آشنایی با برنامه zAnti

برنامه zAnti محصول شرکت Zimperium بوده و یک ابزار تست نفوذ و امنیت شبکه می باشد. اما از آنجا که از اینگونه برنامه ها هم می توان استفاده مفید و هم می توان استفاده سوء انجام داد، علاوه بر کارشناسان امنیت، هکرها نیز به این برنامه علاقه مند می باشند. در ادامه توضیحات بیشتری در این باره برای شما ارائه خواهیم داد.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با برنامه zAnti

برنامه zAnti

این برنامه، محصول شرکت Zimperium بوده و یک ابزار تست نفوذ و امنیت شبکه می باشد. اما از آنجا که از اینگونه برنامه ها هم می توان استفاده مفید و هم می توان استفاده سوء انجام داد،‌ علاوه بر کارشناسان امنیت، هکرها نیز به این برنامه علاقه مند می باشند.

امکانات بی شمار و همچنین سادگی کار با این برنامه، بطوری که نیاز به دانش برنامه نویسی چندانی برای کار با zanti نمی باشد، باعث شده است برنامه zAnti یک برنامه محبوب برای هکرها و بخصوص هکرهای مبتدی باشد.

با دانلود zanti و نصب آن روی گوشی هکر و در نهایت اتصال به شبکه وای فای، لیستی از ابزار قدرتمند هک در اختیار هکر قرار خواهد گرفت که تنها با چند کلیک وی را قادر می سازد تا به دیگر گوشی ها و یا سیستم های کامپیوتری متصل به آن شبکه نفوذ کرده و آن ها را هک نماید.

در ادامه نحوه دانلود zanti و نصب و کار با آن را برای علاقه مندان مفصلا توضیح خواهیم داد.
 

نحوه نصب برنامه zanti

برای کار با این برنامه ابتدا اقدام به دانلود zAnti نموده و پس از دانلود، اقدام به نصب برنامه و ورود به صفحه اولیه آن نمایید.

در اولین صفحه یک سری شرایط و قوانین کار با برنامه ذکر شده است که باید گزینه قبول شرایط را تیک زده و سپس Start now را کلیک نمایید.

پس از گذشتن از آموزش های اولیه نرم افزار ، در صفحه آخر، تیک گزینه I am fully را زده و سپس گزینه finish را انتخاب نمایید.

دقت داشته باشید که در مرحله نصب اولیه، نیاز است که تلفن همراه شما به اینترنت متصل باشد.

پس از اتمام مراحل نصب، نرم افزار شروع به اسکن شبکه ی وای فایی که به آن متصل هستید نموده و پس از اتمام گزینه don’t ask again را تیک زده و سپس گزینه no thanks را انتخاب نمایید. در این مرحله تمام سیستم هایی که به شبکه وای فای مورد نظر متصل هستند، نمایش داده می شود.
 

آموزش هک با دانلود zanti

پس از دانلود zanti و نصب آن طبق مراحلی که گفته شد، نوبت به شروع کار با برنامه خواهد رسید. برای این منظور پس از دانلود zanti و نمایش کل سیستم های متصل به شبکه، روی یکی از گزینه ها، به جز گزینه اول و دوم که مربوط به آدرس شبکه ها و خود مودم می باشد، یکی از سیستم ها را انتخاب نمایید.

پس از این امر چند گزینه برای شما به نمایش در خواهد آمد که با کلیک روی هر کدام اقدامات متفاوتی را قادر به انجام خواهید بود.

بعنوان مثال روی گزینه map in the middle کلیک نمایید و سپس آن را on نمایید.

پس از راه اندازی یک پیغام موفقیت آمیز برای شما به نمایش درخواهد آمد.

هر کدام از این گزینه ها یک امکان متنوع برای هک را در اختیار شما قرار خواهد داد.
 

امکانات برنامه zanti

به عنوان نمونه در بخش اول و گزینه Logged Requests تمامی سایت هایی که فرد هک شده آن ها را باز کرده و مشاهده نموده برایتان به نمایش درخواهد آمد. همچنین تمامی پاسورد ها ، کوکی ها و سیشن ها نیز برای شما به نمایش درخواهند آمد.

یا در گزینه دیگری نظیر zpacketeditor قادر خواهید بود به طور کلی اختیار گوشی یا سیستم هک شده را در اختیار گرفته و کلیه حرکات او با گوشی را زیر نظر قرار دهید. گزینه های متفاوتی در این بخش قرار گرفته که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارا می باشد.

برای این منظور بهتر است که ابتدا اقدام به دانلود zanti نموده و سپس خودتان با نصب و تجربه گزینه های مختلف کارایی هریک را بدست آورید.

در ادامه تعدادی از گزینه های هک گوشی که با دانلود zanti و نصب آن روی گوشی خود بدست می آورید لیست شده و مختصرا کارایی هر یک برای علاقه مندان آورده شده است.
 
Logged Requests
مشاهده سایت های بازدید شده
 
Zpacketeditor 
اجازه کنترل و دسترسی
 
logged image 
نمایش تصاویر مشاهده شده در سایت ها
 
SSL Strip 
اجازه دسترسی به سایت های http یا https به قربانی
 
Redirect HTTP 
انتقال کاربر به آدرس های مورد نظر خود
 
Replace Image
تغییر تصاویر مشاهده شده توسط کاربر به عکس دلخواه هکر
 
Capture Download
دانلود فایل هایی که فرد هک شده دانلود می نماید
 
Intercept Download
انتقال فایل از سیستم خود به سیستم قربانی
 
insert html 
حمله تزریق کد html

Router Password
تغییر یوزرنیم و پاسورد مودم


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.