چگونگی مخفی کردن برنامه SuperSU

SuperSU اپلیکیشن کاربردی و یکی از بهترین برنامه های جهت مدیریت گوشی روت شده میباشد و امکان مدیریت پیشرفته دسترسی برای تمامی برنامه ها و بازی هایی موجود در دستگاه اندرویدی که نیاز به روت دارند را می دهد و به شما این امکان را میدهد تا به آسانی دستگاه یا گوشی خود را از حال روت خارج کنید و به صورت قبل بازگردانید. در ادامه توضیحاتی در رابطه با مخفی کردن این برنامه داده شده است.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی مخفی کردن برنامه SuperSU

آموزش مخفی کردن برنامه SuperSU

در صورتی که نمی‌دانید روت چیست و چه کاربردی دارد می‌توانید می‌توانید در نوشته روت کردن اندروید یعنی چه، چرا روت می کنیم ؟ توضیحات بیشتری دریافت کنید.

برای مخفی کردن برنامه SuperSU مراحل بسیار ساده ای را پیش رو خواهید داشت که البته نکته ای مهم را نیز باید به یاد داشته باشید.
 
نکته 
حتما پش از مخفی کردن برنامه سوپر اس یو از انجام کامل تنظیمات مطمئن شوید چرا که پس از مخفی شدن برنامه امکان بازگردانی آیکون آن و نمایش تنظیمات تنها با نصب دوباره برنامه SuperSU امکان پذیر خواهد بود.

به این منظور پس از اینکه از مطمئن شدید برنامه ای بنام SuperSU را در دستگاه اندرویدی خود دارید، آیکون آن را در بین برنامه های نصب شده دستگاه خود پیدا و برنامه را اجرا کنید.

در ابتدا می‌بایست وارد تنظیمات برنامه سوپر اس یو شوید. به این منظور پس از وارد شدن به برنامه در صورتی که زبان دستگاه شما فارسی باشد یا زبان برنامه را به فارسی تغییر داده باشید گزینه ای بنام «تنظیمات» خواهید داشت این گزینه را انتخاب کنید.

بر روی گزینه تنظیمات لمس کنید.

سپس در صفحه جدید بر روی گزینه Launcher icon یا «آیکون اجرا کننده» لمس کنید.

گزینه Launcher icon را انتخاب کنید.

در نهایت از بین نمادهای موجود اولین گزینه یعنی «پنهان شدن آیکون برنامه» را انتخاب کنید.

انتخب گزینه Invisible را انتخاب کنید.

در این زمان پیامی برای تایید شما نمایش داده می‌شود که باید پاسخ مثبت دهید و هشدار می دهد که بعد از این کار امکان دسترسی به تنظیمات انجام شده در برنامه نخواهید داشت.

البته که همچنان برنامه هایی که نیاز به دسترسی روت دارند از شما درخواست خواهند کرد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.