چندان از نوع مصرف حجم اینترنت آیو راضی نبوده و در قسمت دانلود آیو در گوگل پلی، نظراتی را در این خصوص ارائه داده اند.

با این حساب، پیشنهاد می شود که قبل از دانلود و استفاده مداوم از این برنامه، حتما به تست نحوه محاسبه حجم اینترنت این برنامه بپردازید تا در آینده به مشکلاتی که برخی از کاربران به آن برخورد کرده اند، دچار نشود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما