آشنایی با نرم افزار AndroRat

یکی از نرم افزارهای مخصوص هک گوشی اندروید نرم افزار AndroRat است که به نسبت بقیه نرم افزار های هک و نفوذ از محبوبیت بیشتری برخوردار است.این برنامه با استفاده از ساخت یک رات اندروید و انجام تعدادی عملیات اضافه قادر است در گوشی تلفن همراه قربانی نصب شده و اقدام به سرقت اطلاعات آن نماید.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با نرم افزار AndroRat

آموزش کار با نرم افزار AndroRat

قبل از هر چیز باید ابتدا این نکته را متذکر شویم که این گونه آموزش ها صرفا برای آموزش نحوه کار برنامه های هک در سایت قرار گرفته تا علاقه مندان به بحث امنیت بتوانند با استفاده از آن به آسیب پذیری های موجود در سیستم عامل اندروید پی برده و نسبت به رفع این آسیب پذیری ها اقدام نمایند.

در مرحله نخست ما نیاز به مکانی در اینترنت داریم تا اطلاعات بدست آمده از نرم افزار AndroRat به آنجا ارسال شود. برای این منظور ابتدا وارد سایت noip.com شده و یک هاست با نام دلخواه ایجاد می نماییم.

حال باید عملیات مربوط به انتقال پورت را انجام دهیم. عملیات انتقال پورت برای هر مودم به نحوی خاص انجام می شود. پس برای انجام عمل انتقال پورت بهتر است نوع مودم خود را در گوگل جستجو کرده و سپس نحوه انتقال پورت در آن را بدست بیاورید.

حال نرم افزار AndroRat Blinder را دانلود کرده و سپس در قسمت Hostname نام هاستی را که ساخته اید و در قسمت Port نام پورت مربوطه را وارد نمایید. حال برای فایل مربوطه یک نام انتخاب کرده و روی Go کلیک نمایید. (اگر مایل باشید فایلی را که ساخته اید در قالب برنامه ای دیگر ارائه کرده و آن را ترکیب نمایید، به تب Build + Blind رفته و از آنجا فایل apk مورد نظر خود را وارد نمایید.)

در مرحله بعدی باید نرم افزار DUC که برای آپدیت خودکار DNS در ویندوز به کار می رود را دانلود نموده و نصب نمایید. پس از نصب برنامه DUC آن را باز کرده و مشخصات هاستی که ساخته بودید را در قسمت مربوطه وارد نمایید.

حال نرم افزار AndroRat Project را دانلود و اجرا کرده و سپس تب Server را باز کنید و در آنجا شماره پورتی که قبلا ایجاد کرده اید را وارد نمایید.

حال فایل apk ئی را که قسمت های قبل توسط برنامه AndroRat Blinder ایجاد کرده بودید را روی گوشی مقصد اجرا کنید.

پس از انجام مراحل فوق تقریبا شما موفق به ساخت یک برنامه هک گوشی اندروید شده اید. البته باید بدانید که اکثر آنتی ویروس ها به سبب مشهور بودن نرم افزار AndroRat در فرایند جاسوسی و هک، این برنامه را بعنوان ویروس شناخته و اجازه دسترسی به آن را نمی دهند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما