آیا هک تلگرام آیفون امکان پذیر است؟

این روزها تلگرام به یکی از پرطرفدارترین اپیلیکیشن های چت و گفتگو در ایران تبدیل شده است. به طوری که طبق آمار، 70% کاربران تلگرام ایرانی هستند. از این رو، شما کمتر کسی را پیدا میکنید که در گوشی هوشمند خود این نرم افزار محبوب و دوست داشتنی را نصب نداشته باشد.ولی آیا هک تلگرام آیفون امکان دارد؟
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا هک تلگرام آیفون امکان پذیر است؟

هک تلگرام آیفون امکان پذیر نیست

اپل در پاسخ به مدیر اف بی ای مبنی بر درخواست هک تلگرام آیفون چنین جملاتی را بکار می برد.

برنامه پیام رسان تلگرام مخرب و غیرقابل نفوذ است.

سخنرانی کامل مشاور اصلی شرت اپل در رابطه با درخواست هک تلگرام آیفون از سوی اپل در کانال یوتیوب موجود است که در صورت تمایل می توانید آن را مشاهده کنید.

وکیل شرکت اپل به این موضوع که تلگرام از هر کجا قابل دانلود و و بر روی بیشتر تلفن های هوشمند قابل نصب و قابل هک کردن و نفوذ نیست را دوباره یادآوری کرد. اپل بار ها و بارها برنامه تلگرام را مانند تلگراف دانسته است به این معنا که تلگرام امنیت بسیار بالایی دارد و قابل نفوذ و هک کردن نیست.

تلگرام یکی مخرب ترین و خطرناک ترین ابزارهای در دسترس تروریست هاست. اما اگر اپل در سیستم عامل خود راه نفوذی ایجاد و امکان هک شدن آیفون را فراهم کند امنیت هزاران نفری که از محصولات اپل به ویژه آیفون استفاده می کنند پایین خواهد آمد.

تلگرام ممکن است بر روی هر دستگاه هوشمندی باشد حال اینکه اصلا مهم نیست این دستگاه iOS باشد. برنامه تلگرامی به سادگی در اینترنت برای دانلود و نصب در دسترس است و ایمن ترین راه ارتباطی است.

چند پیش هم رسانه ها خبر از اینکه تروریست ها از پیام رسان تلگرام برای ایجاد روش ایمن ارتباطی استفاده می کنند که باین حال بنیان گذار تلگرام ، پاول دوروف همچنان از اینکه شیوه رمزگذاری و ایمن سازی تلگرام را تغییر دهد سر باز می زند و اعتقاد به امنیت حریم خصوصی کاربرانش دارد.

بنابراین با این حساب تحت هر شرایطی اطلاعات کاربران تلگرامی توسط افراد غیره مورد نفوذ و هک قرار نخواهد گرفت و به همین ترتیب هک تلگرام آیفون یا اندروید و بطور کلی هک تلگرام امکان پذیر نخواهد بود.

پاول در این باره می گوید که سخت است که ارتباط ایمن را تنها برای تروریست ها منع کنیم و پس از اینکه تلگرام کانال اصلی گروه های آسیب رسان را در تلگرام بست ظاهرا همچنان این گروه های تروریستی اقدام به گسترش دوباره در این سرویس کرده اند.

بنابراین نتیجه ای که می توان از این خبر دریافت کرد این است که هک تلگرام آیفون از راه دور امکان پذیر نیست و برنامه هک تلگرام iOS هم وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم فریب افراد سودجو و تبلیغات نادرست را نخورید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.